Rangaistus tulossa

Uusin uutinen

38

5386

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ihan hyvä että laittoivat tuon tuonne niin ei tarvitse spekuloida sitä.. Paitsi nyt sitten tietysti arveluttaa se että millaisen rankun saavat...

    • vai????

      no ihan sama mutta missä on henan rangaistus?

      • tuomarinurmio

        Väännän sinulle rautalangasta:

        Hena ei ollut agressiivinen, mutta Tatu ja Kaarlo olivat.


      • joutuu nukkumaan

        homppeli-henan vieressä seuraavan viikon. Ja hena on tietysti nakkisillaan.


      • voyeur
        joutuu nukkumaan kirjoitti:

        homppeli-henan vieressä seuraavan viikon. Ja hena on tietysti nakkisillaan.

        paha, tuota en toivoisi edes pahimmalle vihamiehelle:D LOL:DD


      • ymmärtää?

        Mitä merkitystä sillä on, että Hena kyykytti Tatua ja Caarloa? Hän nautti ja käytti hyväkseen kroisoksen roolin. Nuo kaksi aivokääpiötä vain nöyryyttivät. Hena ei uhannut väkivallalla. Henalla ei naksahtanut päässä. Henan ei tarvitse nyt selitellä, että se ja se oli tsoukki.

        CAARLO ULOS!


      • Epäreilua!!!!!!!!

        On eppistä jos Henri ei saa rangaistusta omasta ilkeästä käyttäytymisestä. ON ERI ASIA LAITTAA JUOTTAA VETTÄ PALJUSTA KUIN HEITTÄÄ LEIPÄÄ NISKAAN .Hoitsuna tiedän mikä bakteeripesä on se palju. HERÄTYS HYVÄT IHMISET.


      • Nainen 26

        On eppistä jos Henri ei saa rangaistusta omasta ilkeästä käyttäytymisestä. ON ERI ASIA LAITTAA JUOTTAA VETTÄ PALJUSTA KUIN HEITTÄÄ LEIPÄÄ NISKAAN .Hoitsuna tiedän mikä bakteeripesä on se palju. HERÄTYS HYVÄT IHMISET.


      • Nainen 26
        Nainen 26 kirjoitti:

        On eppistä jos Henri ei saa rangaistusta omasta ilkeästä käyttäytymisestä. ON ERI ASIA LAITTAA JUOTTAA VETTÄ PALJUSTA KUIN HEITTÄÄ LEIPÄÄ NISKAAN .Hoitsuna tiedän mikä bakteeripesä on se palju. HERÄTYS HYVÄT IHMISET.

        Herjasi ensin että olen lähettänyt ja sitä ei ollut niin lähetin tämän ja nyt saa poistaa jomman kumman. KITOS


      • mutta huutaa ei saa... vai?
        tuomarinurmio kirjoitti:

        Väännän sinulle rautalangasta:

        Hena ei ollut agressiivinen, mutta Tatu ja Kaarlo olivat.

        Eikös sen hinurin ois jo aika poistua talosta.


      • ..se on varma..
        mutta huutaa ei saa... vai? kirjoitti:

        Eikös sen hinurin ois jo aika poistua talosta.

        ..jäbä teki sellaset jutut, että on sairasta olla äänestämättä sitä miinuspistein.


      • Viikkotehtävä
        Epäreilua!!!!!!!! kirjoitti:

        On eppistä jos Henri ei saa rangaistusta omasta ilkeästä käyttäytymisestä. ON ERI ASIA LAITTAA JUOTTAA VETTÄ PALJUSTA KUIN HEITTÄÄ LEIPÄÄ NISKAAN .Hoitsuna tiedän mikä bakteeripesä on se palju. HERÄTYS HYVÄT IHMISET.

        Sieltä löydätte viikkotehtävän säännöt. Hena pelasi sääntöjen mukaisesti. Turha liikaa tunteilla, BB halusi juuri Henan tyyppistä käytöstä. Kaarlo ja Tatu ei osaa pelailla, nyt alkaa feikkien roolit rakoilla. Tervetuloa, tosiluonteet..


      • Henakin
        ymmärtää? kirjoitti:

        Mitä merkitystä sillä on, että Hena kyykytti Tatua ja Caarloa? Hän nautti ja käytti hyväkseen kroisoksen roolin. Nuo kaksi aivokääpiötä vain nöyryyttivät. Hena ei uhannut väkivallalla. Henalla ei naksahtanut päässä. Henan ei tarvitse nyt selitellä, että se ja se oli tsoukki.

        CAARLO ULOS!

        nappas tuhannen kännissä Mikaa päähän yöllä (kun auttoivat sitä sänkyyn)!!! Siitä ei tullu mitään ku tekosyy oli, et Hena oli vain kännissä. Kyllä Henaltakin on ihan samalla lailla noussut aggressiot pintaan...


