Hei!
Olen tekemässä opinnäytetyötäni tutkimalla jotakin maata/kohdetta häämatkakohteena, mutta tarvitsisin tietoa, että mikä on sellainen suomalaisten suosima paikka viettää häämatkaa.
Kertokaa kokemuksianne, minne itse olette suunnanneet ja mitä Teille on mahdollisesti suositeltu!
Kiitos!
Suositut häämatkakohteet!
4
2651
Vastaukset
- matka-akka
naimisiin.infossa tai amoriineissä.
- kjhg
Ja matkatoimistosta voisi kysellä?
- Matkailualan opiskelija
kjhg kirjoitti:
Ja matkatoimistosta voisi kysellä?
Joo, siis toki olen kysellyt muualtakin, mutta koska tarkoitukseni on tutkiskella lomakohdetta joka soveltuu about parikymppiselle opiskelijaparille/ei niin varakkaalle, ajattelin ihan tälleen foorumiteitse saada mielipiteitä ja tarinoita.
Nyt olen kyllä päätymässä juuri edullisuuden vuoksi mahdollisesti Mallorcaan tai Las Palmasiin. Mielipiteitä, kokemuksia? - on...
Matkailualan opiskelija kirjoitti:
Joo, siis toki olen kysellyt muualtakin, mutta koska tarkoitukseni on tutkiskella lomakohdetta joka soveltuu about parikymppiselle opiskelijaparille/ei niin varakkaalle, ajattelin ihan tälleen foorumiteitse saada mielipiteitä ja tarinoita.
Nyt olen kyllä päätymässä juuri edullisuuden vuoksi mahdollisesti Mallorcaan tai Las Palmasiin. Mielipiteitä, kokemuksia?edullisempi, eksoottisempi ja ennen kaikkea kulttuuriltaan 1000 x rikkaampi on Egypti!
Esim kahden viikon matka Hurghadaan, vierailu Kairossa, tosi kivaa. Ja paikallinen hintataso alhainen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882