Vitun Ceasar
Tän palstan sheriffi on täysi mulkku!!!
10
699
Vastaukset
- Liian tiukkaa
ihan järetöntä
Viestissäsi oli liikaa karkeaa kieltä ja kehoitus rikokseen... Malttia pitää olla niissä viesteissä mitä palstalle kirjoitellaan
- lkjasdflkjöfd
mulkku ja hintti, tuntuu olevan liian karkeaa. Mikä on sallittua? homoseksuaali? siitin?
- vittuuntunut
Että et oo vielä tätä keskusteluu poistanu... Sähän alat edistyä. Vai ootsä niin sekasi että et tajuu vaan:D:D
- hgghh
Menes jo nukkumaan kakara
- sallia mutta
liian tiukka on kyllä yleensä...
- sitten
vitun brutus? Oikeastaan vitustahan me kaikki ollaan tultu ja päin vittua ollaan menossa-Tommy Tabermann on nero.
- serihville
"Mulle kaikki nyt heti" tuokin tabermannin riimeistä, tommy on kyllä nero.
Nero on se joka ei provosoidu, tai osaa ainakin peittää sen. Seriffi Cesar kyllä osaa provosoitua, mutta ei peittää sitä.
Jos palstan seriffi kirjoittaa jotain palstalle, eiköhän sen tarvitsisi olla senverran julkaisukelpoista ja täyttä asiaa ettei hänen tarvitsisi sitä itse poista viidenminuutin kuluttua.
Kun näin toimii, niin ei ainakaan näytä muille hyvää esimerkkiä. - asiantuntija se sinä
serihville kirjoitti:
"Mulle kaikki nyt heti" tuokin tabermannin riimeistä, tommy on kyllä nero.
Nero on se joka ei provosoidu, tai osaa ainakin peittää sen. Seriffi Cesar kyllä osaa provosoitua, mutta ei peittää sitä.
Jos palstan seriffi kirjoittaa jotain palstalle, eiköhän sen tarvitsisi olla senverran julkaisukelpoista ja täyttä asiaa ettei hänen tarvitsisi sitä itse poista viidenminuutin kuluttua.
Kun näin toimii, niin ei ainakaan näytä muille hyvää esimerkkiä.muka olet.. piä vaan pääs kii!
- se edellinen
asiantuntija se sinä kirjoitti:
muka olet.. piä vaan pääs kii!
just noin... sussa olis ainesta !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 28111143
- 1326988
- 955663
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa385038- 524241
Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta303869- 613504
On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na323452Nyt peukut pystyyn
Nyt kaikki peukut pystyyn, siirtopersu on aikeissa muuttaa Kannuksesta pois. Facebookissa haukkui tänään Kannuksen peru222975- 782874