Christina ja suosio Suomessa

poikafan

Minkä ihmeen takia Christina Aguilera ei ole koskaan ollut Suomessa niitä suosituimpia artisteja. Ainakaan hänen "erilaisesta" musatyylistään se ei voi johtua sillä debyyttilevy oli samanlaista poppia kuin B.Spearsilla ja se kyllä myi joten miksei Christina? Kaikki kuitenkin tietää kuka kyseinen neito on.....

10

500

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Erizo

Ensinäkin luulen, että Suomi on ns. luvattu metallimusiikin maa eli Christina ei kiinnosta.

Kysymys herääkin, että mitenkäs Britney sitten kiinnostaa?

Luulen, että kyse on nuorista, noin 5-13-vuotiaista faneista, joille siloiteltu purkkapoppi uppoaa. Christina ei ole uponnut samalla tavoin.

Christinassa on aina ollut sellaista särmää, mitä esim. Britneystä ei löydy. Vaikka hän tuli kuuluisaksi "pahimman purkkapopin aikaan", Chrisina erottui silti, koska ei ollut sellainen nysvö kuin jotkin muut ehkä olivat.

Suomessa, jossa vallitsee yhä periaate, että ylpeys on pahasta, ei pidetä sen tyylin ihmisistä, jotka ovat kipakoita, kuten esim. Christina on. Ajatellaan, että ihminen on leuhka, jos hän vähänkin uskaltaa erottua joukosta ja uskaltaa jopa olla ylpeä siitä, mitä on. Vain kaikkien miellyttäminen ja nöyrä asenne on hyväksyttävää.

Tämä on tietenkin hieman kärjistetysti kirjoitettu, mutta voi jossain määrin silti pitää paikkaansa.

Lisäksi lehdistö haluaa antaa Christinasta tietyn kuvan, joka voi ärsyttää montaa (paitsi faneja, jotka tietävät paremmin!). Christinasta on voinut siten tulla monelle ns. "ärsyttävä akka", jota ei siedä silmissään, teki Christina sitten mitä hyvänsä. Christinaa on helpo inhota.

Mutta ne, jotka näkevät oikeasti lehtijuttujen taakse ja keskittyvät musikillisiin juttuihin, voivat huomatakin, että Christina on ilmiömäinen laulaja ja lisäksi vielä ihan mukavanoloinen nuori nainen.

• xtina--

Erizo puhut kyllä asiaa! Itse olen suuri Christina fani ollut ekasta levystä asti ja olen tänä päivänäkin. Olen itsekin kasvanut näitten levyjen aikana, enkä siis enää kuuntelee ns. purkkapoppia. Tiedän varmaan kaiken Christinan elämästä. Olen lukenut kaiken mahdollisen ja katsonut dokumenttejä yms. Britneystä taas koskaan en ole oikein tykännyt. Päinvastoin ja syitä riittää erittäin paljon. Jotkut taas ajattelevat, että briitu ja xtina ovat muka samanlaisia molemmat, mutta niinhän ei ole.
        Kuulin just, että USA:ssa Back to Basics on ykkösenä albumilistalla. Ja lisäksi tämän vuoden myydyin naisartisti. Ja myös euroopassa levy menestyy tosi hyvin ja tietenkin Suomessa kans :) Kyllä täältäkin löytyy paaaljon Christina faneja ja hyvän musan kuuntelijoita ;)

• MercyOnMe
        xtina-- kirjoitti:

Erizo puhut kyllä asiaa! Itse olen suuri Christina fani ollut ekasta levystä asti ja olen tänä päivänäkin. Olen itsekin kasvanut näitten levyjen aikana, enkä siis enää kuuntelee ns. purkkapoppia. Tiedän varmaan kaiken Christinan elämästä. Olen lukenut kaiken mahdollisen ja katsonut dokumenttejä yms. Britneystä taas koskaan en ole oikein tykännyt. Päinvastoin ja syitä riittää erittäin paljon. Jotkut taas ajattelevat, että briitu ja xtina ovat muka samanlaisia molemmat, mutta niinhän ei ole.
        Kuulin just, että USA:ssa Back to Basics on ykkösenä albumilistalla. Ja lisäksi tämän vuoden myydyin naisartisti. Ja myös euroopassa levy menestyy tosi hyvin ja tietenkin Suomessa kans :) Kyllä täältäkin löytyy paaaljon Christina faneja ja hyvän musan kuuntelijoita ;)

... ei voi tietää kaikkea Christinan elämästä.

