Kaverin muijaa

Henpoi

Kaverini Aki soitti ja pyysi että lähdettäis kalaan Kotkaan. Oli pakko jättää väliin, sillä rahat oli ihan finaalissa ja vippejä oli tullut otettua kavereilta jo ihan liikaa. No Aki lähti viikonlopuksi parin muun kaverin kanssa ja itse jäin kotiin, vitutti ei ollut viinaa eikä rahaa. Viikonloppu puski päälle eikä oikeen ollut mitään tekemistä, omalla tyttiksellä oli opinnot siinävaiheessa ettei siitä irronnut mitään iloa. Akin muija soitti ja pyysi auttaan lapsenhoidossa kun tarvi lähtee kuulemma ostoksille, mikäs siinä Reija on ihan siisti tyyppi, vaikka onkin jonkin verran minua vanhempi. Usein on tullut ajateltua miltä tuntuis päästä naimaan sitä. Reija oli jo valmiina lähteen kun menin niille, kertoi van missä pojan ruuat oli, sanoin löytäväni kyllä ja kerroin että selvitään kyllä. Ei Reija kauaa ostoksilla ollutkaan vaan palasi tuotapikaa kyseli vielä mitä olisi lapsenhoidosta velkaa, sanoin sihen, että jos vaikka vietäis Risto mummulle hoitoon ja otettais parit paukut, syötäis ja ... mentäis saunaan.. Reija sanoi, että sopiihan tuo kun on viikonlopun leskenä, Hitto heitin sn kyllä ihan herjana mutta eihän sitä voi sanojaan syödä. Reija heitti pojan mummule ja palasi tuotapikaa. Sillä välin laitoin saunan päälle ja hain punkkupullon esiin. Reija tuli sisään ja istui keittiön pöydän viereen, avasi pullon ja kaatoi viinit laseihin. Reija katseli minua pitkään, ja sanoi että tästä ei sitten Aki saa mitään tietää. Ei tietenkään vastasin. Reija lähti makuuhuonetta kohti ja keinutteli lanteitaan, Hitto kun näytti hyvältä. Reija huuteli makkarista että onko meidän pakko vielä syödä mitään? No eipä tässä nyt oikeen ruokaa tee mieli vastasin ja menin perässä. Hitto Reija näytti hyvältä, oli riisunut teepaidan ja farkut pois. Nyt voisit tulla tänne viereen, mä haluan tänään rajusti ei mitään teinipusuja ja lääppimistä vaan tosi naintia. Heitin vaatteet nurkkaan ja kierähdin Reijan viereen repäisin stringit pois ja levitin jalkoja ja aloin tunkeen kalua sisään. Reija oli jo valmiiksi märkä ja kalu upposi syvälle tiukkan pilluun. Nain Reijaa tovin ja käskin polvistua eteeni ja levittää peppu ihan auki, ajattelin työntyä pienempään osastoon mutta Reija ei antanut ei kuulema halua sinne jatkoin naimista Reija tuntui tosi tiukalta, vaikka olikin selkeästi minua vanhempi. jatkuu....

2

26310

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyvää tekstiä

Oikein laatukirjoitusta! Saitko kympin äidinkielestä?

• airinkialiu

Me mualle pilkunnussija kiälipolliisi vlvomaan vakki peruskoleen maikaKS

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      47
      5196
    2. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      326
      1918
    3. Nainen, se auttaisi jo paljon minua

tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin
      Ikävä
      113
      1848
    4. Anja ja Janne

Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut
      Tuusniemi
      70
      1517
    5. Tässä epämiellyttävä totuus

Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät
      Ikävä
      68
      1467
    6. Elämäni rakkaus

Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh
      Ikävä
      33
      1221
    7. Miksi olet niin ehdoton mies?

Yksi virhe ja heti pihalle?
      Ikävä
      81
      1214
    8. Entä jos sinäkin?

Ehkä sinäkin ajattelet minua?
      Ikävä
      36
      1056
    9. On vaikea uskoa

Että hän olisi niin syvästi rakastunut
      Ikävä
      42
      1035
    10. Mikä sinussa on parasta

Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä
      Ikävä
      21
      984
    Aihe