      • Tarkkailija69
        Henakin kirjoitti:

        nappas tuhannen kännissä Mikaa päähän yöllä (kun auttoivat sitä sänkyyn)!!! Siitä ei tullu mitään ku tekosyy oli, et Hena oli vain kännissä. Kyllä Henaltakin on ihan samalla lailla noussut aggressiot pintaan...

        Sehän oli vaan myöhästynyt high five Mikalle joka sitä yritti minuutti aikaisemmin. Tekään mitään näe/tajuu!


    • voyeur

      Tatua kyllä pitäisi rangaista leivän heitosta, meni yli.

      Mutta Kaken vitsi pitäisi painaa villaisella:D

      • puolueellinen

        Tatulle rankkari ja Kaarlo pitäs pistää suoraan ulos!


      • mutta mutta

        Osaa kuitenkin lopettaakin jossain vaiheessa. Kaarlo pimahti täysin. Slummilaisetkin puhuivat Kaarlon ilmeestä. Ilmeisesti ollut ihan psykopaattituijotus taas päällä.Kaarlo ei olisi edes älynyt lopettaa ellei olisi Tatu ollut välissä.


      • Voyager1
        puolueellinen kirjoitti:

        Tatulle rankkari ja Kaarlo pitäs pistää suoraan ulos!

        voyer tai vast. on joku Caarlon mulkosilmä kaveri. Ei kukaan voi muuten puolustaa mielenvikaista.


      • voyeur
        puolueellinen kirjoitti:

        Tatulle rankkari ja Kaarlo pitäs pistää suoraan ulos!

        Kake pitäisi poistaa? Kerro?

        Eihän leikinlaskusta poisteta ketään:D


      • voyeur
        Voyager1 kirjoitti:

        voyer tai vast. on joku Caarlon mulkosilmä kaveri. Ei kukaan voi muuten puolustaa mielenvikaista.

        tirkistelijä, en tunne kyseistä herraa, ikavä kyllä:D

        Ja herätkää nyt jo oikeesti, leik-ki-ä se vaan oli:DD

        aijai, kylläpä täältä saa hyvät naurut:DD

        LOL:D


      • :D -mies
        voyeur kirjoitti:

        tirkistelijä, en tunne kyseistä herraa, ikavä kyllä:D

        Ja herätkää nyt jo oikeesti, leik-ki-ä se vaan oli:DD

        aijai, kylläpä täältä saa hyvät naurut:DD

        LOL:D

        voit kelata tilanteen niin monta kertaa kuin haluat. Ei se siitä muuksi muutu. Caarlolla naksahti. Joutaa ulos. Mielenvikaisia ei tarvita talossa! Syytön ihminen ei selittele jatkuvasti.


      • Tipsukka_76
        mutta mutta kirjoitti:

        Osaa kuitenkin lopettaakin jossain vaiheessa. Kaarlo pimahti täysin. Slummilaisetkin puhuivat Kaarlon ilmeestä. Ilmeisesti ollut ihan psykopaattituijotus taas päällä.Kaarlo ei olisi edes älynyt lopettaa ellei olisi Tatu ollut välissä.

        Ei olisi ollut yhtään liikaa vaikka olisi poksauttanut Henaa nenään! Kyllä se jätkä on ärsyttävä!


    • ufo-mies

      Pitsa ja koksikset pojille? Vai mitä sanoo teinipissis mikafanit tähän?

      • Nainen 26

        Mika ansaitsee pahimman rangaistuksen kun ensin törmäili ja sitten vielä eilen tahallaan ärsytti. Uskomatonta epäoikeudenmukaisuutta täällä, näillä ihmisillä. Miksi Henri vapautetaan mukamas rangaistuksista, joka on kaiken aloittanut.


      • aloittanut
        Nainen 26 kirjoitti:

        Mika ansaitsee pahimman rangaistuksen kun ensin törmäili ja sitten vielä eilen tahallaan ärsytti. Uskomatonta epäoikeudenmukaisuutta täällä, näillä ihmisillä. Miksi Henri vapautetaan mukamas rangaistuksista, joka on kaiken aloittanut.

        toisilla vaan leikkasi kiinni kun ei ole huumorintajua.


      • Henrihän
        aloittanut kirjoitti:

        toisilla vaan leikkasi kiinni kun ei ole huumorintajua.

        aloitti koko skeidan nöyryyttämällä muita kilpailijoita vrt.veteen puhaltaminen, pukeminen yms. Nyt tuli paskaa omaan niskaan VOI VOI! Hinaaja ulos vaan...


    • angelique*

      Kohta siellä on vaan Kaki ja Sari kahdestaan, kun jokainen heitetään vuorotellen pihalle. Sehän ois kyllä kätevää, kun Kaarlo ja Tatu pistettäisiin ulos, ja Mirka ja Ari otettaisiin tilalle.

