Epäonnistunut...
BB kuulutti juuri palautekeskustelun päätteeksi tuomionsa, ja ilmoitti että Kaarloa ja tatua tullaan rankaisemaan väkivaltaisesta käyttäytymisestä...
Viikkotehtävä on
16
2971
Vastaukset
- kuis kuis
Sen jälkeen Mira ja Sari kuiskivat keskenään, että ne varmaan laitetan äänestykseen mukaan, mutta ei puhuta tästä. BB sanoi, että kuiskaaminen on kielletty. Joka kysyi, että kuka kuiskasi. Mira oli kärppänä heti sanomassa, ettei hän tiedä, ei hän ainakaan. Voisko selvemmin syyllisyytensä todistaa!
- mutta ???
Onhan tuon ohjelman aikana kuiskailtu vaik kuin paljon ja ei ole BB puuttunut siihen??? Silloin Heidi ja Sarikin kuiskuttelivat ja yrittivät hiljaa puhua ja silloin kun Heidi yritti salaa selittää Sarille, mitä oli pk-huoneessa puhunut BB:n kanssa...
- tiesivät itsekin
Tiesivät sen ennen kuin alkoi jo itse että epäonnistuu ja siksi löivät niin vähän siitä vetoa.
- luuli loppuun asti
että tehtävä onnistui, oli hölmön että hä miten niin ei onnistunut ;)
- hmmm...
luuli loppuun asti kirjoitti:
että tehtävä onnistui, oli hölmön että hä miten niin ei onnistunut ;)
Tuli mieleen että teeskentelikö vaan, että näyttäis syyttömältä mihinkään toilailuihin?
- isolleveljelle
Tuopa oli hienoa kuulla. =)
- mä vaan
Miksi epäonnistui? Antoiko mitään selvää syytä?
Vai vain siksikö että olisi jotenkin eettisesti hienoa tuomita tuo epäonnistuneeksi hieman "överiksi menneenä", mutta ei-millään-sääntöihin liittyväälä syyllä?
Eihän tehtävänannossa ollut mitään selviä sääntöjä...
BB voisi mennä myös itseensä, jos eettisesti haluaa jotain viestittää..!- lueteltiin
tehtävän alussa ja kaikkien olisi ne pitänyt tietää, tehtävä kusi jo eka päivänä liikaan kohteliaisuuteen.
- mä vaan
lueteltiin kirjoitti:
tehtävän alussa ja kaikkien olisi ne pitänyt tietää, tehtävä kusi jo eka päivänä liikaan kohteliaisuuteen.
ok, kiitsa.
en ole niin paljoa seurannut, enkä ollut huommanut mitään niin selvää rikettä.
Monkeyhan huuteli "likanaamaksi" yms., että sen mitä olen katsonut niin ei rikkeitä silmään tarttunut... Mielstäni vielä yhdessäkään viikkotehtävän tuomion yhteydessä ei ole annattu juuri mitään perusteluita. Olisi kiva kyllä kuulla jotain yksilöityjä perusteluita ja miten bigbrotherin mielestä noin yleensä tehtävää on hoidettu ja siihen suhtauduttu, niin kuin viime vuonna
- ihan oikein
mä vaan kirjoitti:
ok, kiitsa.
en ole niin paljoa seurannut, enkä ollut huommanut mitään niin selvää rikettä.
Monkeyhan huuteli "likanaamaksi" yms., että sen mitä olen katsonut niin ei rikkeitä silmään tarttunut...sanottu koska oikeilla nimillä ei saanut puhutella, eikä kiitosta kroisokset lausua.
- MENI PIELEEN
mä vaan kirjoitti:
ok, kiitsa.
en ole niin paljoa seurannut, enkä ollut huommanut mitään niin selvää rikettä.
Monkeyhan huuteli "likanaamaksi" yms., että sen mitä olen katsonut niin ei rikkeitä silmään tarttunut...Huomasin, että hena kroisos teititteli slummilaista vahingossa. muutenki teitittely meni pieleen joillain muillaki...
- ole tarvinnut
Cesar kirjoitti:
Mielstäni vielä yhdessäkään viikkotehtävän tuomion yhteydessä ei ole annattu juuri mitään perusteluita. Olisi kiva kyllä kuulla jotain yksilöityjä perusteluita ja miten bigbrotherin mielestä noin yleensä tehtävää on hoidettu ja siihen suhtauduttu, niin kuin viime vuonna
koska dominotehtävä onnistu ja sen näki kaikki, samoin nuorallakävely, epäonnistumisen syyn näki kaikki. Tämä tehtävä tuotti niin paljon virheitä että eivät kai viitsinyt luetella niitä. :)
- Erkkola
Cesar kirjoitti:
Mielstäni vielä yhdessäkään viikkotehtävän tuomion yhteydessä ei ole annattu juuri mitään perusteluita. Olisi kiva kyllä kuulla jotain yksilöityjä perusteluita ja miten bigbrotherin mielestä noin yleensä tehtävää on hoidettu ja siihen suhtauduttu, niin kuin viime vuonna
?
- tätikatsoja
Oli niin monta kohtaa, missä oli mahdollista mokata tämän viikkoinen tehtävä.
Slummilaisten piti teititellä kroisoksia, sinuttelua kuitenkin esiintyi. Kroisosten piti pitää slummilaisia "alempinaan", kuitenkin miltei jatkuvasti kroisokset teitittelivät slummilaisia.
Jos mitään "varsinaista rikettä" ei olisi tapahtunut, olisi jo tuo sinuttelu/teitittely voitu pitää rikkomuksena/virheenä.
Tämä viikkotehtävä oli käsittääkseni tuomittu epäonnistumaan jo tehtävän antovaiheessa. - jos kerta
ne oli käyttäytynyt väkivaltaisesti?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901935
- 1131043
- 102965
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20737- 52694
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42598Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä28574Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174546Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;203481