Paljonko yksi mg on millilitroina.
Jos pitää pistää esim 5 mg niin paljonko pitää laittaa ml??
1mg mitä
11
16497
Vastaukset
- Älhoo
Putelin kyljessä pitäisi kyllä lukea montako milligrammaa kyseistä lääkeainetta on millilitrassa ja siitä kun sitten laskee niin saa vastauksen
- määvaa..
se riippuu sen aineen tiheydestä, esim. veden tiheys on noin 1mg/ml. sä saat tuon laskettua kaavalla: tiheys=massa/tilavuus.
- 1 ml on
siis vahvuus 50 mg / ml
- ihmin
Erkkola on itse yksi SUURI kusipää kun ei tiedä miten keskustellaan. hoh hoijaa. Toivottavasti on 10 vuodessa edes jotain oppinut.
- diggaan_Erkkolaa
Luepa huolella tämä asia. Ajattele. Huomaat (toivottavasti), että asia on päinvastoin.
- Peruskouluntaidothaltuun
Suosittelen hakeutumaan peruskouluun ja kertaamaan peruskoulun matematiikan kurssit! Miksi lähihoitajakoulutukseen valitaan hakijoita, jotka eivät hallitse edes yläkoulun alkeellista matematiikkaa?
Myös lähihoitajien äidinkielen osaamisessa ja kirjoitustaidossa on vakavia puutteita. Peruskoulun arvosanat ovat ilmeisesti 5-6 tasolla? Hoitotyön kirjaaminen on niin sekavaa, että toinen hoitaja ei saa kirjauksista mitään tolkkua. Esim. kirjoitetaanko sanat yhteen vai erikseen? Onko kyseessä yhdyssana vai yhdys sana? Kirjataanko "Potilas Niilo Nieminen kävi omatoimisesti wc:ssä" vai "niilolta tuli vetelät pönttöön"? - guayana
Vedellä määrä on sama. Ts. mg=ml.
- Anonyymi
1 ml vettä on 1 gramma vettä on 1000 mg.
Ap kysymykseen 1 mg on 0,001 ml , jos vedestä kysymys. - Anonyymi
Jatkoa: Ongelma oli paljonko pistää millilitroina, kun tarvittava annos on 5 mg. Ratkaisu riippuu liuoksen vahvuudesta, montako milligrammaa vaikuttavaa ainetta on yhdessä millilitrassa liuosta. Jos vahvuus 5 mg /ml, silloin laitetaan 1 ml. Jos vahvuus on 1 mg/ml, laitetaan 5 ml jne.
Jos on käsitys "Vedellä määrä sama Ts. mg = ml" . Silloin gramma = litra. Just.
- Anonyymi
1ml
- Anonyymi
150
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20v on otettu kiinni
Tulipalo oli sytytetty joten murhasiko ex omat lapsensa ja heidän Äidin. Tuskin sitä kukaan ohikulkijakaan sytytti.1036442Somali ei kätellyt Stubbia Linnan juhlissa
Miksei somali osaa noudattaa hyviä käytöstapoja. https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/563a3dea-fa3f-41f3-b64f-406d25234477Kuka on menehtynyt?
https://yle.fi/a/74-20198293 Kuulemani mukaan ryyppyporukka ollut hapualla ja kuolemanenkeli (F.G) eli mies jonka seuras243003Nainen, ota nyt rauhallisesti
Älä ota kaiken maailman murheita päällesi. Sulla on tapana ottaa elämä liian vakavasti. Ei aina, mutta joskus menee vähä1311214- 431151
Savonlinnan murhapolttaja romani
Ainakin IS kertoo. Arvasin heti ettei ole normi valkolainen suomalainen.103866Ajattelen sinua kiitollisuudella
Olet minulle jotain kaunista, jotain, joka tapahtui elämässäni. Et ole minulle pakkomielle enkä vaadi sinulta yhtään mi49852Mitä olisitte sanonut hänelle?
Onko teille jäänyt mieleen joku tietty ihminen ja tilanne, joka polttelee yhä – se asia, jota ette uskaltaneet sanoa ään50824Sinulle tiedoksi
Olen paljon miettinyt sitä hetkeä, kun uskalsin näyttää pienin elein ja kertoa pienesti, eli hyvin hillitysti sinulle si26781- 43758