Vitun Ceasar
Tän palstan sheriffi on täysi mulkku!!!
10
727
Vastaukset
- Liian tiukkaa
ihan järetöntä
Viestissäsi oli liikaa karkeaa kieltä ja kehoitus rikokseen... Malttia pitää olla niissä viesteissä mitä palstalle kirjoitellaan
- lkjasdflkjöfd
mulkku ja hintti, tuntuu olevan liian karkeaa. Mikä on sallittua? homoseksuaali? siitin?
- vittuuntunut
Että et oo vielä tätä keskusteluu poistanu... Sähän alat edistyä. Vai ootsä niin sekasi että et tajuu vaan:D:D
- hgghh
Menes jo nukkumaan kakara
- sallia mutta
liian tiukka on kyllä yleensä...
- sitten
vitun brutus? Oikeastaan vitustahan me kaikki ollaan tultu ja päin vittua ollaan menossa-Tommy Tabermann on nero.
- serihville
"Mulle kaikki nyt heti" tuokin tabermannin riimeistä, tommy on kyllä nero.
Nero on se joka ei provosoidu, tai osaa ainakin peittää sen. Seriffi Cesar kyllä osaa provosoitua, mutta ei peittää sitä.
Jos palstan seriffi kirjoittaa jotain palstalle, eiköhän sen tarvitsisi olla senverran julkaisukelpoista ja täyttä asiaa ettei hänen tarvitsisi sitä itse poista viidenminuutin kuluttua.
Kun näin toimii, niin ei ainakaan näytä muille hyvää esimerkkiä. - asiantuntija se sinä
serihville kirjoitti:
"Mulle kaikki nyt heti" tuokin tabermannin riimeistä, tommy on kyllä nero.
Nero on se joka ei provosoidu, tai osaa ainakin peittää sen. Seriffi Cesar kyllä osaa provosoitua, mutta ei peittää sitä.
Jos palstan seriffi kirjoittaa jotain palstalle, eiköhän sen tarvitsisi olla senverran julkaisukelpoista ja täyttä asiaa ettei hänen tarvitsisi sitä itse poista viidenminuutin kuluttua.
Kun näin toimii, niin ei ainakaan näytä muille hyvää esimerkkiä.muka olet.. piä vaan pääs kii!
- se edellinen
asiantuntija se sinä kirjoitti:
muka olet.. piä vaan pääs kii!
just noin... sussa olis ainesta !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1811248
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän138883- 83809
- 51748
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?47664Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t243584Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä308578Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55569- 51539
Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,7530