• Erizo
        MercyOnMe kirjoitti:

... ei voi tietää kaikkea Christinan elämästä.

... sen, mikä on julkista.

Paljon on Christinalla yksityisasioitakin ja hyvä niin.

• MercyOnMe
        Erizo kirjoitti:

... sen, mikä on julkista.

Paljon on Christinalla yksityisasioitakin ja hyvä niin.

Onneksi Christina ei ala tekemään mitään realitysarjaa elämästään...

• xtina--
        MercyOnMe kirjoitti:

Onneksi Christina ei ala tekemään mitään realitysarjaa elämästään...

Aivan aivan. Mut lähinnä tarkotin nyt sitä, että tiedän kaiken Christinasta mitä tiedetään. Yksityis asioita nyt ei tietenkään voi tietää, mutta suurinpiirtein lapsuusesta tähän päivään saakka tiedän Christinan tuotannon ja oleellisen tapahtuman ;)
        Ei kannata ottaa kaikkea kirjaimellisesti :)

• Erizo
        xtina-- kirjoitti:

Aivan aivan. Mut lähinnä tarkotin nyt sitä, että tiedän kaiken Christinasta mitä tiedetään. Yksityis asioita nyt ei tietenkään voi tietää, mutta suurinpiirtein lapsuusesta tähän päivään saakka tiedän Christinan tuotannon ja oleellisen tapahtuman ;)
        Ei kannata ottaa kaikkea kirjaimellisesti :)

Äläkä nyt xtina-- säikähdä näitä kommentteja!

Jos olet Chrstina-fani, niin tältä foorumilta löydät suomalaisia hengenheimolaisiasi!

Welcome, welcome siis. :)

Welcome to the greatest show, greatest show on Earth you ever seen before... Christinan täytyi tehdä tuo biisi tästä suomi24-foorumista. Olen täysin vakuuttunut nyt asiasta. ;)

• MercyOnMe
        Erizo kirjoitti:

Äläkä nyt xtina-- säikähdä näitä kommentteja!

Jos olet Chrstina-fani, niin tältä foorumilta löydät suomalaisia hengenheimolaisiasi!

Welcome, welcome siis. :)

Welcome to the greatest show, greatest show on Earth you ever seen before... Christinan täytyi tehdä tuo biisi tästä suomi24-foorumista. Olen täysin vakuuttunut nyt asiasta. ;)

... en ole itse ajatellut asiaa noin. Niin sen täytyy olla! :D

• Erizo
        MercyOnMe kirjoitti:

... en ole itse ajatellut asiaa noin. Niin sen täytyy olla! :D

Totta kai se on niin. Luota vaan Erizon Christina-tietämykseen! ;)

Ärsyttää. Chrstina on varmaan jo kuvannut Hurt-videon eikä maalatun norsun lisäksi ole näkynyt mitään muita kuvia taikka informaatiota. Buu!

• xtina--
        Erizo kirjoitti:

Totta kai se on niin. Luota vaan Erizon Christina-tietämykseen! ;)

Ärsyttää. Chrstina on varmaan jo kuvannut Hurt-videon eikä maalatun norsun lisäksi ole näkynyt mitään muita kuvia taikka informaatiota. Buu!

Toivottavasti Hurt- sinkku tulee pian radiolle ja musavideota kiinnostais myös nähdä. Balladina Hurt on aivan ihana ja Christinan ääni tietenkin antaa lisäpisteitä paljon. No videosta tulee varmaan hieno ja sellainen biisiin sopiva. Saa nähdä mitkä muut biisit ovat valittu sinkuiksi B2B -levyltä..
        Linkkejä saa laittaa jos olette jostain Hurt- viedeon löytäneet. Vielä sitä ei toki mistään netistä löydä, mutta sitten aikanaan (:

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      315
      7329
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      66
      2136
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      175
      1817
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      15
      1347
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1277
    6. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1221
    7. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      169
      1200
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      54
      1136
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1071
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      290
      1009
    Aihe