Varasin liput Finnairin uudelle reitille Delhiin 24.11 ja paluu 9.12.En ole aiemmin vieraillut Intiassa.Ajatuksenani on olla Delhissä muutamia pv:ä. ja sieltä Mumbaihin jossa samoin muutamia pv:ä.Mumbaista Goalle jossa viimeinen viikko.Varaan majoitukset Delhissä ja Mumbaissa sisäilet lennot etukäteen netistä.Kannattaako,vai saako paremmalla hinnalla paikanpäältä?Intiassa aiemmin olleet,kerrotteko/suositteletteko mistä varaatte hotellinne ja lentonne ja kannattaako kenties käyttää junaa jollain välillä.Kaikki neuvot ovat tervettulleita.
New Delhi,Mumbai,Goa,New Delhi
17
3659
Vastaukset
- jatta
Chief tour and travels toimisto sijaitsee Udaipur Rajasthan INDIA. Olemme jo viime vuonna hoitaneet junalippujen ja hotellihuoneen tilauksen heidän kauttaan Suomesta käsin sähköpostilla [email protected]. Maksu tapahtuu Union Western pankin kautta ja he toimittavat liput hotelliinne.
Tulevalle marraskuulle he ovat järjestäneet meille Kultainen kolmio kierroksen heidän kauttaan sekä lennot Delhi-Goa-Delhi.
Chief tour and travels:n viestistä viime vuodelta:
our guarntee is that if also wanted to comtact with our travel agent in finland that u can talk with- maksaa
Mutta mitä se maksaa tilata nuo liput tuolta kautta? Ja kuinka paljon kalliimmaksi se tulee kuin lippujen ostaminen paikan päällä? Ja miten paikan päällä lippujen ostaminen ylipäänsä onnistuu? Saako junalippuja helposti esim. seuraavan päivän juniin? Entä lentolippuja? Löytyykö hotelleja helposti? Vai pitääkö suostua taksikuskien huijattavaksi?
Kertokaa kokenee reppumatkalaiset, kuinka oletta toimineet! Please. - Jatta
maksaa kirjoitti:
Mutta mitä se maksaa tilata nuo liput tuolta kautta? Ja kuinka paljon kalliimmaksi se tulee kuin lippujen ostaminen paikan päällä? Ja miten paikan päällä lippujen ostaminen ylipäänsä onnistuu? Saako junalippuja helposti esim. seuraavan päivän juniin? Entä lentolippuja? Löytyykö hotelleja helposti? Vai pitääkö suostua taksikuskien huijattavaksi?
Kertokaa kokenee reppumatkalaiset, kuinka oletta toimineet! Please.Maksu matkatoimistolle tapahtuu Western union-pankin
kautta. Sen välityspalkkio on mielestäni aika kallis mutta intialainen matkatoimisto ei suurta palkkiota ota.
Jotkut ovat menneet sinne ettei ole ollut tietoa yöpymisistä eikä lipuista. Toivottavasti joku sellainen sinulle vastaa. maksaa kirjoitti:
Kertokaa kokenee reppumatkalaiset, kuinka oletta toimineet! Please.Olen hoidellut kaikki juna- ym. liput vasta paikan päällä ja yleensä itse. Joskus olen kyllä ostanut paikallisesta pienestä matkatoimistosta junaliput kun en ole itse viitsinyt jonotella.Välityspalkkiot ovat kuitenkin melko pienet.
En tiedä yhtään miten suuret provikat nämä jo Suomeen hoidettavat liput maksavat mutta luuulisin että halvemmalla pääsee kun hoitaa paikan päältä. Tosin monet pikku yrittäjät jotka tulevat käsipuolessa roikkumaan jo Delhin kentällä ovat pahimman luokan huijareita. Vetävät törkeää ylihintaa kaikista palveluista. Se että kyltissä lukee vaikka mikä "government approved" ei takaa mitään.
En tiedä minkä tason majoitusta haet, mutta itse ottaisin taksin kentältä suoraan Pahar Ganjiin ja hoitelisin yöpaikan sieltä itse menemättä taksikuskin suosittelemaan paikkaan. Halpoja majapaikkoja on katu täynnä. Luksusta hakevalle en suosittele. Pahar Ganjissa pääset vieläpä suoraan keskelle aitoa paikallistunnelmaa josta jotkut pitävät ja toiset taas eivät halua enää ikinä takaisin Intiaan. Sieltä löytyvät myös pikku matkatoimistot joista saa lippuja halvalla ja rautatieasema sekä kaupungin keskusta ovat melko lyhyen matkan päässä.
Olen kylläkin ollut Intiassa pitempiä aikoja joten päivän tai parin heitot aikataulussa eivät ole tuntuneet missään.
- Indifan
Jos haluat matkustaa tiettynä päivänä on parempi tilata liput etukäteen. Voit kyllä saada lipun mutta kalliimpaan luokkaan (näin minulle kävi Lonavalassa) tai joudun tyytymään bussiin (Auragabadiin ja Ahmaladiin mennessä. Onneksi oli junaliput valmiiksi ostettu jo Jargaosta.
