Christina ja suosio Suomessa

poikafan

Minkä ihmeen takia Christina Aguilera ei ole koskaan ollut Suomessa niitä suosituimpia artisteja. Ainakaan hänen "erilaisesta" musatyylistään se ei voi johtua sillä debyyttilevy oli samanlaista poppia kuin B.Spearsilla ja se kyllä myi joten miksei Christina? Kaikki kuitenkin tietää kuka kyseinen neito on.....

10

487

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Erizo

      Ensinäkin luulen, että Suomi on ns. luvattu metallimusiikin maa eli Christina ei kiinnosta.

      Kysymys herääkin, että mitenkäs Britney sitten kiinnostaa?

      Luulen, että kyse on nuorista, noin 5-13-vuotiaista faneista, joille siloiteltu purkkapoppi uppoaa. Christina ei ole uponnut samalla tavoin.

      Christinassa on aina ollut sellaista särmää, mitä esim. Britneystä ei löydy. Vaikka hän tuli kuuluisaksi "pahimman purkkapopin aikaan", Chrisina erottui silti, koska ei ollut sellainen nysvö kuin jotkin muut ehkä olivat.

      Suomessa, jossa vallitsee yhä periaate, että ylpeys on pahasta, ei pidetä sen tyylin ihmisistä, jotka ovat kipakoita, kuten esim. Christina on. Ajatellaan, että ihminen on leuhka, jos hän vähänkin uskaltaa erottua joukosta ja uskaltaa jopa olla ylpeä siitä, mitä on. Vain kaikkien miellyttäminen ja nöyrä asenne on hyväksyttävää.

      Tämä on tietenkin hieman kärjistetysti kirjoitettu, mutta voi jossain määrin silti pitää paikkaansa.

      Lisäksi lehdistö haluaa antaa Christinasta tietyn kuvan, joka voi ärsyttää montaa (paitsi faneja, jotka tietävät paremmin!). Christinasta on voinut siten tulla monelle ns. "ärsyttävä akka", jota ei siedä silmissään, teki Christina sitten mitä hyvänsä. Christinaa on helpo inhota.

      Mutta ne, jotka näkevät oikeasti lehtijuttujen taakse ja keskittyvät musikillisiin juttuihin, voivat huomatakin, että Christina on ilmiömäinen laulaja ja lisäksi vielä ihan mukavanoloinen nuori nainen.

      • xtina--

        Erizo puhut kyllä asiaa! Itse olen suuri Christina fani ollut ekasta levystä asti ja olen tänä päivänäkin. Olen itsekin kasvanut näitten levyjen aikana, enkä siis enää kuuntelee ns. purkkapoppia. Tiedän varmaan kaiken Christinan elämästä. Olen lukenut kaiken mahdollisen ja katsonut dokumenttejä yms. Britneystä taas koskaan en ole oikein tykännyt. Päinvastoin ja syitä riittää erittäin paljon. Jotkut taas ajattelevat, että briitu ja xtina ovat muka samanlaisia molemmat, mutta niinhän ei ole.
        Kuulin just, että USA:ssa Back to Basics on ykkösenä albumilistalla. Ja lisäksi tämän vuoden myydyin naisartisti. Ja myös euroopassa levy menestyy tosi hyvin ja tietenkin Suomessa kans :) Kyllä täältäkin löytyy paaaljon Christina faneja ja hyvän musan kuuntelijoita ;)


      • MercyOnMe
        xtina-- kirjoitti:

        Erizo puhut kyllä asiaa! Itse olen suuri Christina fani ollut ekasta levystä asti ja olen tänä päivänäkin. Olen itsekin kasvanut näitten levyjen aikana, enkä siis enää kuuntelee ns. purkkapoppia. Tiedän varmaan kaiken Christinan elämästä. Olen lukenut kaiken mahdollisen ja katsonut dokumenttejä yms. Britneystä taas koskaan en ole oikein tykännyt. Päinvastoin ja syitä riittää erittäin paljon. Jotkut taas ajattelevat, että briitu ja xtina ovat muka samanlaisia molemmat, mutta niinhän ei ole.
        Kuulin just, että USA:ssa Back to Basics on ykkösenä albumilistalla. Ja lisäksi tämän vuoden myydyin naisartisti. Ja myös euroopassa levy menestyy tosi hyvin ja tietenkin Suomessa kans :) Kyllä täältäkin löytyy paaaljon Christina faneja ja hyvän musan kuuntelijoita ;)

        ... ei voi tietää kaikkea Christinan elämästä.


