Suosittele teatteriesitystä

PK-Seutu

Tarjontaa on aika paljon, joten haluaisin kuulla mielipiteitä tällä hetkellä menevistä esityksistä pääkaupunkiseudulla.

Olemme n. 30-vuotias pariskunta ja hakusessa lähinnä joku kepeämpi tai yhteiskunnallinen esitys.

9

509

Vastaukset 9

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hesalainen sillontällön tea...

Moi! Mielestäni Hki:n kaupunginteatterissa on suht ok tarjontaa, ainakin niihin kepeimpiin esityksiin. Ja sit ajattelin mennä katsomaan Teatteri Areenan juttua. Ei yhtään hajua millanen on, mutta anskattoo...

• oli todella loistava

Kannattaa lähteä katsomaan Hki:n kaup.teatteriin. Puvustus ja näyttelijät upeita!!!! Tarina oli kepeä, vakava ja humoristinen :)

• Albatrossi ja Heiskanen

Albatrossi ja Heiskanen. Sopivaa kevyttä jos Junnun musiikki iskee.

http://www.uit.fi/?deptid=4130

Kun ennakkoon pyörittelisi "Keisarikunta" DVD:n ja lisäksi lisäpätkän Junnun kavereiden haastattelusta, niin olisi hiukan lisätukea esitykselle.

• iilihöoöoj

Mitä v-ua te muitten mielipiteistä, eikö omat aivot raksuta!

• totta.

En ymmärrä tuollaisia. Ovat perskärpäsiä, jotka yrittävät miellyttää muita käymällä samoissa esityksissä idoliensa kanssa.

• 1970

Laittakaa nethakuun kultsa ja katselkaa rauhassa. Itse kävin siellä ja huomasin, että siellä on teatteria josta voi löytää jotain, mikä jää päähän ja synnyttää uusia ajatuksia.

• eturivissä

espoon kaupunginteatterissa menee just nyt, ilmeisesti liput aika tiukalla. oli ihan ok. settiä, niorempaan makuun menee hyvin.

• Ibseniä

Helsingissä Eläintarhan Huvilalla menee näytelmä nimeltä Nukkekoti. Yhteiskunnallinen ja muutenkin hyvä esitys! www.nukkekoti.net

• Nähnyt

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      176
      1550
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      100
      758
    3. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      725
    4. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      203
      588
    5. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      48
      546
    6. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      126
      546
    7. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      50
      528
    8. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      37
      526
    9. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      15
      500
    10. toivottavasti kohta jo kohdataan

😍😍😍😍😍 sinua olen odottanut varmasti koko elämäni
      Ikävä
      25
      493
    Aihe