mainostettu kuulemisen parantajana?
Se on kai uusi tuote Suomen markkinoilla.
Haluaisin mielelläni kuulla, onko tuotteella positiivisia vaikutuksia.
Eli kannattaisiko sitä hankkia.
onko kokemuksia Tone-nimisestä tuotteesta,
6
2640
Vastaukset
- auttaako
Itse sain aikoinaan lääkärin määräämänä lääkettä, joka parantaisi sisäkorvan verenkiertoa - ei auttanut. Sen jälkeen kokeilin pitkään Ginko bilobaa (tulikohan kirjoitettua oikein), joka tapauksessa luontaistuote, jonka kerrotaan auttavan kuulo-ongelmiin. Ei mitään vaikutusta. Tuskin nykylääketiedekään on keksinyt, kuinka sisäkorvan soluja voidaan lääkkeillä parantaa, on vain odotettava näitä kantasolusiirtojen kehitystä.
- "tinni"
Tonesta,eikä auta ainakaan minulle,kallista on 30e/pkt.Kaikki mahollinen on kokeiltu ja kankkulan kaivoon heitettyä rahaa..pienestä eläkkeestä.Senkin rahan laitan tästä lähtiin muuhun puuhasteluun,siinä sielu lepää ja mieli/tinni lepää.
- ....
"tinni" kirjoitti:
Tonesta,eikä auta ainakaan minulle,kallista on 30e/pkt.Kaikki mahollinen on kokeiltu ja kankkulan kaivoon heitettyä rahaa..pienestä eläkkeestä.Senkin rahan laitan tästä lähtiin muuhun puuhasteluun,siinä sielu lepää ja mieli/tinni lepää.
hei,"tinni",mielenkiintoinen kommentti, käytitkö pitkään tuota Tonea",positiivisesti.i
- "tinni"
.... kirjoitti:
hei,"tinni",mielenkiintoinen kommentti, käytitkö pitkään tuota Tonea",positiivisesti.i
Kysymykseen,tämän kesän olen käyttäny,eikä ainakaan minulle mitään tehoa antanu.
Kuulin kyllä,että Ruotsissa on tinni potilaat jotkut saanu siitä avun.
Taitaa vaan olla yksilöllistä,ken saa avun ken ei,minä en ollu se onnekas joka avun olisi saanu siitäkään. - .....
"tinni" kirjoitti:
Kysymykseen,tämän kesän olen käyttäny,eikä ainakaan minulle mitään tehoa antanu.
Kuulin kyllä,että Ruotsissa on tinni potilaat jotkut saanu siitä avun.
Taitaa vaan olla yksilöllistä,ken saa avun ken ei,minä en ollu se onnekas joka avun olisi saanu siitäkään.hei"tinni" ,kirjoitit että korvat tinnittää jotta autolla ajaessakin kuuluu ,painetaan peukkua, niin huutaa meikäläiselläkin ,vaimon kanssa keskustelu on 0,,, kuulolaite tietenkin auttaa,ongelmia on hieman siinäkin, vaimo ei aina muista ,ja puhuu aluksi liian kovaa ,auton ääni myös k-laitteen päällä ollessa häiritsee, mut ei se mitään ,katellaan maisemia ja onpa ehkä pelastanut hirvikolariltakin ,kun vaimo huomasi ja varoitti,jos oisi rupateltu(normaali kuuloisenani) kolari melkoisen varmasti tapahtui,ja se on jo lottovoitto,kiitos vaimolleni ja huonoille korvilleni,raikkaan virkeätä syksyä sinne.i
- sori
..... kirjoitti:
hei"tinni" ,kirjoitit että korvat tinnittää jotta autolla ajaessakin kuuluu ,painetaan peukkua, niin huutaa meikäläiselläkin ,vaimon kanssa keskustelu on 0,,, kuulolaite tietenkin auttaa,ongelmia on hieman siinäkin, vaimo ei aina muista ,ja puhuu aluksi liian kovaa ,auton ääni myös k-laitteen päällä ollessa häiritsee, mut ei se mitään ,katellaan maisemia ja onpa ehkä pelastanut hirvikolariltakin ,kun vaimo huomasi ja varoitti,jos oisi rupateltu(normaali kuuloisenani) kolari melkoisen varmasti tapahtui,ja se on jo lottovoitto,kiitos vaimolleni ja huonoille korvilleni,raikkaan virkeätä syksyä sinne.i
tuossa ylläolevasta jäi pois se asia, tilasin Tonea ,kokeilempahan jonkun aikaa ,jos tulle ,ssaa ,ni ilmoittelen sitten.i
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 417054
- 323958
- 473391
- 402959
- 172736
- 372238
- 162206
- 412173
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons472127- 402078