Ayia Napa

Irina22

Elokuun alkupuolella olisi lähtö Ayia Napaan. Hotelliksi olemme suunnitelleet joko Pavliniaa tahi Kalypsoa. Näistä kokemuksia? Loman tavoitteena hauskanpitäminen ja uudet kokemukset, noin kuuden hengen porukka lähdössä.
Mietityttää vain,että miten se Turkki näkyy Ayia Napassa? En haluaisi joutua esimerkiksi pommituksen kohteeksi (:D) ja jos Napa on samanlainen kuin Turkki, on minun sinne turha mennä koska Turkissa olen ollu montamonituista kertaa ja Turkki ei kiinnosta nyt. Listatkaapas vaikka eroavaisuuksia ja yhtäläisyyksiä Turkkiin:) Kiitos jo näin etukäteen.

6

2870

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kyprosfani

Agia Napa on kreikkalaisella puolella ja siis kreikkalaista aluetta. Olet menossa "elokuun alkupuolella"?? Siis ens vuonna vai onko kenties kirjoitusvirhe? :)
      Agia Napan meininki on ihan puhtaasti kreikkalaista ja itte tykkään suunnattomasti. Kaupustelu ei ole muslimimaitten väkisin myyntiä, vaan kaupoissa ja toreilla saa kiertää ihan rauhassa kattelemassa tuotteita.

Lähtö huomenna :D jippii!

• Irina22

Ensi vuoden elokuun alussa. Sori epäselvyys, huomasin itsekin että täsmennystä olis kaivannut.:)
        No onko Ayia Napan puolelle mahtanut eksyä näitä turkkilaisiakin saaren turkkilaiselta puolelt? kun en välttämättä kaipaa "kosketusta" Turkin kulttuuriin ollenkaan. Tietenkin ymmärrän että turkkilaisia jonkun verran, eikä se haittaa, mutta ettei siellä nyt joka toinen olisi turkkilainen.
        Minkä maalaisia noin suurimmaksi osaksi Turistit ovat Ayia Napassa? Briteistä ja ruotsalaisista olen kuullut puhuttavan...

• ......
        Irina22 kirjoitti:

Ensi vuoden elokuun alussa. Sori epäselvyys, huomasin itsekin että täsmennystä olis kaivannut.:)
        No onko Ayia Napan puolelle mahtanut eksyä näitä turkkilaisiakin saaren turkkilaiselta puolelt? kun en välttämättä kaipaa "kosketusta" Turkin kulttuuriin ollenkaan. Tietenkin ymmärrän että turkkilaisia jonkun verran, eikä se haittaa, mutta ettei siellä nyt joka toinen olisi turkkilainen.
        Minkä maalaisia noin suurimmaksi osaksi Turistit ovat Ayia Napassa? Briteistä ja ruotsalaisista olen kuullut puhuttavan...

ruotsalaisia ja norjalaisia on eniten.. ja sitten siellä syrjemmässä ayia napaa on brittejä..

• ___
        ...... kirjoitti:

ruotsalaisia ja norjalaisia on eniten.. ja sitten siellä syrjemmässä ayia napaa on brittejä..

brittejä oli aivan kamalasti kun olin kesällä ayia napassa. Ruotsalaisia,norjalaisia ja tanskalaisia myös paljon. Kaverin kanssa asuttiin Pavliniassa,ihan okei hotelli, ei mikään luksus mutta kylhän siellä asuu. Rento meininki,paljon nuorisoo,mutta sehän on vaan hyvä :) Hyvässä paikassa myös,baarit lähellä ja kaupat. Kalypso on luultavasti kivempi,en ole nähny huoneita, mutta sen allasalueen ja baarin kyllä =) ja kalypso myös ihan hyvässä paikassa.

• vaan enkkuja
        Irina22 kirjoitti:

Turkkilaisia ei Kyproksen kreikkalaisella puolella
        näy juuri lainkaan. Ei ainakaan Aiya Napassa eikä
        Protaraksessa. Brittejä sitävastoin on jopa liian
        kanssa kun baareissa huutavat ne kilpaa jättitv.stä tulevan jalkapallolähetyksen kanssa.

• ansku1234
        Irina22 kirjoitti:

hei! ottakaa ehdottomasti kalypso. siel on vain nuoria, ja baari ja disco auki 24h!
        ihan baari kadun varrella! ottakaa se! mä vannon on niin hyvä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      27
      3613
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      41
      2459
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      36
      2294
    4. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      7
      2057
    5. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      43
      1572
    6. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      1519
    7. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      13
      1309
    8. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      127
      1302
    9. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      266
      1275
    10. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      45
      1265
    Aihe