Ayia Napa

Irina22

Elokuun alkupuolella olisi lähtö Ayia Napaan. Hotelliksi olemme suunnitelleet joko Pavliniaa tahi Kalypsoa. Näistä kokemuksia? Loman tavoitteena hauskanpitäminen ja uudet kokemukset, noin kuuden hengen porukka lähdössä.
Mietityttää vain,että miten se Turkki näkyy Ayia Napassa? En haluaisi joutua esimerkiksi pommituksen kohteeksi (:D) ja jos Napa on samanlainen kuin Turkki, on minun sinne turha mennä koska Turkissa olen ollu montamonituista kertaa ja Turkki ei kiinnosta nyt. Listatkaapas vaikka eroavaisuuksia ja yhtäläisyyksiä Turkkiin:) Kiitos jo näin etukäteen.

6

2835

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kyprosfani

Agia Napa on kreikkalaisella puolella ja siis kreikkalaista aluetta. Olet menossa "elokuun alkupuolella"?? Siis ens vuonna vai onko kenties kirjoitusvirhe? :)
      Agia Napan meininki on ihan puhtaasti kreikkalaista ja itte tykkään suunnattomasti. Kaupustelu ei ole muslimimaitten väkisin myyntiä, vaan kaupoissa ja toreilla saa kiertää ihan rauhassa kattelemassa tuotteita.

Lähtö huomenna :D jippii!

• Irina22

Ensi vuoden elokuun alussa. Sori epäselvyys, huomasin itsekin että täsmennystä olis kaivannut.:)
        No onko Ayia Napan puolelle mahtanut eksyä näitä turkkilaisiakin saaren turkkilaiselta puolelt? kun en välttämättä kaipaa "kosketusta" Turkin kulttuuriin ollenkaan. Tietenkin ymmärrän että turkkilaisia jonkun verran, eikä se haittaa, mutta ettei siellä nyt joka toinen olisi turkkilainen.
        Minkä maalaisia noin suurimmaksi osaksi Turistit ovat Ayia Napassa? Briteistä ja ruotsalaisista olen kuullut puhuttavan...

• ......
        Irina22 kirjoitti:

Ensi vuoden elokuun alussa. Sori epäselvyys, huomasin itsekin että täsmennystä olis kaivannut.:)
        No onko Ayia Napan puolelle mahtanut eksyä näitä turkkilaisiakin saaren turkkilaiselta puolelt? kun en välttämättä kaipaa "kosketusta" Turkin kulttuuriin ollenkaan. Tietenkin ymmärrän että turkkilaisia jonkun verran, eikä se haittaa, mutta ettei siellä nyt joka toinen olisi turkkilainen.
        Minkä maalaisia noin suurimmaksi osaksi Turistit ovat Ayia Napassa? Briteistä ja ruotsalaisista olen kuullut puhuttavan...

ruotsalaisia ja norjalaisia on eniten.. ja sitten siellä syrjemmässä ayia napaa on brittejä..

• ___
        ...... kirjoitti:

ruotsalaisia ja norjalaisia on eniten.. ja sitten siellä syrjemmässä ayia napaa on brittejä..

brittejä oli aivan kamalasti kun olin kesällä ayia napassa. Ruotsalaisia,norjalaisia ja tanskalaisia myös paljon. Kaverin kanssa asuttiin Pavliniassa,ihan okei hotelli, ei mikään luksus mutta kylhän siellä asuu. Rento meininki,paljon nuorisoo,mutta sehän on vaan hyvä :) Hyvässä paikassa myös,baarit lähellä ja kaupat. Kalypso on luultavasti kivempi,en ole nähny huoneita, mutta sen allasalueen ja baarin kyllä =) ja kalypso myös ihan hyvässä paikassa.

• vaan enkkuja
        Irina22 kirjoitti:

Turkkilaisia ei Kyproksen kreikkalaisella puolella
        näy juuri lainkaan. Ei ainakaan Aiya Napassa eikä
        Protaraksessa. Brittejä sitävastoin on jopa liian
        kanssa kun baareissa huutavat ne kilpaa jättitv.stä tulevan jalkapallolähetyksen kanssa.

• ansku1234
        Irina22 kirjoitti:

hei! ottakaa ehdottomasti kalypso. siel on vain nuoria, ja baari ja disco auki 24h!
        ihan baari kadun varrella! ottakaa se! mä vannon on niin hyvä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      29
      5554
    2. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      14
      4134
    3. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      40
      3217
    4. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      51
      2870
    5. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      295
      1397
    6. Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista

Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas
      Ikävä
      86
      1328
    7. Haluaisin lähettää sulle viestin

Mutta en enää uskalla. Miehelle.
      Ikävä
      60
      1229
    8. Miellytänkö sinun silmää?

Varmaan ainakin vähän, jos tykkäät minusta. Siis jos tykkäät.
      Ikävä
      79
      1149
    9. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      220
      1143
    10. Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.

Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul
      Maailman menoa
      397
      1136
    Aihe