TUNTEIDEN SALPA

Yhtä äkkiä minulla ei
tullutkaan sanoja sinulle
Sydämmen kohdalla salpa
oli kiinni -
lukossa
Sieltä olisi halunnut
tulla hellyyden ja
ikävän tunteita - sanoja
Vyöryen olisi tullut
Kuitenkin totuuden edessä
tahdonkin on nöyrryttävä
Minun tyhjät sanojen paikat
sinä täytit väärillä sanoilla
Merkitys muuttui
ja minä onneton seisoin
suostuen kaikkeen siihen pelleilyyn
Se vain tuntui helpommalta väistyä
kuin sanoa -

rakastan sinua

10

435

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rellu

      niin, ne kolme sanaa on uskomattoman
      vaikeita joskus sanoa ääneen, mutta
      jos tilanne on tuo, jonka runossasi
      kerrot, niin silloin onkin viisainta
      olla hiljaa ja väistyä, vaikka sattuukin.

      Oikeasta elämästä tai ei,
      niin puhutteleva.

      Kivaa päivän jatkoo, ja kiitos.

      • *MURUKULTA*

        Joskus sitä miettii, mistä tulee ne hetket, oivallukset, intuitiotko, ahaa-elämykset, jotka muuttaa kaiken , uudistaa ajattelun, kääntää kauan totena pidetyn "faktan" iluusioksi..kaiken jälkeen tuo totuuden esiin...opetellaan, opetellaan! :)
        Kiitos sinulle ja kivaa auringoista pvää sinulle! :)


    • zacharias

      eetteriin ihan napakan runon.Ei mitään pelleilyä vaan pannaan elämä ranttaliksi.....

      • *MURUKULTA*

        Tulkitsen niin, että tykkäsit runosta! :) Oota, minä käyn hakeen jänisräikät niin elämä alkaa..:)))
        Iloista iltaa sinulle sinne! :)


    • sanojen loppumisesta

      Kun sanat loppuvat, sydämeen tulee reikä ja tyhjyys. Toisen sanat syövät kauniin, tarkoittaen tai ilman tarkoitusta. Sanan sisällä on sana, se on kuin maatuska, jonka jokaisen kerroksen kukin näkee ja kokee erilailla. Ei ole vain yhtä merkitystä, ei yleissanoja. No, ehkä vasara on vasara. Paitsi niitäkin on satoja erilaisia.

      Sinä olet vasara.
      Pöytä oli tammea.

      • *MURUKULTA*

        Oudot on tunteen ja ajatusten polut..miksi ihmisillä ei ole "yhtä mieltä" vaan jokaisella omansa. Tuhansia ja tuhansia rakkauksia, kaikki itsestään selvyyksiä ja kuitenkin toiselle näkymättömiä..Ehkä rakkaus vie sanat oikeaan paikkaan odottamaan..
        Kiitos sinulle ja mukavaa iltaa sinne! :)


    • Lio-na

      Jospa valitsisimme sen vaikeamman tien ja sanoisimme nuo kaksi viimeistä sanaa

      "tunteiden salpa" hieno otsikko, hienolle runolle!

      • *MURUKULTA*

        Se on joku itsesuojeluvaisto-juttu, muuten sitä ei säikyttäisi niin paljon..
        ja meidänhän pitää selviytyä "hengissä", tästä elämästä..:))
        Leppoisaa iltaa sinulle ja kiitos! :D


    • Hyvää yötä ystävä.

      • *MURUKULTA*

        Kiitoksia sinulle! Jokos olet päässyt nukkumaan? Yöllä on kyllä hyvä kirjoittaa..hiljaisuus tuo sanoja..:)
        Mukavaa päivää sinne sinulle! :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1479
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      733
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      573
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      504
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      462
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe