Naapurin rouva?

Naapurin poika

Meidän naapurissa asuu ihana sellanen vähä yli 30v nainen ja en voi millään olla vilkuilematta häntä. En vaan uskalla lähestyä millään tavoin enkä oikein ees jutella kun ei oikein viel oo kauheesti kokemuksia naisista niin meinaa ujostuttaa..
Enkä tiiä kannattaako yrittääkkää lähestyä?

Onks kellää muilla naisilla asunu naapuris tällasta nuorempaa poikaa ja ootteks huomannu vilkuilua tms. nuorten poikien taholta ja pitäisitkö ihan pahana jos tällanen tuntematon nuori poika tulis jutteleen ja punasteleen siihen?

t.parikymppinen poika

20

5607

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Missäs ne nuoret pojat on?!!!!

      Naapurustossa ei asu nuoria poikia. Olisin valmis vastaanottamaan milloin tahansa nuoren pojan taholta tulevan yhteydenoton; suorastaan kerjäisin sellaista, jos vain lähistöltä löytyisi nuorta kollia.

      • Naapurin poika

        Ootko tosissas... näyttää siltä että toikin siis riippuu naisesta.. toiset ei niin välitä ja toisia tuntuu kovastikkin kiinnostavan nuorempi poika..

        Minkä ikänen nainen sä siis olet? Voi vastata myös maililla jos haluut. Ois kiva tietää missä päin sä asut tms..

        [email protected]


    • samaan ikään

      Milloin saa nauraa.....nytkö?

      Ei vaan onhan se söpöä ja ihan ymmärrettävääkin uteliaisuutta. Mutta ethän mene punastelemaan, se saattaa olla elämää kokeneelle naiselle jo vähän liian söpöä!

    • rouva37v

      kyllä sopii mennä juttelemaan, tärkää on kuitenkin olla asiallinen. joten ei muuta kuin tutustumaan! :) mukavaa viikonloppua!

      • Naapurin poika

        ..vaan jotenkin jo pelkkä ajatuskin. Tottakai oon asiallinen... en kai mä nyt mitään tuhmuuksia kehtais jutella ku en meinaa kehata asiallisiakaan jutella ;)
        Jotenkin vaan ujostuttaa ku tuntuu että jo pelkkä ajatuskin saa posket punastumaan ja tota punastumistaku on vähä hankala mitenkään estääkkään!


      • rouva37v
        Naapurin poika kirjoitti:

        ..vaan jotenkin jo pelkkä ajatuskin. Tottakai oon asiallinen... en kai mä nyt mitään tuhmuuksia kehtais jutella ku en meinaa kehata asiallisiakaan jutella ;)
        Jotenkin vaan ujostuttaa ku tuntuu että jo pelkkä ajatuskin saa posket punastumaan ja tota punastumistaku on vähä hankala mitenkään estääkkään!

        ei punastelu ole vaarallista, ja se menee luultavammin ajan kans ohi! ja kuuluuhan hyviin tapoihin tutustua naapureihin :)


      • Naapurin poika
        rouva37v kirjoitti:

        ei punastelu ole vaarallista, ja se menee luultavammin ajan kans ohi! ja kuuluuhan hyviin tapoihin tutustua naapureihin :)

        ..hyviin tapoihin se kuuluu. Mut silti jotenkin tuntuu oudolta mennä jutteleen itseään tollasen paljo kypsemmän naisen kanssa ja varsinkin ku se on ollu silleen viel päiväunien kohde niin jotenkin kai jännittää et jospa hän arvaakin mitä kaikkee oon siitä ajatellu.. Ja luultavasti arvaakin siinä vaihees kun meen punaseksi!


      • rouva37v
        Naapurin poika kirjoitti:

        ..hyviin tapoihin se kuuluu. Mut silti jotenkin tuntuu oudolta mennä jutteleen itseään tollasen paljo kypsemmän naisen kanssa ja varsinkin ku se on ollu silleen viel päiväunien kohde niin jotenkin kai jännittää et jospa hän arvaakin mitä kaikkee oon siitä ajatellu.. Ja luultavasti arvaakin siinä vaihees kun meen punaseksi!

        mistäs sitä tietää vaikka naapuri tykkäis että ajattelet häntä... onhan se aika mukava ajatus että nuori mies on kiinnostunut. kerrohan sitten kuinka kävi?


