Moi!
Ajattelimme lähteä poikaystäväni kanssa Brasiliaan joululomalla joten olisiko täällä ketää ketä olisi ollut siellä noihin aikoihin?Onko siellä silloin lämmintä?mitä Brasiliassa kanttaa ehdottomasti nähdä?poikaystäväni harrastaa sukeltamista joten hänelle se on varmasti mieluinen mesta..onko siellä halpaa ja muutenkin mikä hintaluokka esim.rafloissa ja baareissa?kertokaa kokomuksianne ja mihin päin Brasialaa kannattaa suunnistaa lomailemaan jos nauttii rantsussa makoilusta,uimisesta,bailaamisesta ja shoppailemisesta? :D
Monet kiitokset!!
Brasiliaan joululomalla :D
4
1570
Vastaukset
- sentään
"rantsussa makoilusta,uimisesta,bailaamisesta ja shoppailemisesta?"
äääähhh........... - -Kkk
Riossa on kaikkea! Sukeltamisesta en tiedä mutta nähtävyydet, yöelämä ja upeat rannat (kylläkin täynnä jengiä Riossa)kruunaa reissun. Aina voi lähteä halvoille päivämatkoille Rion ympäristöön jos kaupunki alkaa tympimään. Hintataso suomeen verrattuna halpaa mutta esim. Thaimaaseen verrattuna nykykurssilla paljon kalliimpaa. Hintatasosta huolimatta kyllä Brasilia Thaimaan päihittää!
Ruoka halpaa ja hyvää!
Olin viime joulukuun alun Riossa ja joulun/Uuden vuoden Salvadorissa. Molemmat upeita paikkoja, Rio on vaan pakko nähdä mutta Salvadorissa /sen ympäristöstä löytyy rauhallisempia ja Rioa upeampi rantoja kymmeniä kilometrejä! Riippuu mitä hakee, upeita paikkoja kaikki Brasilian kohteet, etenkin Salvador (Barra ympäristö) ja Rio! Lue lonely planet!
Niin ja lämmintä piisaa koko maassa! - asdasdasdasd
brasilian poliisi on ainaki sen verran korruptoitunu että kannattaa varoa. Jos siellä poliisi kysyy esim teidän passia, se pitää näyttää kyllä niille mutta sitä ei saa KOSKAAN päästää käsistään pois. Ne vaan ottaa sen ja saat lunastaa sen sitte niiltä "pientä" maksua vastaan (maksu riippuu siitä miten hyvä päivä poliisilla on). Muutenki turistikohteissa saa elellä rauhassa ja turvassa. Huippumesta, suosittelen!
- Original Roope
Kyll käyp katteeksi teitä onnellisia, jotka pääsette tuohon ihanaan maahan! Vietin itse koillis-Brasiliassa vuodenvaihteen 2003 - 2004 ja voin vilpittömästi kehua maata. Recifessä oli lämmintä tuollaiset 30 astetta, että kelpasi.
No, Recifeen ei kannata mennä sukeltelemaan, koska siellä on haivaara. Mieluummin etelämmäksi. Mutta, jos nautitte rantsussa makoilusta, uimisesta, bailaamisesta ja shoppailusta niin olette valinneet juuri oikean maan.
Piru, että käy kateeksi. Pääsette yhteen maailman ihanimmista maista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62463- 1161648
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361386Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1601223- 1291165
- 521125
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051064- 571061
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46939Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.109904