Kaikki riippuu omasta aikataulustasi ja mahdollisuudesta jonottaa lippuja ja välineestä millä halaut matkustaa. Lennot ovat yleensä halvempia mita aikaisemmin varailet.- First time in India
Onko Delhin lentokentällä virallinen turistibyroo josta voi suoraan varata hotellin, ja samoiten paikallisia halpalentoyhtiöiden toimistoja joista voi suoraan buukata lippuja lähteville kotimaan lennoille kuten esim. Kiinassa ja Thaimaassa?Millaisia ovat nämä halvemman luokan hotskat/hostellit?..itselleni läninnä ilmastoitu ja oma lukollinen huone vaatimuksina.Mitkä ovat mielestänne suurimmat "mokat" mitä ensikertalainen Intiassa voi tehdä?
- Indiafan
voit myös kirjoittaa suomeksi chiefmatkat at rediffmail.com
- sulle..
Paljonko sinulle maksetaan siitä, että aina ja joka paikassa mainostat tuon firman palveluja? Äläkä väitä, ettei sinulla ole mitään tekemistä heidän kanssaan, koska se ei pidä paikkaansa. Tuo firmahan on kallis. Parempia ja halvempia matkanvälittäjiä kyllä löytyy.
- $$$$$$$$$$$$$$$$
sulle.. kirjoitti:
Paljonko sinulle maksetaan siitä, että aina ja joka paikassa mainostat tuon firman palveluja? Äläkä väitä, ettei sinulla ole mitään tekemistä heidän kanssaan, koska se ei pidä paikkaansa. Tuo firmahan on kallis. Parempia ja halvempia matkanvälittäjiä kyllä löytyy.
Onhan se hyvä että niille löytyy ennakkopalveluita jotka eivät uskalla ostaa lippujaan paikan päällä Intiassa.
- €€€€€€€€€€€€
$$$$$$$$$$$$$$$$ kirjoitti:
Onhan se hyvä että niille löytyy ennakkopalveluita jotka eivät uskalla ostaa lippujaan paikan päällä Intiassa.
Me ikääntyvät ihmiset haluamme/tarvitsemme jo vähän mukavampaa matkantekoa joten intialainen matkatoimisto järjestää yöpymisten lisäksi myös auton ja kuljettajan käyttöömme Pohjois-Intiassa. Uskaltamisesta ei ole kysymys.
- Varjopuoli
€€€€€€€€€€€€ kirjoitti:
Me ikääntyvät ihmiset haluamme/tarvitsemme jo vähän mukavampaa matkantekoa joten intialainen matkatoimisto järjestää yöpymisten lisäksi myös auton ja kuljettajan käyttöömme Pohjois-Intiassa. Uskaltamisesta ei ole kysymys.
Tuon kaiken saa järjestettyä Intiassa paikan päällä 50-75% edullisemmin. Ei mitään tarvetta järjestellä mitään etukäteen ellei ole peloissaan tai laiska. Intiassa kaikki onnistuu.
- Indiafan
sulle.. kirjoitti:
Koska mielestäni firma on kallis, niin olethan tehnyt heille reklamaation!
- essi
Indiafan kirjoitti:
Koska mielestäni firma on kallis, niin olethan tehnyt heille reklamaation!
Lentoliput voi ostaa itse helposti netista etukateen. Ei tarvi jonotella missaan. Halpalentoyhtioita on pilvin pimein. Itse on tullut kaytettya air deccania, koska heilla hinnat on samat intialaisille kuin ulkomaalaisillekin ja hyvin on homma pelannut. Nyt ovat mainostaneet, etta jos lentonsa ovat jostain syysta yli 3 tuntia myohassa niin lennot ovat matkustajalle ilmaiset ja he jarjestavat lennot toiselle lentoyhtiolle. Kerran olen kuudesta kotimaan lennosta joutunut odottelemaan pari tuntia.
- firs time in india
essi kirjoitti:
Lentoliput voi ostaa itse helposti netista etukateen. Ei tarvi jonotella missaan. Halpalentoyhtioita on pilvin pimein. Itse on tullut kaytettya air deccania, koska heilla hinnat on samat intialaisille kuin ulkomaalaisillekin ja hyvin on homma pelannut. Nyt ovat mainostaneet, etta jos lentonsa ovat jostain syysta yli 3 tuntia myohassa niin lennot ovat matkustajalle ilmaiset ja he jarjestavat lennot toiselle lentoyhtiolle. Kerran olen kuudesta kotimaan lennosta joutunut odottelemaan pari tuntia.
..vinkistä.Olin tutustunut flykingfischeriin ja tämä air decca vaikuttaa myös lupaavalta.
- essi
firs time in india kirjoitti:
..vinkistä.Olin tutustunut flykingfischeriin ja tämä air decca vaikuttaa myös lupaavalta.
Eipa kingfisherissakaan mitaan vikaa varmasti ole, mutta laskuttavat ulkomaalaisilta eri hinnan kuin intialaisilta, joten veikkaan, etta kalliimmaksi tulee. Meilla ei ainakaan Air Deccanista ole mitaan pahaa sanottavana.
- shiva
Matkatoimistot vetävät välistä aika paljon,joten hotellin varauksen suhteen kannattaa olla itsenäinen.Netistä löytyy kyllä.Lentoyhtiö spicejet on mielstäni luotettava,sitä olen käyttänyt parikin kertaa Intian sisäisillä lennoilla.
- first time in india
..shiva tästä vinkistä.Näin ne asiat aukee ja matka lähenee..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1292073
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1051886Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?841659Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy641534Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M331202- 841173
Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm561132- 1101103
Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s471076Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet441023