Älkää nyt hyvät ja tietyllä tasolla fiksut ihmiset vaan menkö tekemään sellaista virhettä, että äänestäisitte pois ohjelman todellisen viihdearvollisen timantin, eli Henrin.
Tottahan se on ääliö ja sovinisti ja mitä kaikkea muuta, mutta jos Henri lähtee, niin mitä meille jää? Ryhmä lehmän tasoisesti ristiriitoja aiheuttavia haamuja, ja ohjelman mielenkiintoarvo laskee syöksyllä.
Eihän Henrin tarvitse antaa voittaa koko kisaa, äänestyksiä tulee vielä lukuisia, ja kyllä Henri sinne äänestykseen joutuu vielä useasti. Pidetään hänet vielä talossa, sillä kuka muu aiheuttaa yhtä hyvin näitä ah, niin ihania raivon, myötähäpeän, inhon ja riemun tunteita kuin Henri?
Sehän on Tosi Tv:n tarkoitus ja Henri on hoitanut leiviskänsä hyvin.
Kun ajattelee kuinka paljon on tapahtunut, ja kuinka mielenkiinnolla sitä on saanut seurata, tästä saamme kiittää uuden alimman tason saavuttanutta Tosi tv:n hiomatonta helmeä, eli Henriä.
:)
Pidetään Henri, VIELÄ ;)
16
1169
Vastaukset
- minä äänestän
Äänestän Henriä ulos. Kyllä taloon jää ja uudet kuviot taas alkaa ja mä uskon että Mira ei ole vielä päässyt näyttään kaikkea juttua että Miralla on vielä jotai annettavaa toisin kuin Henalla joka on jo tehnyt kaiken, hillunut alasti ja kyykyttänyt muita ja ryvennyt kännissä ym. ym.
Odotan jo että sinne taloon tulee uusia kilpailijoita... - Henan tuttu
Luultavammin vaan joku sukulainen.
- nissu
ihan väärät ihmiset on nimetty pois äänestettäväks, ennemmin olis voinut olla jenni ja henne
- BB!!
Niin, miettikääs kuin mahtavaa vipinää se Hanne ja Mira saa aikaseks sit kun Hena on äänestetty pois.. Mira tuhertaa itkua peiton alla jokaisesta vastoinkäymisestä ja Hanne kihartelee niitä tupsujaan vessassa. Jenni istuu resuisissa housuissaan hiljaa ja silmät pyöreinä. Siinä meillä on katsomista ja uskomattomia tilanteita...Älkää äänestäkö sitä ääliö-Henaa pois VIELÄ, kyllä te kerkiitte!!
- pois pois,,,,
apa66 kirjoitti:
No ei Jenniä kyllä pois äänestetä, on se niin...
kertakaikkiaan, hajoaa liittoumat samalla.
- viestiketjun
BB!! kirjoitti:
Niin, miettikääs kuin mahtavaa vipinää se Hanne ja Mira saa aikaseks sit kun Hena on äänestetty pois.. Mira tuhertaa itkua peiton alla jokaisesta vastoinkäymisestä ja Hanne kihartelee niitä tupsujaan vessassa. Jenni istuu resuisissa housuissaan hiljaa ja silmät pyöreinä. Siinä meillä on katsomista ja uskomattomia tilanteita...Älkää äänestäkö sitä ääliö-Henaa pois VIELÄ, kyllä te kerkiitte!!
aloittajan kirjoituksessa oli ihan pointtia. Hena kannattaa pitää talossa kun se on täysmulkku. Mika joutais kyllä mennä välillä koisaamaan himaan. Ja Mira muualle valittamaan. Jenni edustaa likipitäen normaaliälyistä tossa porukassa. Ehkä ois hyvä pitää se tasaajana talossa. Eikä ole ihan petolinnun perseen näköinenkään.
- hönöhena
viestiketjun kirjoitti:
aloittajan kirjoituksessa oli ihan pointtia. Hena kannattaa pitää talossa kun se on täysmulkku. Mika joutais kyllä mennä välillä koisaamaan himaan. Ja Mira muualle valittamaan. Jenni edustaa likipitäen normaaliälyistä tossa porukassa. Ehkä ois hyvä pitää se tasaajana talossa. Eikä ole ihan petolinnun perseen näköinenkään.
Huomasitteko miten paljon enemmän menoa pulsupuolella oli, kun muut asukit oli vapautettu Henasta? Heti kun saivat hieman tilaa ja ilmaa ja mahdollisuuden puhua ilman että joku olisi aina kertomassa omasta paremmasta ja suuremmasta tapauksestaan, asukeista alkoi löytyä ihan uudenlaista särmää ja luovuutta. Heitetään nyt sunnuntaina siis Hena ulos talosta muita tukehduttamasta!
- Asiaa,,,,,,,
hönöhena kirjoitti:
Huomasitteko miten paljon enemmän menoa pulsupuolella oli, kun muut asukit oli vapautettu Henasta? Heti kun saivat hieman tilaa ja ilmaa ja mahdollisuuden puhua ilman että joku olisi aina kertomassa omasta paremmasta ja suuremmasta tapauksestaan, asukeista alkoi löytyä ihan uudenlaista särmää ja luovuutta. Heitetään nyt sunnuntaina siis Hena ulos talosta muita tukehduttamasta!
Hena ulos!
- paska......
pois pois,,,, kirjoitti:
kertakaikkiaan, hajoaa liittoumat samalla.
akka. ulos,ulos,ulos,ulos!kotio sen poikaystävän luo,tai sit rakastajan.
- kuin_kuppa_töölöstä
apa66 kirjoitti:
No ei Jenniä kyllä pois äänestetä, on se niin...
Jenni viuhuu ulos kuten iina, jos joutuu äänestykseen. Rikkookohan 90% miinusäänistä?
pois pois,,,, kirjoitti:
kertakaikkiaan, hajoaa liittoumat samalla.
Jennillä on upea kroppa, katsokaahan vain.
- Hena ulos!
Joku jo tässä viestiketjussa ehti tehdä saman havainnon kuin tein itsekin. Heti kun osa porukkaa vapautui Henasta (ensin pulsut ja sitten kroisokset) alkoi elämää löytyä kaikista muistakin.
Ei tee mieli kertoa juttuja, jos joku päällepäsmäri kertoo saman tien, kuinka hänelle sattui vielä parempi.
Hena ulos, niin talon ilmapiiri ja mielenkiinto nousee heti potenssiin kymmenen. - henasti
mira ulos.vittu ketä kiinnostaa kattoo telkkarista ku toinen itkee ja hajoaa muutamaan ulkoyöhön hahah.vittu mikä vässykkä..hena on just huippuviihdettä hena jää taloon ja sillä sipuli.mä meen ens vuodeks ja sikailen kahta kauheemmin..hena voittoon..vässykät ja turpakii istujat eli kaikki muut ulos
- kuin ulos
vaan se tyyppi sieltä.
- Hyvä Hena!
Hena on saanut aikaan melkein kaikki konfliktit talossa ja muutenkin toimintaa. Ei häntä kannata äänestää talosta ulos! Sitä paitsi muut ovat paljon vetelämpää sakkia, aina löhöämässä jossain tai meikkaamassa. Hena vain kokkailee ja siivoilee ja tekee kaikenlaista muuta. Ja yllättäen myös Kaki on aika aktiivinen. Muu porukka on sohvaperunoita. Kuka niitä jaksaa katsoa??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä531449- 1231334
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1231208- 1401034
- 101897
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten337831Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82724Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54646Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50643Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602