NIin, mikä tuo paikka on jonka yritin tuohon otsikkoon muka oikein kirjoittaa? Onko se joku yökerho/huorakatu/ vai mikä? Kaveri oli lähdössä sinne ja heitti, että hitto kun ei varmaan sinnekään ehdi.. Semmoisella äänensävyllä että se olis joku hutspaikka josta sais tai jotain...??
Voisko joku kertoa?
HAMPURIN yöelämä?
4
2015
Vastaukset
- nachts um halb eins
http://fi.wikipedia.org/wiki/Reeperbahn
Tästä voi aloittaa ja kun nimen oikein googlettaa eli Reeperbahn,löytyy runsaasti tietoa. - ijloj
varokaa poliisiasemaa vastapäätä olevaa tissibaaria joka kantaa ainakin toistaiseksi nimeä lido tai jotain sinnepäin.
siellä ryöstetään kaikki sisäänmenijät..jos et usko käy kokeilemassa. samaa meininkiä on muuallakin euroopassa.- kjus
Kävin siellä 80-luvulla ja oli tosiaan näkemisen arvoinen. Nyt ei varmaan ole enään irstasta meininkiä. Kaverin rahat häipyi narikan transubaarissa. Siellä oli melkoinen show.Seksiklubeilla heitettin sisään ja tyhjiä shampanjapulloja yritettiin sujauttaa pöydän alle. Näkemisen arvoinen sekä sant Pauli että Reberbahn. Ja baarit ynnämuut auki vuorokaudet läpeensä.
- täällä onnistuu
Paras paikka mon siinä vieressä katru nimeltä Herpertstraasse
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62453- 1161628
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361366Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1571195- 521105
- 1161101
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051054- 571051
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46929- 60892