maltia aloituksiin taas

Pyritäänpäs taas siihen että aloitukset olisivat niitä pidempiä viestejä joissa on vähän mietitympää asiaa ja ne nopeat heitot on sitten vastauksina, eikä uusina aloituksina.

14

1121

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kotimummu

et nää kakarat saa pidettyä kurissa

• retoriseen kysymykseesi

Ei mitenkään. Yritä vain hyväksyä, että tämä palsta on tenaville ja aikuiset keskustelee toisilla areenoilla.

• voyeur
        retoriseen kysymykseesi kirjoitti:

Ei mitenkään. Yritä vain hyväksyä, että tämä palsta on tenaville ja aikuiset keskustelee toisilla areenoilla.

että, suurin osa tällä palstalle kirjoittavista on yli 25v.

LOL:DD

• Virre.
        voyeur kirjoitti:

Jos todella näin on, niin onpa yhteiskuntamme tulevaisuus aika heikoissa kantimissa.

• ja lukijoita
        voyeur kirjoitti:

ei teinien ja pissisten valtaama paikka!!½!

• turhat aloitukset

ei tätä jaksa kukaan enää, kunnon keskustelua ei synny ollenkaan.

• ei tule vastauta

Sovitaanko, että poistetaan kaikki aloitukset, mihin ei tule useampaa vastausta viiden minuutin sisällä. Ja jos vartissa ei ole kymmentä pois vaan.

• Princess_J

jokaisen mielipidettä varten turha tehdä uutta ketjua. ei ole nautinnollista lukeminen.

• Muitakuin etusivulla olevia?

Täällä on kymmeniä avauksia eilisestäkin, mihin ei ole tullut yhtäkään vastausta. Useimmissa sama juttu. Pois vaan.

Minä en ainakaan lue eilisiä juttuja.
        Enkä edes juttuja alisivuilta tältäpäivää.

• noita aloituksia

lisää viinaa, keittoa taloon ym ym mitä keskustelun aihetta siinä on.

• Ihan tuollaista linjaa ei voi vetää. Aloitus voi olla ihan hyvä vaikkei se niin keskustelua herätäkkään. Ja toisaalta tuo vaatisi lähestulkoon jatkuvaa läsnäoloa modelta. Nytkin varmasti linja tuntuu tempoilevalta, kun silloin aloituksia häviää heti kun satun olemaan koneella ja sitten taas ns. homma leviää kun lähtee muualle...

• voyeur

onko tullu taas hiukka donitsii vedettyy:DD

• aktiiviset keskustelut etus...

Eikö eka sivulta vois poistaa noita nollavastausta, taikka, mihin on vaan yksi-kaksi älytöntä lisäheittoa. Säilyisi etusivulla ne avaukset, missä on keskustelua?

Toisella alisivulla on vielä joitain ketjuja, mihin on tullut vastauksia viimeisen vartin aikana, kun etusivulla on useamppi nolla taikka lähes nollakeskustelu.

• kiva seurata jos

syntyisi oikeita keskusteluja, vähä väliä ilmestyy uusia aloituksia samasta aiheesta, kyselyjä mitä on tapahtunut ja sen sellaista. Kukaan ei viitsi lukea enää mitään kaikki tekee oman avauksen.
      Luin tuota bb:n omaa keskustelupalstaa josta saa paljon selvyyttä asiaan ja jo otsikko kertoo mistä missäkin aloituksessa on kyse.
      Ei tietenkään ole kiva sinunkaan aina lukea haukkumisia/kyselyjä siitä miksi poistit avauksen, mutta mielestäni voit poistaa ilman selittelyjä turhat avaukset.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      89
      3288
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      62
      3047
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      433
      2530
    4. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      80
      2323
    5. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      80
      2313
    6. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      96
      2056
    7. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      36
      1923
    8. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1656
    9. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      20
      1653
    10. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      31
      1499
    Aihe