Savua ilmassa. Kilpailijat komennettiin sisälle ja ovet lukkoon!
Tulipalo BB-talon lähellä!
6
1645
Vastaukset
- wrtgwgtrg
epäilivät, että joku polttaa jotain renkaita tai vastaavaa kumia. palanut kumi kuulemma haisee.
"tilanne on hallinnassa"... BB rauhoitteli asukkaita koska talossa alkoi sisällä haista voimakkaasti savulta. Savua ilmeisesti päässyt sisäilmanottoon...
Kari kävi saamassa päiväkirjahuoneessa lisäinfoa. Talon lähellä olleessa roskalavassa oli syttynyt tulipalo.. saattaa olla että slummissa käytetty nuotio oli jäänyt kytemään ja lopulta sytyttänyt sisällön.. Lava on nyt siirretty kauemmaksi ja pelastuslaitos käynyt sammuttamassa...
- petri_p
Se on totta, että Kari sai ohjeistaa asukkaita palosta, mutta tuo on pelkkää arvailua mitä kerrot slummin nuotiosta. Kyllä palon syttymis syy voi olla ihan tuotanto porukan huolimattomuuta heidän täytyy tarkistaa, ettei synny varaa käytöstä poistetuista lavastaisteista/ nykyisitä. Tämän mittakaavan kokoisessa tuotannossa on olemassa pelastuskaavio, jonka mukaan toimitaan, tai ainakin luulisin niin. En muuten kommentoisi, mutta olen itse vepari.
petri_p kirjoitti:
Se on totta, että Kari sai ohjeistaa asukkaita palosta, mutta tuo on pelkkää arvailua mitä kerrot slummin nuotiosta. Kyllä palon syttymis syy voi olla ihan tuotanto porukan huolimattomuuta heidän täytyy tarkistaa, ettei synny varaa käytöstä poistetuista lavastaisteista/ nykyisitä. Tämän mittakaavan kokoisessa tuotannossa on olemassa pelastuskaavio, jonka mukaan toimitaan, tai ainakin luulisin niin. En muuten kommentoisi, mutta olen itse vepari.
Juu ihan omaa/asukkaiden arvailua oli tuo syttymissyy... heillekkin tuli heti mieleen se että olis nuotiosta jäänyt jotain kytemään
- petri_p
Cesar kirjoitti:
Juu ihan omaa/asukkaiden arvailua oli tuo syttymissyy... heillekkin tuli heti mieleen se että olis nuotiosta jäänyt jotain kytemään
Joo ei mitään mäkin olen ollu poissa jonkun aikaa aina välillä, mutta joskus innostun kirjottelemaan. Hyvin pidät huolta palstasta jatka samaan tyyliin. Jatketaan ja katsellaan mitä tulee eteen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 29011382
- 1337030
- 1015783
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa415151- 524301
Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta304009- 613544
On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na323531Nyt peukut pystyyn
Nyt kaikki peukut pystyyn, siirtopersu on aikeissa muuttaa Kannuksesta pois. Facebookissa haukkui tänään Kannuksen peru223055- 793040