Jakokuskit!

Yks vaan

Montako purku/lastaus paikkaa/päivä?

Itsellä keskimäärin 30-40 ja kaupunki on sln

11

2851

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näinn

      30 jakopaikkaa, noin 10 noutopaikkaa. Kalustona moduuliyhdistelmä ja päivässä kilometrejä 400-450. Olen Etelä-Pohjanmaalta.

      • jakari

        PROVO...


      • taas vähemmän
        jakari kirjoitti:

        PROVO...

        Mulla yleensä 5-8 purkupaikkaa, muutaman nupillisen käyn heittämässä PK-seudulla...


      • provvvo
        jakari kirjoitti:

        PROVO...

        Tiedän noita erään ison yrityksen jakokuskeja ja kyllä ne jakolenkit jotain tuollaisia on.


    • niitä

      90- luvun alkupuolella elintarvike jakohommassa.
      Oikeasti paras kuorma 72 paikkaa...
      Jakoa tehtiin täysperävaunun kanssa, reitti tais olla jotain 250 km
      Lenkki alkoi n. 22:00 ja loppui seuraavana päivänä n. 15:00
      Ehti juoda parit kahvitkin :)
      Pienin pudotus oli muuten 10 purkkia kevytmaitoa....
      Hyviä hommia, eikä tarvinnu lähteä salille työpäivän jälkeen....
      Jussi

    • Lindström OY

      Paikkoja päivässä 50-70.

      Jako kuorma-autolla kilsoja 50-200 km/päivä.

    • keskustalenkki Helsinki
      22-50 purkua päivässä
      170-350km, päivässä
      2-3 lastausta päivässä

      Lohjan ja Porvoon autot vetää noin
      17-30 purkua paivä
      250-500km, päivä
      2-3 laustausta päivässä

    • s-ergei

      Postin ajossa oli aiemmin jotain 60-70 pudotusta/päivä. Noutoja saattoi olla vain muutama.

      Tavarat oli kaikkea pikakirjeistä noin 30kg paketteihin. Pientä nyssäkkää siis, ajoalueena Espoo ja sielläkin vain muutama postinumeroalue.

      Aamusta puoleenpäivään oli aika kiirettä, iltapäivät yleensä rennompia. Sen päälle sitten hiukan iltajakelua, laajemmalle alueelle Espoon sisällä.
      Kilometrejä noin 200-250km päivässä.

    • mennään

      jopa parisataa paikkaa päivässä. siin saa hypätä.

    • Nolo sIka

      1 lastaus aamulla

      1 jättöpaikka terminaalille, pakuukuormaa mukaan

      1 jättöasema huoltiken pihalla, paluukuormaa mukaa

      (tässä välissä voi olla yksi jakopaikka sillointällöin, etenkin pyhien aikaan)

      1 auton purku päivällä

      kotiin

    • maitomies3

      Maitotuotteita meijeriltä kauppoihin. Lyhyehkö yölenkki (n.6-8h). Purkupaikkoja 7-10. Kuormalla painoa 1500kg-4000kg. Ajetaan isolla täysperän veturilla :D Kilsoja tulee yössä 250-300. En tiedä, millä matikalla tuommosten jämäkuormien ajaminen kannattaa, mutta näillä mennään. Päivisin autolla vedetään sitten kärryä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      114
      1148
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      864
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      689
    4. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      74
      664
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      655
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      82
      629
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      604
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    9. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      532
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      94
      465
    Aihe