Etupää kolisee, kun ajaa kuopista (oikea puoli). Alapallonivel vaihdettu just äsken.
Toyota kolisee
15
11657
Vastaukset
- Korolla
iskari, saattaa olla rikki.
- kuuluisa
koiranluu
- koiranluita
Ellet tarkoita kallistuksen vakaajien päissä olevia kinkuloita. ne kyllä tuntuvät ihan hyviltä molemmilla puolella. auto ei siis kolahtele vaan esim. epätasaisella tiellä ajaminen, vaikka mökkitien nimismiehen kiharoilla oikeapuoli pitää sellasta tärisevänkolisevaa ääntä.
Tosin olen huomannut, että iskunvaimentimien suojakumit ovat rikki ja iskarin varret ovat öljyssä eli ne sitten ovat näköjään tulleet tiensä päähän - Kolinarocolla
koiranluita kirjoitti:
Ellet tarkoita kallistuksen vakaajien päissä olevia kinkuloita. ne kyllä tuntuvät ihan hyviltä molemmilla puolella. auto ei siis kolahtele vaan esim. epätasaisella tiellä ajaminen, vaikka mökkitien nimismiehen kiharoilla oikeapuoli pitää sellasta tärisevänkolisevaa ääntä.
Tosin olen huomannut, että iskunvaimentimien suojakumit ovat rikki ja iskarin varret ovat öljyssä eli ne sitten ovat näköjään tulleet tiensä päähänOlinkin kattonut väärin. Iskarien "jalat" ne vaan kiiltää ruostesuoja-aineesta eli vuotoja ei olekaan.
Kiusallinen vika, hittolainen. - myöskin
Kolinarocolla kirjoitti:
Olinkin kattonut väärin. Iskarien "jalat" ne vaan kiiltää ruostesuoja-aineesta eli vuotoja ei olekaan.
Kiusallinen vika, hittolainen.samaa vikaa corollassa. alapallot vaihdoin molemmat ihan vasta kun entiset lonksuivat ihan silmin nähden. pettymys oli kohtalainen kun vaihdon jälkeen mystinen kolina edelleen kuluu etu pyöriltä. Laakereissakaan en usko vian olevan mutta raidetangon päistä en ole varma ja sekin että kun renkaaseen pamauttaa vaikkas nyrkillä tai ottaa kiinni ja tukevasta riuhtoo niin kolahduksen tuntee. Metka vaan että tämä kolahdus tuntuu vain sivuttais suunnassa mutta ei jos ottaa kiinni/paukasee renkaan ylä tai ala laitaan. Liekköhän sitte ne raidetangon päät mene ja tiedä mut hankala vika paikallistaa.
- sisempi pää
myöskin kirjoitti:
samaa vikaa corollassa. alapallot vaihdoin molemmat ihan vasta kun entiset lonksuivat ihan silmin nähden. pettymys oli kohtalainen kun vaihdon jälkeen mystinen kolina edelleen kuluu etu pyöriltä. Laakereissakaan en usko vian olevan mutta raidetangon päistä en ole varma ja sekin että kun renkaaseen pamauttaa vaikkas nyrkillä tai ottaa kiinni ja tukevasta riuhtoo niin kolahduksen tuntee. Metka vaan että tämä kolahdus tuntuu vain sivuttais suunnassa mutta ei jos ottaa kiinni/paukasee renkaan ylä tai ala laitaan. Liekköhän sitte ne raidetangon päät mene ja tiedä mut hankala vika paikallistaa.
Mitäs hankalaa siinä? Jos nykäiset pyörää etu-/takareunasta ja välystä tuntuu, on todennäköisin syy raidetangon ulompi nivel. Sen voi kaveri kokeilla pitämällä siinä kättä samalla kun klonksautat pyörää.
Jos välys ei ole siinä, on vika raidetangon sisäpäässä, hammastangon sisällä. Se edellyttää vähän suurempaa remppaa. - vikaaa
sisempi pää kirjoitti:
Mitäs hankalaa siinä? Jos nykäiset pyörää etu-/takareunasta ja välystä tuntuu, on todennäköisin syy raidetangon ulompi nivel. Sen voi kaveri kokeilla pitämällä siinä kättä samalla kun klonksautat pyörää.
Jos välys ei ole siinä, on vika raidetangon sisäpäässä, hammastangon sisällä. Se edellyttää vähän suurempaa remppaa.on niissä sisemmissä päissä niin jotuukohan millä tod.näköisyydellä uusimaan palikkaa vai oiskohan mahdollista selvitä ihan jollain huoltotoimen piteellä?
- yritykselle
vikaaa kirjoitti:
on niissä sisemmissä päissä niin jotuukohan millä tod.näköisyydellä uusimaan palikkaa vai oiskohan mahdollista selvitä ihan jollain huoltotoimen piteellä?
En tunne Corollaa, mutta joissain merkeissä on raidetangon sisäpään nivel kiristettävissä. Jos ei, niin uusi raidetanko. Edellyttää ainakin suojakumin poistoa. Jos on ahdas, koko hammastanko pois. Merkkiliike tietää onko nivel kiristettävää mallia ja miten se tehdään.
- se oli
yritykselle kirjoitti:
En tunne Corollaa, mutta joissain merkeissä on raidetangon sisäpään nivel kiristettävissä. Jos ei, niin uusi raidetanko. Edellyttää ainakin suojakumin poistoa. Jos on ahdas, koko hammastanko pois. Merkkiliike tietää onko nivel kiristettävää mallia ja miten se tehdään.
jarrusatulassa. se pääsi heilahtelemaan ja kolisi. Syy: satulan lui´un pultin päässä oleva kumi oli rikki ja aiheutti näin ollen väljyyttä. Motonetista uudet pultit n. 17 euroa.
- Anonyymi
Korollat kolisee ja kolkottaa. Vika ei ole poistunut uusista hybrideistäkään.
- Anonyymi
Kolinat tojotissa on ominaisuuksia eikä vikoja. Ne kuuluu vakiovarustuksiin.
- Anonyymi
Toyota kolisee ja kilisee.
- Anonyymi
Jarrusatula oli irronnut sisäpala poiki tain kahnutti
- Anonyymi
Tojotien etupää kolisee ja takapää rutisee.
- Anonyymi
Älä Emmi osta bemmi niin ei toimi temmi
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 172463
- 441271
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70927Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää137872- 45851
- 59817
- 42796
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44765Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe164742Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis130704