    • ................

      eilen illalla hullunkiilto silmissä, se pimahti ihan täysin, enkä puhu nyt vain tuosta leipäepisodista. Kaarlo haukkui Henriä jatkuvasti törkeällä tavalla, huusi vihaavansa tätä (v*ttu mä vihaan sitä!), vittuili, kiroili, pyysi Henaa vetämään itsensä jojoon jne. Se leipäepisodi tapahtui näiden jälkeen,joten miten helkkarissa kukaan olisi voinut tietää että kyseessä oli mukamas herja?? Itse uskon, että Kaarlo hiiltyi oikeasti, hiiltyi vielä noin tunti sittenkin.

      Tatu nyt on peruskänniräyhääjä, että siltä tota osasi odottaakin.

      • siltä

        meinasi kilahtaa aamullakin. "ku se ei leikkiny kunnolla meidän kanssa.." Tollanen pitäis teljetä kaltaistensa apinoiden kanssa samaan häkkiin.

        ULOS!


    • Varma T.

      Kaarlo ja Tatu joutuvat antamaan hinuri-Henalle...

    • Turpiin saa vetää, mutta ei...

      Eli Henri saa vetäistä toista turpiin (vaikka kännissä se jäi läpsäykseksi), mutta Kaarlo ja Tatu tekivät vakavan rikkeen uhkailessa leikillään Henriä??? Eli he eivät ilmeisesti olisi saaneet mitään rangaistusta, jos olisivat vain menneet hiljaa vierelle ja vetäseet leegot kurkkuun???
      Huhhuh....

      • mieltä kans!

        Hena kyllä näymmä saa heilutella nyrkkiä, mutta muitten käyttäytymiseen puututaan heti. Eli niin kauan saa riehua kunhan ei osu.... On kyllä blasmat menny isoveljellä sekaisin! Ei mitään oikeudenmukaisuutta! alkaa vituttaa koko ohjelma! Kaikille sama rangaistus!!!


      • ..luulla..
        mieltä kans! kirjoitti:

        Hena kyllä näymmä saa heilutella nyrkkiä, mutta muitten käyttäytymiseen puututaan heti. Eli niin kauan saa riehua kunhan ei osu.... On kyllä blasmat menny isoveljellä sekaisin! Ei mitään oikeudenmukaisuutta! alkaa vituttaa koko ohjelma! Kaikille sama rangaistus!!!

        ..ettei BB talossa päde suomen lait


      • kuuluu,
        mieltä kans! kirjoitti:

        Hena kyllä näymmä saa heilutella nyrkkiä, mutta muitten käyttäytymiseen puututaan heti. Eli niin kauan saa riehua kunhan ei osu.... On kyllä blasmat menny isoveljellä sekaisin! Ei mitään oikeudenmukaisuutta! alkaa vituttaa koko ohjelma! Kaikille sama rangaistus!!!

        että on menneet pasmat sekaisin.


      • mutta meillä
        kuuluu, kirjoitti:

        että on menneet pasmat sekaisin.

        päin pasmat ei vedä vertoja blasmoille... =)=)


    • OOTAN VAAN

      NAISET PUKEE SITÄ KUN ON MUNASILLAAN, mut sit kun heitetään pehmeellä voileivällä, kun kaveri on ite sen vittumaisuuttaan suolannut, niin OIVOI KUN SE ON KAUHEETA ja isomulkku määrää rangaistusta.

      • sinilasi

        oli uusi Kaarlon tai Tatun tekemä, joka oli kokonaan suolattu ja vielä syljetty väliin.

        LesboJenni olisi voinut kieltäytyä. Kyllä nyt ollaan niin jälkiviisasta että!

        ja muista:

        Henrin EI TARVITSE nyt selitellä, että se ja se oli tsoukki!

        Henri EI aiheuttanut pelkoa kenellekkään asukkaalle.

        Henri EI uhkaillut ketään.

        Lopettakaa lässytys tekopyhät!


      • patonkinaama
        sinilasi kirjoitti:

        oli uusi Kaarlon tai Tatun tekemä, joka oli kokonaan suolattu ja vielä syljetty väliin.

        LesboJenni olisi voinut kieltäytyä. Kyllä nyt ollaan niin jälkiviisasta että!

        ja muista:

        Henrin EI TARVITSE nyt selitellä, että se ja se oli tsoukki!

        Henri EI aiheuttanut pelkoa kenellekkään asukkaalle.

        Henri EI uhkaillut ketään.

        Lopettakaa lässytys tekopyhät!

        hena aiheutti ongelmat, kun ei tehnyt kunnon leipää alkujaan ja käyttäytynyt kunnolla rikkaana. lopulta koko toisten pompotus hässäkkä on lähtöisin henan vittumaisesta käytöksestä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      199
      2094
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1168
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      815
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      741
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      557
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      532
    Aihe