hääpaikkoja + pitopalveluja JKL:n seudulla ?

häämorsian 03

Olen menossa naimisiin syksyllä /talvella 03. Kyselisin onnistuneista hääjuhlapaikoista Jyväskylän seudulla. Etsimme vanhan ajan tunnelmaa, jossa kuitenkin juhlaväki sopisi yhteen huoneeseen. Väkeä noin 60 - 100 henkeä (kerranhan sitä vaan naimisiin mennään). Kirkko on jo katsottu (Taulumäki) ja häämarssit valittu. Ja niistä pitopalveluista: minkä hintaisia ne ovat Keski-Suomen korkeudella / per henkilö... ym. Miten voi vaikuttaa itse koristeluun (emme halua mitään vaaleanpunaisia hömppähäitä)?
Auta minua pulassa!

5

939

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jenni

      pitopalveluthan laittaa yleensä ruoan, ja kestitsee, mutta itse pystyt vaikuttamaan juhlan koristeluun tekemällä itse tai ystäviesi kanssa.
      Menen ensi kesänä jyväskylässä naimisiin, kaupungin kirkossa, ja pidämme juhlatilaisuuden sitten tapiolassa, siellä keljonkankaalla, mikä onkaan nuorisoseuraintalo. En tiedä kuinka paljon sinne mahtuu ihmisiä, vuokra maksaa muistaakseni 225 euroa. Sitten romanttisempia on... survon kartano kuokkalassa päin. Siinä on myös pitopalvelua. Romanttisuudesta en tiedä, mutta: Ateria ja juhlapalvelu Alina, toimipiste puistokatu 31. Tilaa 60 hengelle. Enemmän löytyy (mistä nuo edellisetkin on otettu) osoitteesta keltaisetsivut.fi, ja palveluhaku, jonne hakusanaksi esimerkiksi pitopalvelu ja juhlapalvelu. Hinnoista en osaa sanoa, ne selviää parhaiten soittamalla ja kysymällä tarjousta. Ajattelin itse myös laittaa ruoat ja kahvit, sukulaisten avustuksella.

    • jenni

      pitopalveluthan laittaa yleensä ruoan, ja kestitsee, mutta itse pystyt vaikuttamaan juhlan koristeluun tekemällä itse tai ystäviesi kanssa.
      Menen ensi kesänä jyväskylässä naimisiin, kaupungin kirkossa, ja pidämme juhlatilaisuuden sitten tapiolassa, siellä keljonkankaalla, mikä onkaan nuorisoseuraintalo. En tiedä kuinka paljon sinne mahtuu ihmisiä, vuokra maksaa muistaakseni 225 euroa. Sitten romanttisempia on... survon kartano kuokkalassa päin. Siinä on myös pitopalvelua. Romanttisuudesta en tiedä, mutta: Ateria ja juhlapalvelu Alina, toimipiste puistokatu 31. Tilaa 60 hengelle. Enemmän löytyy (mistä nuo edellisetkin on otettu) osoitteesta keltaisetsivut.fi, ja palveluhaku, jonne hakusanaksi esimerkiksi pitopalvelu ja juhlapalvelu. Hinnoista en osaa sanoa, ne selviää parhaiten soittamalla ja kysymällä tarjousta. Ajattelin itse myös laittaa ruoat ja kahvit, sukulaisten avustuksella.

    • Hääisäntä03!!!

      Nyt ois tiedossa loistava hääpaikka. Paikka on Jyväskylän keskusta tuntumassa Kuokkalassa. Paikka on nimeltään Survon-kartano ja juhlia siellä järjestää yritys nimeltä Pitopalvelu Perinteiset. Survon-kartanoon mahtuu juhlijoita noin 110-120. Alueelle on myös hieman pienempi kartano nimeltä Korpela, jossa tilaa on noin 60-70 juhlijalle.

      Survon kartanon ympäristö on erittäin idyllinen maalaismaisemineen, niin kesällä kuin myös talvella. Paikka on loistava häiden pitoo ja pitopalvelu on luotettava ja koristeluista ja muista häärituaaleista saa asiakas päättää hyvin pitkälle itse. Hinnoista en nyt osaa sanoa varmasti, mutta varmaan lähellä samaa hintatasoa kuin muillakin.

      Puhelinnumero josta voi tiedustella varauksia on: 014-643699

    • R

      Survon kartanolla on vaihtunut vetäjä, nyt voi tiedustella tiloja numerosta 040 776 4011. Nettisivuilta löytyy muuten hyviä kuvia alueesta ja eri tiloista, joita siellä tarjolla: www.kartanopidot.com

    • jooo mainostamista

      hieman myöhässä tieto tästä... kun aloittaja kysellyt paikkaa vuonna 2003

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      100
      7229
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      35
      2781
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      34
      2356
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      99
      2062
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      16
      1757
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      9
      1545
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1407
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1371
    9. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      35
      1333
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1314
    Aihe