Tuo slummi/kroisos viikkotehtävän aikana tuli olo, että onneksi tilasin tuon 24/7:n.
Kyllä lässähti pahasti tuo tunnelma. Huonointa on, että tuosta (viikkotehtävä) parempaa menoa ei voi enää tulla. Vaikea nimittäin on tuosta parantaa ja aikaa jäljellä vielä yli 2.5 kuukautta.
Väkisinkin tulee mieleen, että tämä porukka on oikeastaan hauskaa seurattavaa vain kun heillä on juhlat, lue alkoholia.
Järjellä ajateltuna Henan pudottaminen tulee olemaan suuri virhe. Vaikka kaverin jutut ovat välillä taivasta suurempia, on hän kuitenkin vikoinensa päivinensä yksi väriläiskä.
Taloon jää hänen jälkeensä vain oikeastaan Kaki, josta on jotain hupia. Kaarlon jutut ovat sen verran lapsenomaisia, että itse en niitä hauskoina pidä. Mika on valitettavasti täysin orpo ja turha ilman palloa tai tyynysotaa. Luin muuten hänen bloginsa BB:n sivuilta. Kauhistuin. Henkisesti erittäin köyhä, uskallan näin päätellä, vaikka en häntä tunnekaan. Hän ei myöskään näytä saavan aikaan minkäänlaista säpinää edes makkarin puolella. Tatu.. no joo.. peruskamaa.
Naisista en viitsisi edes mainita. Sari. Humalassa saa aikaan jotain "aktionia". Jenni ja Hanne. On alkanut todella ärsyttämään. Puhuvat selän takana p*skaa, eivätkä todellakaan sovi tuollaiseen leikkiin. Mira. Ensimmäisissä bailuissa luulin, että tästä saadaa oikea pahatyttö taloon. Kääntyi täysin päin vastoin.
Pelkään vaan ensi sunnuntaita. Uskallan väittää, että tunnelma lässähtää, kun Hena nyt ilmeisesti "galluppien" mukaan joutuu lähtemään. Itse en häntä ulos laittaisi. Järjellä ajateltuna siis. Tunteita herättäviä henkilöitä tarvitaan.
Tulipas pitkä kirjoitus, kun sen olisi voinut tiivistää yhteen sanaan: Tylsää!
KOMMENTTEJA, varsinkin 24/7 tilaajat!
Kyllä lässähti tunnelma!
8
1113
Vastaukset
- mieltä
mira ulos!
- apollo64
mieltä. Itsekin innostuin tilaamaan digin kautta kanavan ja jäin ihan koukkuun viikkotehtävän katseluun. :), se oli tosi hauskaa katsottavaa. Nyt toi niiden "rupattelu" tuntuu aika tylsältä. Toivoisin enemmmän toimintaa asukeille.
- kyllä asiaa
Tilasin sununtaihin asti tuon 24/7 ihan vain henan takia. Nyt kun sunnutaina mitä ilmeisemmin hena lähtee niin ei tarvi enää tätä katella.
- hyvä puoli tuossa on
että voi tehä ja katella muitakin juttuja. Juuri katsoin kakkoselta menolippu-ohjelman. Jou mikä maalaismies oli, ei uskaltanu ees kattoa sitä naista!
Kyllä uskallan luottaa bb:n kykyyn luoda toimintaa ja seurattavaa taloon viikko- ja päivätehtävien myötä. Tottakai tulee tylsiä päiviä mutta vaikka nyt tuo tapahtuisi että Hena lähtee niin uskon että sekin vain loisi toisille asukkaille tilaisuuden tulla enemmän esiin.
- ehkä...
Mä en jaksa kattoo mitään rupattelua tveestä, töissä ja oikeessa elämässä sitä kuulee ihan tarpeeksi. Ristiriidat, pahikset, kusipäät ymm tuovat viihdettä ja tapahtumia, niitä mä haluan nähdä tveestä. Taitaa mun katsomiset loppua sunnuntaina, en oo niin bb-fani. Toivottavasti Kari kumminkin vie tuon roskan.
- sulla
Mutta kiirus katsoon BB:tä... CU
- savurcac
Eli katsojien kommentteja. Vois päätellä et hena jää koska sillä on enemmän media arvoa kuin miralla.
Jos olisi vedonlyönti niin löisin vetoa et mira lähtee, huolimatta siitä mitä ihmiset äänestää.
niin se vaan toimii
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 29011362
- 1337030
- 1005771
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa415141- 524301
Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta304009- 613544
On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na323521Nyt peukut pystyyn
Nyt kaikki peukut pystyyn, siirtopersu on aikeissa muuttaa Kannuksesta pois. Facebookissa haukkui tänään Kannuksen peru223055- 793030