Viikkotehtävä on

Epäonnistunut...

BB kuulutti juuri palautekeskustelun päätteeksi tuomionsa, ja ilmoitti että Kaarloa ja tatua tullaan rankaisemaan väkivaltaisesta käyttäytymisestä...

16

2971

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuis kuis

      Sen jälkeen Mira ja Sari kuiskivat keskenään, että ne varmaan laitetan äänestykseen mukaan, mutta ei puhuta tästä. BB sanoi, että kuiskaaminen on kielletty. Joka kysyi, että kuka kuiskasi. Mira oli kärppänä heti sanomassa, ettei hän tiedä, ei hän ainakaan. Voisko selvemmin syyllisyytensä todistaa!

      • mutta ???

        Onhan tuon ohjelman aikana kuiskailtu vaik kuin paljon ja ei ole BB puuttunut siihen??? Silloin Heidi ja Sarikin kuiskuttelivat ja yrittivät hiljaa puhua ja silloin kun Heidi yritti salaa selittää Sarille, mitä oli pk-huoneessa puhunut BB:n kanssa...


    • tiesivät itsekin

      Tiesivät sen ennen kuin alkoi jo itse että epäonnistuu ja siksi löivät niin vähän siitä vetoa.

      • luuli loppuun asti

        että tehtävä onnistui, oli hölmön että hä miten niin ei onnistunut ;)


      • hmmm...
        luuli loppuun asti kirjoitti:

        että tehtävä onnistui, oli hölmön että hä miten niin ei onnistunut ;)

        Tuli mieleen että teeskentelikö vaan, että näyttäis syyttömältä mihinkään toilailuihin?


    • isolleveljelle

      Tuopa oli hienoa kuulla. =)

    • mä vaan

      Miksi epäonnistui? Antoiko mitään selvää syytä?

      Vai vain siksikö että olisi jotenkin eettisesti hienoa tuomita tuo epäonnistuneeksi hieman "överiksi menneenä", mutta ei-millään-sääntöihin liittyväälä syyllä?

      Eihän tehtävänannossa ollut mitään selviä sääntöjä...

      BB voisi mennä myös itseensä, jos eettisesti haluaa jotain viestittää..!

      • lueteltiin

        tehtävän alussa ja kaikkien olisi ne pitänyt tietää, tehtävä kusi jo eka päivänä liikaan kohteliaisuuteen.


      • mä vaan
        lueteltiin kirjoitti:

        tehtävän alussa ja kaikkien olisi ne pitänyt tietää, tehtävä kusi jo eka päivänä liikaan kohteliaisuuteen.

        ok, kiitsa.

        en ole niin paljoa seurannut, enkä ollut huommanut mitään niin selvää rikettä.
        Monkeyhan huuteli "likanaamaksi" yms., että sen mitä olen katsonut niin ei rikkeitä silmään tarttunut...


      • Mielstäni vielä yhdessäkään viikkotehtävän tuomion yhteydessä ei ole annattu juuri mitään perusteluita. Olisi kiva kyllä kuulla jotain yksilöityjä perusteluita ja miten bigbrotherin mielestä noin yleensä tehtävää on hoidettu ja siihen suhtauduttu, niin kuin viime vuonna


      • ihan oikein
        mä vaan kirjoitti:

        ok, kiitsa.

        en ole niin paljoa seurannut, enkä ollut huommanut mitään niin selvää rikettä.
        Monkeyhan huuteli "likanaamaksi" yms., että sen mitä olen katsonut niin ei rikkeitä silmään tarttunut...

        sanottu koska oikeilla nimillä ei saanut puhutella, eikä kiitosta kroisokset lausua.


      • MENI PIELEEN
        mä vaan kirjoitti:

        ok, kiitsa.

        en ole niin paljoa seurannut, enkä ollut huommanut mitään niin selvää rikettä.
        Monkeyhan huuteli "likanaamaksi" yms., että sen mitä olen katsonut niin ei rikkeitä silmään tarttunut...

        Huomasin, että hena kroisos teititteli slummilaista vahingossa. muutenki teitittely meni pieleen joillain muillaki...


      • ole tarvinnut
        Cesar kirjoitti:

        Mielstäni vielä yhdessäkään viikkotehtävän tuomion yhteydessä ei ole annattu juuri mitään perusteluita. Olisi kiva kyllä kuulla jotain yksilöityjä perusteluita ja miten bigbrotherin mielestä noin yleensä tehtävää on hoidettu ja siihen suhtauduttu, niin kuin viime vuonna

        koska dominotehtävä onnistu ja sen näki kaikki, samoin nuorallakävely, epäonnistumisen syyn näki kaikki. Tämä tehtävä tuotti niin paljon virheitä että eivät kai viitsinyt luetella niitä. :)


      • Erkkola
        Cesar kirjoitti:

        Mielstäni vielä yhdessäkään viikkotehtävän tuomion yhteydessä ei ole annattu juuri mitään perusteluita. Olisi kiva kyllä kuulla jotain yksilöityjä perusteluita ja miten bigbrotherin mielestä noin yleensä tehtävää on hoidettu ja siihen suhtauduttu, niin kuin viime vuonna

        ?  


    • tätikatsoja

      Oli niin monta kohtaa, missä oli mahdollista mokata tämän viikkoinen tehtävä.

      Slummilaisten piti teititellä kroisoksia, sinuttelua kuitenkin esiintyi. Kroisosten piti pitää slummilaisia "alempinaan", kuitenkin miltei jatkuvasti kroisokset teitittelivät slummilaisia.

      Jos mitään "varsinaista rikettä" ei olisi tapahtunut, olisi jo tuo sinuttelu/teitittely voitu pitää rikkomuksena/virheenä.

      Tämä viikkotehtävä oli käsittääkseni tuomittu epäonnistumaan jo tehtävän antovaiheessa.

    • jos kerta

      ne oli käyttäytynyt väkivaltaisesti?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1935
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1043
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      102
      965
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      737
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      598
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      28
      574
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      203
      481
    Aihe