Hei!
Olen tekemässä opinnäytetyötäni tutkimalla jotakin maata/kohdetta häämatkakohteena, mutta tarvitsisin tietoa, että mikä on sellainen suomalaisten suosima paikka viettää häämatkaa.
Kertokaa kokemuksianne, minne itse olette suunnanneet ja mitä Teille on mahdollisesti suositeltu!
Kiitos!
Suositut häämatkakohteet!
4
2686
Vastaukset
- matka-akka
naimisiin.infossa tai amoriineissä.
- kjhg
Ja matkatoimistosta voisi kysellä?
- Matkailualan opiskelija
kjhg kirjoitti:
Ja matkatoimistosta voisi kysellä?
Joo, siis toki olen kysellyt muualtakin, mutta koska tarkoitukseni on tutkiskella lomakohdetta joka soveltuu about parikymppiselle opiskelijaparille/ei niin varakkaalle, ajattelin ihan tälleen foorumiteitse saada mielipiteitä ja tarinoita.
Nyt olen kyllä päätymässä juuri edullisuuden vuoksi mahdollisesti Mallorcaan tai Las Palmasiin. Mielipiteitä, kokemuksia? - on...
Matkailualan opiskelija kirjoitti:
Joo, siis toki olen kysellyt muualtakin, mutta koska tarkoitukseni on tutkiskella lomakohdetta joka soveltuu about parikymppiselle opiskelijaparille/ei niin varakkaalle, ajattelin ihan tälleen foorumiteitse saada mielipiteitä ja tarinoita.
Nyt olen kyllä päätymässä juuri edullisuuden vuoksi mahdollisesti Mallorcaan tai Las Palmasiin. Mielipiteitä, kokemuksia?edullisempi, eksoottisempi ja ennen kaikkea kulttuuriltaan 1000 x rikkaampi on Egypti!
Esim kahden viikon matka Hurghadaan, vierailu Kairossa, tosi kivaa. Ja paikallinen hintataso alhainen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.4622848Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek152675Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2721618Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.841204Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia4411145Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel631098- 156980
Rakennetaanko yhdessä?
Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä41938- 56909
- 79895