      • Erizo
        MercyOnMe kirjoitti:

        ... ei voi tietää kaikkea Christinan elämästä.

        ... sen, mikä on julkista.

        Paljon on Christinalla yksityisasioitakin ja hyvä niin.


      • MercyOnMe
        Erizo kirjoitti:

        ... sen, mikä on julkista.

        Paljon on Christinalla yksityisasioitakin ja hyvä niin.

        Onneksi Christina ei ala tekemään mitään realitysarjaa elämästään...


      • xtina--
        MercyOnMe kirjoitti:

        Onneksi Christina ei ala tekemään mitään realitysarjaa elämästään...

        Aivan aivan. Mut lähinnä tarkotin nyt sitä, että tiedän kaiken Christinasta mitä tiedetään. Yksityis asioita nyt ei tietenkään voi tietää, mutta suurinpiirtein lapsuusesta tähän päivään saakka tiedän Christinan tuotannon ja oleellisen tapahtuman ;)
        Ei kannata ottaa kaikkea kirjaimellisesti :)


      • Erizo
        xtina-- kirjoitti:

        Aivan aivan. Mut lähinnä tarkotin nyt sitä, että tiedän kaiken Christinasta mitä tiedetään. Yksityis asioita nyt ei tietenkään voi tietää, mutta suurinpiirtein lapsuusesta tähän päivään saakka tiedän Christinan tuotannon ja oleellisen tapahtuman ;)
        Ei kannata ottaa kaikkea kirjaimellisesti :)

        Äläkä nyt xtina-- säikähdä näitä kommentteja!

        Jos olet Chrstina-fani, niin tältä foorumilta löydät suomalaisia hengenheimolaisiasi!

        Welcome, welcome siis. :)

        Welcome to the greatest show, greatest show on Earth you ever seen before... Christinan täytyi tehdä tuo biisi tästä suomi24-foorumista. Olen täysin vakuuttunut nyt asiasta. ;)


      • MercyOnMe
        Erizo kirjoitti:

        Äläkä nyt xtina-- säikähdä näitä kommentteja!

        Jos olet Chrstina-fani, niin tältä foorumilta löydät suomalaisia hengenheimolaisiasi!

        Welcome, welcome siis. :)

        Welcome to the greatest show, greatest show on Earth you ever seen before... Christinan täytyi tehdä tuo biisi tästä suomi24-foorumista. Olen täysin vakuuttunut nyt asiasta. ;)

        ... en ole itse ajatellut asiaa noin. Niin sen täytyy olla! :D


      • Erizo
        MercyOnMe kirjoitti:

        ... en ole itse ajatellut asiaa noin. Niin sen täytyy olla! :D

        Totta kai se on niin. Luota vaan Erizon Christina-tietämykseen! ;)


        Ärsyttää. Chrstina on varmaan jo kuvannut Hurt-videon eikä maalatun norsun lisäksi ole näkynyt mitään muita kuvia taikka informaatiota. Buu!


      • xtina--
        Erizo kirjoitti:

        Totta kai se on niin. Luota vaan Erizon Christina-tietämykseen! ;)


        Ärsyttää. Chrstina on varmaan jo kuvannut Hurt-videon eikä maalatun norsun lisäksi ole näkynyt mitään muita kuvia taikka informaatiota. Buu!

        Toivottavasti Hurt- sinkku tulee pian radiolle ja musavideota kiinnostais myös nähdä. Balladina Hurt on aivan ihana ja Christinan ääni tietenkin antaa lisäpisteitä paljon. No videosta tulee varmaan hieno ja sellainen biisiin sopiva. Saa nähdä mitkä muut biisit ovat valittu sinkuiksi B2B -levyltä..
        Linkkejä saa laittaa jos olette jostain Hurt- viedeon löytäneet. Vielä sitä ei toki mistään netistä löydä, mutta sitten aikanaan (:


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      439
      9708
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      258
      6795
    3. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      14
      2751
    4. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      335
      2353
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      9
      1727
    6. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      95
      1643
    7. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      190
      1342
    8. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      188
      1283
    9. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      999
    10. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      48
      974
    Aihe