Christina ja suosio Suomessa

poikafan

Minkä ihmeen takia Christina Aguilera ei ole koskaan ollut Suomessa niitä suosituimpia artisteja. Ainakaan hänen "erilaisesta" musatyylistään se ei voi johtua sillä debyyttilevy oli samanlaista poppia kuin B.Spearsilla ja se kyllä myi joten miksei Christina? Kaikki kuitenkin tietää kuka kyseinen neito on.....

10

515

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Erizo

Ensinäkin luulen, että Suomi on ns. luvattu metallimusiikin maa eli Christina ei kiinnosta.

Kysymys herääkin, että mitenkäs Britney sitten kiinnostaa?

Luulen, että kyse on nuorista, noin 5-13-vuotiaista faneista, joille siloiteltu purkkapoppi uppoaa. Christina ei ole uponnut samalla tavoin.

Christinassa on aina ollut sellaista särmää, mitä esim. Britneystä ei löydy. Vaikka hän tuli kuuluisaksi "pahimman purkkapopin aikaan", Chrisina erottui silti, koska ei ollut sellainen nysvö kuin jotkin muut ehkä olivat.

Suomessa, jossa vallitsee yhä periaate, että ylpeys on pahasta, ei pidetä sen tyylin ihmisistä, jotka ovat kipakoita, kuten esim. Christina on. Ajatellaan, että ihminen on leuhka, jos hän vähänkin uskaltaa erottua joukosta ja uskaltaa jopa olla ylpeä siitä, mitä on. Vain kaikkien miellyttäminen ja nöyrä asenne on hyväksyttävää.

Tämä on tietenkin hieman kärjistetysti kirjoitettu, mutta voi jossain määrin silti pitää paikkaansa.

Lisäksi lehdistö haluaa antaa Christinasta tietyn kuvan, joka voi ärsyttää montaa (paitsi faneja, jotka tietävät paremmin!). Christinasta on voinut siten tulla monelle ns. "ärsyttävä akka", jota ei siedä silmissään, teki Christina sitten mitä hyvänsä. Christinaa on helpo inhota.

Mutta ne, jotka näkevät oikeasti lehtijuttujen taakse ja keskittyvät musikillisiin juttuihin, voivat huomatakin, että Christina on ilmiömäinen laulaja ja lisäksi vielä ihan mukavanoloinen nuori nainen.

• xtina--

Erizo puhut kyllä asiaa! Itse olen suuri Christina fani ollut ekasta levystä asti ja olen tänä päivänäkin. Olen itsekin kasvanut näitten levyjen aikana, enkä siis enää kuuntelee ns. purkkapoppia. Tiedän varmaan kaiken Christinan elämästä. Olen lukenut kaiken mahdollisen ja katsonut dokumenttejä yms. Britneystä taas koskaan en ole oikein tykännyt. Päinvastoin ja syitä riittää erittäin paljon. Jotkut taas ajattelevat, että briitu ja xtina ovat muka samanlaisia molemmat, mutta niinhän ei ole.
        Kuulin just, että USA:ssa Back to Basics on ykkösenä albumilistalla. Ja lisäksi tämän vuoden myydyin naisartisti. Ja myös euroopassa levy menestyy tosi hyvin ja tietenkin Suomessa kans :) Kyllä täältäkin löytyy paaaljon Christina faneja ja hyvän musan kuuntelijoita ;)

• MercyOnMe
        xtina-- kirjoitti:

Erizo puhut kyllä asiaa! Itse olen suuri Christina fani ollut ekasta levystä asti ja olen tänä päivänäkin. Olen itsekin kasvanut näitten levyjen aikana, enkä siis enää kuuntelee ns. purkkapoppia. Tiedän varmaan kaiken Christinan elämästä. Olen lukenut kaiken mahdollisen ja katsonut dokumenttejä yms. Britneystä taas koskaan en ole oikein tykännyt. Päinvastoin ja syitä riittää erittäin paljon. Jotkut taas ajattelevat, että briitu ja xtina ovat muka samanlaisia molemmat, mutta niinhän ei ole.
        Kuulin just, että USA:ssa Back to Basics on ykkösenä albumilistalla. Ja lisäksi tämän vuoden myydyin naisartisti. Ja myös euroopassa levy menestyy tosi hyvin ja tietenkin Suomessa kans :) Kyllä täältäkin löytyy paaaljon Christina faneja ja hyvän musan kuuntelijoita ;)

... ei voi tietää kaikkea Christinan elämästä.

• Erizo
        MercyOnMe kirjoitti:

... ei voi tietää kaikkea Christinan elämästä.

... sen, mikä on julkista.

Paljon on Christinalla yksityisasioitakin ja hyvä niin.

• MercyOnMe
        Erizo kirjoitti:

... sen, mikä on julkista.

Paljon on Christinalla yksityisasioitakin ja hyvä niin.

Onneksi Christina ei ala tekemään mitään realitysarjaa elämästään...

• xtina--
        MercyOnMe kirjoitti:

Onneksi Christina ei ala tekemään mitään realitysarjaa elämästään...

