Uusiokäyttöä
Suomalainen syö aamiaista kahvilan aamiaispöydässä. Hänen vieressään istuu
ruotsalainen, joka mässyttää purukumia.
Röyhkeästi ruotsalainen aloittaa: " Syöttekö te suomalaiset koko leivän?"
Vastahakoisesti suomalainen vastaa:"Kyllä, tottakai!".
Ruotsalainen leikkii purukuminsa kanssa ja sanoo: "Sitä me emme tee,
Ruotsissa me syömme vain keskiosan leivästä, leivän reunat kerätään astiaan,
työstetään, leivotaan niistä croissanteja ja myydään ne Suomeen".
Ruotsalainen jatkaa kysymistään:" Syöttekö te marmeladia leivän kanssa?"
Suomalainen vastaa, nyt jo hieman ärtyneenä, "kyllä, totta kai".
Äänekkäästi purkkaa pureskellen, ruotsalainen sanoo, "Ei meillä, Ruotsissa
me syömme ainoastaan tuoreita hedelmiä aamiaiseksi, kuoret kerätään astiaan,
työstetään, ja myydään marmeladiksi Suomeen".
Nyt on vihdoin suomalaisen vuoro kysyä:" Sanoppa minulle yksi asia,
harrastatteko te ruotsalaiset seksiä?" Ruotsalainen hymähtää ja vastaa:
"Totta kai me harrastamme seksiä!"
Suomalainen nojautuu pöydän yli ja kysyy, "Mitä te teette kondomeille käytön
jälkeen?"
Me heitämme ne tietysti roskiin!" vastaa ruotsalainen. Nyt suomalaisen
kasvoille leviää hymy... sitten hän sanoo: " Ei meillä, Suomessa ne kerätään
astiaan, työstetään, ja myydään Ruotsiin purukumiksi".
Suomalainen
Nin ruotsissa
1
1209
Vastaukset
- ahahhhahahaa
toi oli paha xD xD xD xD hhahhahahaaa hitto saa hajoillaa hahahhaahhhahhhaaaaa.. ruottalaisvitsit rulettaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1281266
- 1181088
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap97914- 113837
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa271778- 48705
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi18687- 44629
- 49589
- 26584