kauankos teillä on ensiasennus dunlopit kestäneet?itellä primussa 25000 ja valmiit ovat,onneksi olivatkin ihan paskat ajaa
dunlopeista
15
1796
Vastaukset
- Luokkaa
Joka tapauksessa pallljon alle 30th. Siis Sport 200set.
- kulahtivat?
siis miten ne dunflopit niin löyhiä ovat teillä olleet, oliko teillä sitten hiukan "äkäisemmät" koneet rimeroissanne?
ei muuten mutta itselläni oli P12 2.0, jolla ajelin 40 tkm ennen sen vaihtoon laittoa ja eikä sen renkaat vielä -"valitettavasti"- olleet liian kuluneet uusittaviksi...
no uuden auton mukana tulivat sitten kauan kaivatut "ajo-ominaisuudet & hiljaisuus", johon varmaankin vaikuttivat sekä rengas- että automerkin vaihtuminen ;)- kalle
Aika nopeaan ovat renkaat toisilla kuluneet.
Mulla on -04 alussa rekisteröity 2.0 tekna primera 60.000km mittarissa ja kyllä vielä ensikesän ajattelin ensiasennusrenkailla ajaa.
Toki renkaat ovat sen verran kuluneet, että kaatosateessa ei motarilla viitsi 130km/h kovempaa päästellä (215 leveä rengas), mutta reilusti lailliset renkaat ovat vielä.
- 2,0 visia
31000 takana siitä noin 22000 kesäkiekoilla. Viime huollossa oli pintaa 5,5 ja 7 mm. Alla perus 205/60/16 Dunlopit.
- Sami_
Itsellä oli mittarissa 105 tuhatta, kun auto meni vaihtoon. Tässä vaiheessa kesäkumit oli ihan sakkorajoilla ja niillä oli ajettu kolme kesää. Kesäkumeilla ajettua määrää on vähän vaikea arvioida, mutta kolme talvea ajetut kitkat kuitenkin oli vielä aika hyvässä kunnossa.
- 35th
35th;ta mittarissa ,runlopella siinä 25th:ta,eikä mitään heikkoa vielä pintaa 4-5mm ja aivan mukavilta tuntuvat..ei mottimista.Mistä nämä nunloppien huonous muka johtuu,ei minusta niissä mitää poikkevaa tunnu,on kokemusta muistakin ,kuin misukoista.
- ajaa
Ajelet todennäköisesti faceliftatulla. Siinä menee jopa Dunlopitkin, alkuperäisessä ei mene. Eri autoja.
- Nimetön
ajaa kirjoitti:
Ajelet todennäköisesti faceliftatulla. Siinä menee jopa Dunlopitkin, alkuperäisessä ei mene. Eri autoja.
semmonen faseliitti on,en ole kuullutkaan....35th
- ghghg
Nimetön kirjoitti:
semmonen faseliitti on,en ole kuullutkaan....35th
YHTÄ PASKAT NE DUNLOPID ON UUDESSAKIN PRIMUSSA!
Nimimerkillä -KOKEMUSTA ON-!!! - Nimetön
ghghg kirjoitti:
Nimimerkillä -KOKEMUSTA ON-!!!Ei mitään moittimista..kertokaa mikä teidän mielestä niissä on huonoa,kun minä en sitä huomaa....muutkin ovat kokelleet autoani..ja kehuneet renkaita..
- ja 2 kesää
dunlopit lopussa. en tiedä johtuuko autosta vai renkaista, mutta edelline partner pökötti oli huomattavasti parempi ajaa. primera kyllä kulkee kuin juna on meinään yhtä äänekäs ja sen takia vaihto 407 ranskanleipään...
- nmnm
ja 2 kesää kirjoitti:
dunlopit lopussa. en tiedä johtuuko autosta vai renkaista, mutta edelline partner pökötti oli huomattavasti parempi ajaa. primera kyllä kulkee kuin juna on meinään yhtä äänekäs ja sen takia vaihto 407 ranskanleipään...
Dunlopeilla auton käyttäytyminen on tosi epävakaista ja ajo huojuvaa verrattuna kunnon renkaisiin.
Sitten sen huomaat kun kokeilet samaa autoa paremmilla renkailla.Ero kuin yöllä ja päivällä - valittamista
Nimetön kirjoitti:
Ei mitään moittimista..kertokaa mikä teidän mielestä niissä on huonoa,kun minä en sitä huomaa....muutkin ovat kokelleet autoani..ja kehuneet renkaita..
Ei niissä facelift P12 mallissa ole muuta vikaa kuin että ovat liian kovat (17"). Rengaspaineet vain tulee olla täsmälleen kohdallaan.
Tai toki kyllä varmasti paremmat renkaat saa jos ostaa esim. Goodyearit tms. mutta maksavat sitten maltaita. Mitään järkeä noita Dunloppeja ei ole alkaa mihinkään halpisrenkaisiin ainakaan vaihtamaan.
Noi Dunlopitkin ovat kehittyneet siitä mitä ne oli alkuperäisen P12:sta aikaan, siinä sekä auto että renkaat oli molemmat surkeita, joten ajettavuus oli mitä oli. - Automies
ghghg kirjoitti:
Nimimerkillä -KOKEMUSTA ON-!!!niissä renkaissa?
Mietippä sitä.
- calewo
Ostin kuukausi sitten uuden travellerin ja se ravisti ihmeellisesti alle satasen vauhdissa.vika oli että kaks rengasta oli "paistovikasia" eli renkaat ei ollu suorat. enskesäx uudet kumit varmasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 664241
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺504014Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭363512Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli163013Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle342749En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142542Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102234IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm131337Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1551230- 801026