Aivan aivan. Mut lähinnä tarkotin nyt sitä, että tiedän kaiken Christinasta mitä tiedetään. Yksityis asioita nyt ei tietenkään voi tietää, mutta suurinpiirtein lapsuusesta tähän päivään saakka tiedän Christinan tuotannon ja oleellisen tapahtuman ;)
        Ei kannata ottaa kaikkea kirjaimellisesti :)

• Erizo
        xtina-- kirjoitti:

Aivan aivan. Mut lähinnä tarkotin nyt sitä, että tiedän kaiken Christinasta mitä tiedetään. Yksityis asioita nyt ei tietenkään voi tietää, mutta suurinpiirtein lapsuusesta tähän päivään saakka tiedän Christinan tuotannon ja oleellisen tapahtuman ;)
        Ei kannata ottaa kaikkea kirjaimellisesti :)

Äläkä nyt xtina-- säikähdä näitä kommentteja!

Jos olet Chrstina-fani, niin tältä foorumilta löydät suomalaisia hengenheimolaisiasi!

Welcome, welcome siis. :)

Welcome to the greatest show, greatest show on Earth you ever seen before... Christinan täytyi tehdä tuo biisi tästä suomi24-foorumista. Olen täysin vakuuttunut nyt asiasta. ;)

• MercyOnMe
        Erizo kirjoitti:

Äläkä nyt xtina-- säikähdä näitä kommentteja!

Jos olet Chrstina-fani, niin tältä foorumilta löydät suomalaisia hengenheimolaisiasi!

Welcome, welcome siis. :)

Welcome to the greatest show, greatest show on Earth you ever seen before... Christinan täytyi tehdä tuo biisi tästä suomi24-foorumista. Olen täysin vakuuttunut nyt asiasta. ;)

... en ole itse ajatellut asiaa noin. Niin sen täytyy olla! :D

• Erizo
        MercyOnMe kirjoitti:

... en ole itse ajatellut asiaa noin. Niin sen täytyy olla! :D

Totta kai se on niin. Luota vaan Erizon Christina-tietämykseen! ;)

Ärsyttää. Chrstina on varmaan jo kuvannut Hurt-videon eikä maalatun norsun lisäksi ole näkynyt mitään muita kuvia taikka informaatiota. Buu!

• xtina--
        Erizo kirjoitti:

Totta kai se on niin. Luota vaan Erizon Christina-tietämykseen! ;)

Ärsyttää. Chrstina on varmaan jo kuvannut Hurt-videon eikä maalatun norsun lisäksi ole näkynyt mitään muita kuvia taikka informaatiota. Buu!

Toivottavasti Hurt- sinkku tulee pian radiolle ja musavideota kiinnostais myös nähdä. Balladina Hurt on aivan ihana ja Christinan ääni tietenkin antaa lisäpisteitä paljon. No videosta tulee varmaan hieno ja sellainen biisiin sopiva. Saa nähdä mitkä muut biisit ovat valittu sinkuiksi B2B -levyltä..
        Linkkejä saa laittaa jos olette jostain Hurt- viedeon löytäneet. Vielä sitä ei toki mistään netistä löydä, mutta sitten aikanaan (:

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Mies, mitä minun pitäisi tehdä

Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur
      Ikävä
      110
      1641
    2. Miksi teillä meni...

...välit poikki kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      169
      1594
    3. Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen

Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍
      Ikävä
      168
      1485
    4. Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."

The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise
      Tv-sarjat
      23
      1298
    5. Sofia Virralla ja Minja Koskelalla ei mitään käsitystä terveyskeskusmaksuista!

Vasemmistopimut Sofia ja Minja täysin ulkona sote asioista, ei minkäänlaista käsitystä edes mittaluokasta, missä terveys
      Maailman menoa
      90
      1174
    6. Persuehdokas uhkasi tappaa "jätkän" ja ravintolayrittäjän

Kuuntele tästä kuinka meuhkaa. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4eb3034d-48c5-4f31-b53c-42be3dc9607c
      Perussuomalaiset
      70
      961
    7. Juusolle sataa vihaisia viestejä hoitajilta ja loput nauravat hänelle

Ei löydy montaakaan, joka kehuisi Juuson toimintaa ministerinä: "Selvä enemmistö Juuson päivitykseen reagoineista on su
      Perussuomalaiset
      146
      953
    8. Nainen näytät mummolta. :D

Siks sua ei huoli kukaan.
      Ikävä
      92
      851
    9. Sofia Virta vertasi Karjalan evakoita nykymatuihin

Vihreiden puheenjohtaja Sofia Virta avasi sanaisen arkkunsa, eli tyhmyyden tynnyrinsä, valtiovarainministeri Riikka Purr
      Maailman menoa
      185
      805
    10. Rokotevastaiset aiheuttaneet lasten kuolemat USA:ssa, eivätkä pyydä anteeksi

Jo kaksi lasta kuollut tuhkarokkoon Texasissa, koska rokotevastaiset ovat toimillaan tuhonneet suojaavan rokotekattavuud
      Maailman menoa
      207
      759
    Aihe