Kaverin muijaa

Henpoi

Kaverini Aki soitti ja pyysi että lähdettäis kalaan Kotkaan. Oli pakko jättää väliin, sillä rahat oli ihan finaalissa ja vippejä oli tullut otettua kavereilta jo ihan liikaa. No Aki lähti viikonlopuksi parin muun kaverin kanssa ja itse jäin kotiin, vitutti ei ollut viinaa eikä rahaa. Viikonloppu puski päälle eikä oikeen ollut mitään tekemistä, omalla tyttiksellä oli opinnot siinävaiheessa ettei siitä irronnut mitään iloa. Akin muija soitti ja pyysi auttaan lapsenhoidossa kun tarvi lähtee kuulemma ostoksille, mikäs siinä Reija on ihan siisti tyyppi, vaikka onkin jonkin verran minua vanhempi. Usein on tullut ajateltua miltä tuntuis päästä naimaan sitä. Reija oli jo valmiina lähteen kun menin niille, kertoi van missä pojan ruuat oli, sanoin löytäväni kyllä ja kerroin että selvitään kyllä. Ei Reija kauaa ostoksilla ollutkaan vaan palasi tuotapikaa kyseli vielä mitä olisi lapsenhoidosta velkaa, sanoin sihen, että jos vaikka vietäis Risto mummulle hoitoon ja otettais parit paukut, syötäis ja ... mentäis saunaan.. Reija sanoi, että sopiihan tuo kun on viikonlopun leskenä, Hitto heitin sn kyllä ihan herjana mutta eihän sitä voi sanojaan syödä. Reija heitti pojan mummule ja palasi tuotapikaa. Sillä välin laitoin saunan päälle ja hain punkkupullon esiin. Reija tuli sisään ja istui keittiön pöydän viereen, avasi pullon ja kaatoi viinit laseihin. Reija katseli minua pitkään, ja sanoi että tästä ei sitten Aki saa mitään tietää. Ei tietenkään vastasin. Reija lähti makuuhuonetta kohti ja keinutteli lanteitaan, Hitto kun näytti hyvältä. Reija huuteli makkarista että onko meidän pakko vielä syödä mitään? No eipä tässä nyt oikeen ruokaa tee mieli vastasin ja menin perässä. Hitto Reija näytti hyvältä, oli riisunut teepaidan ja farkut pois. Nyt voisit tulla tänne viereen, mä haluan tänään rajusti ei mitään teinipusuja ja lääppimistä vaan tosi naintia. Heitin vaatteet nurkkaan ja kierähdin Reijan viereen repäisin stringit pois ja levitin jalkoja ja aloin tunkeen kalua sisään. Reija oli jo valmiiksi märkä ja kalu upposi syvälle tiukkan pilluun. Nain Reijaa tovin ja käskin polvistua eteeni ja levittää peppu ihan auki, ajattelin työntyä pienempään osastoon mutta Reija ei antanut ei kuulema halua sinne jatkoin naimista Reija tuntui tosi tiukalta, vaikka olikin selkeästi minua vanhempi. jatkuu....

2

26256

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyvää tekstiä

      Oikein laatukirjoitusta! Saitko kympin äidinkielestä?

      • airinkialiu

        Me mualle pilkunnussija kiälipolliisi vlvomaan vakki peruskoleen maikaKS


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      3040
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      117
      2194
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1604
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1408
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      73
      1067
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      921
    7. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      894
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      890
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      805
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      746
    Aihe