Luvatta
Sininen kuvastin
suurien pisaroiden voimasta
särkyy
kimallus kaikkoaa.
Joutsenten siipien suihkineet
jäljet
mennessään hukuttaa.
Kymmenien kurkien
valtaisa aura
kuvastimen yllä liitää.
Matkalla kauas,
matkalla kylmästä lämpimään.
Kaikki vain muistoa
menneestä kesästä
ikuisuuteen painuvia jälkiä jättää.
Maatuviin lehtiin,
jälkemme jääneet
vuoremme iholle -
polkumme mutkiin
rantamme routiviin kiviin.
Jäljelle jäi vain muistot,
ikävän mollisointu.
Luvatta itken
luvatta suren
luvatta luonasi viivähdän
luvatta rakkauttas vaalin.
Luvatta
10
343
Vastaukset
- haaveilija
MIETIN, että mahtaakohan jokainen runoilija kirjoittaa omasta elämästään suurimman osan runoihinsa? mitä mieltä olet...?
- Rellu
taitaa olla yksilöllistä, kuka mistäkin
kirjoittaa, kirjoittaako omasta elämästään
vai kirjoittaako vain runoja.
Omistani on valtaosa vain runoja, toki mukaan
mahtuu omia kokemuksia ja tuntemuksia, enkä
useinkaan paljasta, kummasta vaihtoehdosta
kulloinkin on kyse, en nytkään.
Kiitokset sinulle kommentoinnista, ja kivaa
päivän jatkoa.
Hyvää viikonloppua siskosein koskenpartaalle
- Rellu
kiitos paljon siskoseni, ja aurinkoisen
päivän jatkoa.
Aurinkoa vielä riittää, halla kyllä oli
tainnut jo viime yönä vierailla.
- Luonteva
Rinta raikas rakkaudesta,
kun happenaan läheisen
suudelma,
harteillani halkoen hengitän
ikävän puhkuvaa ilmaa,
älä ihmettele
väliin väsynyttä,
hengästynyt on.
sykettäni seuraan
lemmen luo.
-Rakkaudella Tulitukalle-- Rellu
en edes yritä nyt tuohon kauniiseen
runoosi runolla vastata,
en edes pystyisi.
Kiitos ja suukko sinulle.
- *MURUKULTA*
Kyllä sitä luvatta saa jotain tehdä...
Kuten vaikka,rakastaa,muistella ja paljon
muutakin..sitten taas tulee uusi kevät!
Mutta, syysiltaa ihanaa, sinulle toivon! :)- Rellu
niin, totta,
mistä lie tulikin tuollanen
loppu runolle, en osaa sanoa.
Muistot ehkä siivitti kuitenkin tätä
runoa ja lie siinä mukana jotain muutakin
*winks,winks*
Leppoisaa iltaa sinnekkin, ja kiitos.
..olen lukenut runojasi tästä eteen ja taakse,
kaikissa niissä olet yhdistänyt ajan, asian, tai tunteen siten että lukija jää kiinni... niinkuin minäkin...
olen sanaton...
mykistynyt...
joku sanoo jotakin, mutta...
minä sanon kiitos näistä kaikista...
:)- Rellu
En tiedä, miten osaisin kommentoida sanomaasi,
kun se on niin ylitsevuotavainen,
"kiinni jäänyt"
Ehkä olen hiukan kehittynyt, en tiedä -
mutta runoni omasta mielestäni kyllä
valitettavasti jotenkin taitavat silti
toistaa, ehkä ??
No, lämmin kiitos kuitenkin sinulle uskol-
liselle kommentoijalle, olet halauksen arvoi-
nen:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä742170- 1331442
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1331420- 1431102
- 105977
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten366902Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82764Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55714Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67674Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673