      • Naapurin poika
        rouva37v kirjoitti:

        mistäs sitä tietää vaikka naapuri tykkäis että ajattelet häntä... onhan se aika mukava ajatus että nuori mies on kiinnostunut. kerrohan sitten kuinka kävi?

        Rohkaisin mielen ja kävin juttusilla! Jännitti kyllä ihan hitosti!!! Oli varmaan posket tulipunaisina mut sain vain esiteltyä itseni ja vaihdettiin muutama sana. Ei ainakaan paheksunut mua vaan hymyili ja jotenkin jäi vähä sellanen olo että aiva niinku se ois sit kumminki arvannu että oon ihastunu siihen ja nähny unia siitä..


      • rouva37v
        Naapurin poika kirjoitti:

        Rohkaisin mielen ja kävin juttusilla! Jännitti kyllä ihan hitosti!!! Oli varmaan posket tulipunaisina mut sain vain esiteltyä itseni ja vaihdettiin muutama sana. Ei ainakaan paheksunut mua vaan hymyili ja jotenkin jäi vähä sellanen olo että aiva niinku se ois sit kumminki arvannu että oon ihastunu siihen ja nähny unia siitä..

        hyvä että rohkaisit mielesi, mikäs on seuraava siirto?


      • Naapurin poika
        rouva37v kirjoitti:

        hyvä että rohkaisit mielesi, mikäs on seuraava siirto?

        En kyllä tiedä. Oisko mitää ideoita?

        Tää on aiva kauheeta ku en voi olla ajattelematta koko ajan sitä ihanaa naista. Mieleen palaa koko ajan se ihana hymy ja se kaunis kypsän naisen vartalo. Koko ajan vaan mietin miltä tuntuis sivellä kaunista rouvaa kyljistä ja sipaista sitä ihanaa peppua kädellä mutta sellasta tuskin koskaan tulee tapahtumaan :(


    • Siis tähän viestiin vastanneet: eivätkö muut huomanneet kyseessä olevan siis naapurin ROUVAN?

      Mielestäni tuollainen mitätön detalji saattaa kuitenkin sen rouvan aviomiehen mielestä olla sangen painava juttu.

      Joten jos kaipaat punaa muuhunkin, kuin poskillesi, niin varaudu lihan huolelliseen tummumiseen, ennenkuin liidät tutustumaan naapureihin alter-motiivit mielessäsi. :)

      Hienoa kuitenkin itsekin rouvashenkilönä varmistua, että emme ole nuorten miesten mielestä vielä puolikuolleita kantturoita. Siinä mielessä pisteitä ja sulka hattuun hyvälle naismaullesi.

      • joka tajusi

        tämän olevan vain hienoinen provo ja vielä ihan tarpeeksi paljon käsitellystä aiheesta. Keksikää jotain muuta välillä...make18v, juupajuu!


    • hieman....

      missä päin asut?!

    • Rouva 39

      Rohkeesti jutteleen vaan! Eikä haittaa vaikka se naapuri sun haaveet arvaisikin. Itse ainakin olen aina otettu kun huomaan nuorten miesten vilkuilevan itseäni. Ja saattaapa sitä joskus huomata heidän jopa hiukan kiihottuvan!
      Toiset ehkä paheksuu mutta itse pidän imartelevana kun huomaa että saa poikiin vielä vipinää ;)

    • keski-ikäinen N

      Rouvashenkilönä sanon vaan neuvon ettei välttämättä kannata mennä punasteleen ja ujosteleen sinne. Pysy pois jos et osaa olla kuin mies!

    • Anniinainen

      Meillä on toisinpäin. Naapuris asuu tollanen nuorukainen ja haaveilen usein miten ihanaa ois saada kokeilla tollasta nuorta poikaa! Mä kyllä veisin ja poika vikisis :)

      Miten muuten kävi? Pääsitkö naapurin rouvan syleilyyn? :)

    • naapurinnainen

      Mitenkäs tässä kävi? :)

      Itsekin pidän nuorempien poikien katselusta mutta oon ajatellut ettei ne tämmösestä aikuisesta naisesta niin piittaa.

    • Annajo

      Kunnon muodokas kypsä nainen saa vipinää punttiin

    • Lemmenkäinen

      Naapurin rouva 75...30 vuotta sitten kun pyllisteli teki mieli....ei enään :(

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      61
      1725
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1344
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      127
      1270
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      907
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      339
      849
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      734
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      664
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      653
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      65
      625
    Aihe