onko kellään tietoo mistä löytys jotain rata-autoilu aiheisii kilpailuita tms. pelejä minkä avulla vois saada itteleen kaikennäköstä fanisälää? oon itte vielä siinä iässä että ei oo varaa itte ostaa moista mutta hinku on iso sillä oon suomen suurin vauhtiautoilu fanittaja, jotain http://www.batterydrink.com/winajob/ tyyppisii skabiksii tms. josta vois voittaa jotain aiheeseen liittyvää ni tietäskö kukaan ? hakukoneesta löysin jotain sivuja mis on kaikkii kilpailui esim. www.kiss.fi mutta ne kisat ei oo mua varten! Ja jos jollain olis viel tietoo erilaisista autoilutapahtumista keskisuomessa päin ni ois kiva jos joku vois pistää infoa.
rata-autoilu aiheisia kilpailuita missään ?
Nimetön
1
651
Vastaukset
- tapahtumat
Löytyy parhaiten, kun käy katsomassa AKK Motorsportin alta kilpailikalneterin - joskaan ei sielä ihan kaikkea löydy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 73873
Miltä se tuntuu
Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s104728- 36613
- 47603
- 30591
- 35587
- 40585
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?34557- 50550
- 36483