Ayia Napa

Irina22

Elokuun alkupuolella olisi lähtö Ayia Napaan. Hotelliksi olemme suunnitelleet joko Pavliniaa tahi Kalypsoa. Näistä kokemuksia? Loman tavoitteena hauskanpitäminen ja uudet kokemukset, noin kuuden hengen porukka lähdössä.
Mietityttää vain,että miten se Turkki näkyy Ayia Napassa? En haluaisi joutua esimerkiksi pommituksen kohteeksi (:D) ja jos Napa on samanlainen kuin Turkki, on minun sinne turha mennä koska Turkissa olen ollu montamonituista kertaa ja Turkki ei kiinnosta nyt. Listatkaapas vaikka eroavaisuuksia ja yhtäläisyyksiä Turkkiin:) Kiitos jo näin etukäteen.

6

2788

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kyprosfani

Agia Napa on kreikkalaisella puolella ja siis kreikkalaista aluetta. Olet menossa "elokuun alkupuolella"?? Siis ens vuonna vai onko kenties kirjoitusvirhe? :)
      Agia Napan meininki on ihan puhtaasti kreikkalaista ja itte tykkään suunnattomasti. Kaupustelu ei ole muslimimaitten väkisin myyntiä, vaan kaupoissa ja toreilla saa kiertää ihan rauhassa kattelemassa tuotteita.

Lähtö huomenna :D jippii!

• Irina22

Ensi vuoden elokuun alussa. Sori epäselvyys, huomasin itsekin että täsmennystä olis kaivannut.:)
        No onko Ayia Napan puolelle mahtanut eksyä näitä turkkilaisiakin saaren turkkilaiselta puolelt? kun en välttämättä kaipaa "kosketusta" Turkin kulttuuriin ollenkaan. Tietenkin ymmärrän että turkkilaisia jonkun verran, eikä se haittaa, mutta ettei siellä nyt joka toinen olisi turkkilainen.
        Minkä maalaisia noin suurimmaksi osaksi Turistit ovat Ayia Napassa? Briteistä ja ruotsalaisista olen kuullut puhuttavan...

• ......
        Irina22 kirjoitti:

Ensi vuoden elokuun alussa. Sori epäselvyys, huomasin itsekin että täsmennystä olis kaivannut.:)
        No onko Ayia Napan puolelle mahtanut eksyä näitä turkkilaisiakin saaren turkkilaiselta puolelt? kun en välttämättä kaipaa "kosketusta" Turkin kulttuuriin ollenkaan. Tietenkin ymmärrän että turkkilaisia jonkun verran, eikä se haittaa, mutta ettei siellä nyt joka toinen olisi turkkilainen.
        Minkä maalaisia noin suurimmaksi osaksi Turistit ovat Ayia Napassa? Briteistä ja ruotsalaisista olen kuullut puhuttavan...

ruotsalaisia ja norjalaisia on eniten.. ja sitten siellä syrjemmässä ayia napaa on brittejä..

• ___
        ...... kirjoitti:

ruotsalaisia ja norjalaisia on eniten.. ja sitten siellä syrjemmässä ayia napaa on brittejä..

brittejä oli aivan kamalasti kun olin kesällä ayia napassa. Ruotsalaisia,norjalaisia ja tanskalaisia myös paljon. Kaverin kanssa asuttiin Pavliniassa,ihan okei hotelli, ei mikään luksus mutta kylhän siellä asuu. Rento meininki,paljon nuorisoo,mutta sehän on vaan hyvä :) Hyvässä paikassa myös,baarit lähellä ja kaupat. Kalypso on luultavasti kivempi,en ole nähny huoneita, mutta sen allasalueen ja baarin kyllä =) ja kalypso myös ihan hyvässä paikassa.

• vaan enkkuja
        Irina22 kirjoitti:

Turkkilaisia ei Kyproksen kreikkalaisella puolella
        näy juuri lainkaan. Ei ainakaan Aiya Napassa eikä
        Protaraksessa. Brittejä sitävastoin on jopa liian
        kanssa kun baareissa huutavat ne kilpaa jättitv.stä tulevan jalkapallolähetyksen kanssa.

• ansku1234
        Irina22 kirjoitti:

hei! ottakaa ehdottomasti kalypso. siel on vain nuoria, ja baari ja disco auki 24h!
        ihan baari kadun varrella! ottakaa se! mä vannon on niin hyvä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kerro kiva muisto

Kaivatustasi
      Ikävä
      94
      1753
    2. Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen

Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa
      Sinkut
      358
      1169
    3. Susanna Laine, 43, pohtii tätä muutosta itsessään iän karttuessa: "En tiedä, onko se vähän ikäjuttu"

Susanna Laine on kyllä nainen paikallaan Farmi-juontajana ja myös Tähdet, tähdet -juontajana, eikös vaan! Lue Susanna
      Suomalaiset julkkikset
      18
      1168
    4. Mikä on horoskooppisi?

Entä tiedätkö kaivattusi?
      Ikävä
      94
      1019
    5. Onks se väärin jos

Tutustuttaisiin edes vähän enemmän?
      Ikävä
      62
      823
    6. Vanhemmalle naiselle

Kirjoitan tällä vanhalla otsikolla vaikka se joku toinen anonyymi naisen kaipaaja innostuukin tästä ja käyttää taas sam
      Ikävä
      35
      797
    7. Hyvää yötä

Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani
      Tunteet
      6
      734
    8. Mitä meidän välillä

Tulee tapahtumaan? Sinusta paljon kiinni
      Ikävä
      46
      706
    9. En vaan ymmärrä

Sinulla on hyvä puoliso, perhe, periaatteessa kaikki palikat kohdillaan. En ymmärrä, miksi haluat vaarantaa sen. Minulla
      Ikävä
      42
      680
    10. Mitä saat naiselta mies kun

Otat ohjat? Saat feminiinistä pehmeyttä, lämpöä ja rauhaa. Kun nainen on tässä moodissa hän auttaa miestä lepäämään ja p
      Ikävä
      113
      676
    Aihe