vanhemmissa rakennuksissa ,jotka rakennettu 70-luvulla ja joissa on tälläisiä röpelöisiä ruiskutettuja roiskekattoja...niin voikohan niissä olla asbestia ja jos on niin millaisia määriä?? Itse kun olen poraillut kattoon reikiä valaisimien kiinnittämistä varten varmaan monta sataa ja ilman minkäänlaisia suojaimia...
huolestunut....
6
1405
Vastaukset
- siinä on
asbestia. Tiedoksi: rautakaupan hyllystä ei saa sellaisia suodattimia, joihin asbestipöly pysähtyy. Hyvä uutinen: altistus on ollut niin vähäinen, että luultavasti kuolet jokin perinteisen, tavanomaisen syyn takia, et asbestin aiheuttamaan sairauteen.
- --v_
"Tiedoksi: rautakaupan hyllystä ei saa sellaisia suodattimia, joihin asbestipöly pysähtyy. "
-tiedoksi, sellaisia suodattimia ei ole,
siinä se ongelma onkin,
ei ainakaan rautakaupan hyllyssä.
Ainoastaan puku ja siellä ylipaine on ratkaisu.
En kyllä ole kuullut että katossa olisi asbestia. - kattorakenteessa
--v_ kirjoitti:
"Tiedoksi: rautakaupan hyllystä ei saa sellaisia suodattimia, joihin asbestipöly pysähtyy. "
-tiedoksi, sellaisia suodattimia ei ole,
siinä se ongelma onkin,
ei ainakaan rautakaupan hyllyssä.
Ainoastaan puku ja siellä ylipaine on ratkaisu.
En kyllä ole kuullut että katossa olisi asbestia.siis betonissa, ei asbestia olekaan, vaan pinnoitteessa.
- ei.
kattorakenteessa kirjoitti:
siis betonissa, ei asbestia olekaan, vaan pinnoitteessa.
ei asbestia olekaan, vaan pinnoitteessa.
-----ei ainakaan siinä ruiskutuspinnassa ole asbestia.
mitähän pinnoitetta kysyjä tarkoitttaa,
tiedän kyllä että suurta lujuutta ja vedenkestoa vaativissa kylpyhuonelaasteissa niitä on,
mutta niissäkin hyvin harvoin.
Paikkakunnallani ei ole koskaan tehty kylpyhuneissa asbestisaneerauksena purkutöitä,
vaan aivan normaalisti. - asbestia!
ei. kirjoitti:
ei asbestia olekaan, vaan pinnoitteessa.
-----ei ainakaan siinä ruiskutuspinnassa ole asbestia.
mitähän pinnoitetta kysyjä tarkoitttaa,
tiedän kyllä että suurta lujuutta ja vedenkestoa vaativissa kylpyhuonelaasteissa niitä on,
mutta niissäkin hyvin harvoin.
Paikkakunnallani ei ole koskaan tehty kylpyhuneissa asbestisaneerauksena purkutöitä,
vaan aivan normaalisti.Ei ole ollut edes 70-luvulla. Tarkistin asian.
- leenu
asbestia! kirjoitti:
Ei ole ollut edes 70-luvulla. Tarkistin asian.
no se on hyvä tieto ,jos ei ole.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984