Pidetään Henri, VIELÄ ;)

MissHxtv

Älkää nyt hyvät ja tietyllä tasolla fiksut ihmiset vaan menkö tekemään sellaista virhettä, että äänestäisitte pois ohjelman todellisen viihdearvollisen timantin, eli Henrin.

Tottahan se on ääliö ja sovinisti ja mitä kaikkea muuta, mutta jos Henri lähtee, niin mitä meille jää? Ryhmä lehmän tasoisesti ristiriitoja aiheuttavia haamuja, ja ohjelman mielenkiintoarvo laskee syöksyllä.

Eihän Henrin tarvitse antaa voittaa koko kisaa, äänestyksiä tulee vielä lukuisia, ja kyllä Henri sinne äänestykseen joutuu vielä useasti. Pidetään hänet vielä talossa, sillä kuka muu aiheuttaa yhtä hyvin näitä ah, niin ihania raivon, myötähäpeän, inhon ja riemun tunteita kuin Henri?
Sehän on Tosi Tv:n tarkoitus ja Henri on hoitanut leiviskänsä hyvin.

Kun ajattelee kuinka paljon on tapahtunut, ja kuinka mielenkiinnolla sitä on saanut seurata, tästä saamme kiittää uuden alimman tason saavuttanutta Tosi tv:n hiomatonta helmeä, eli Henriä.

:)

16

1169

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minä äänestän

      Äänestän Henriä ulos. Kyllä taloon jää ja uudet kuviot taas alkaa ja mä uskon että Mira ei ole vielä päässyt näyttään kaikkea juttua että Miralla on vielä jotai annettavaa toisin kuin Henalla joka on jo tehnyt kaiken, hillunut alasti ja kyykyttänyt muita ja ryvennyt kännissä ym. ym.

      Odotan jo että sinne taloon tulee uusia kilpailijoita...

    • Henan tuttu

      Luultavammin vaan joku sukulainen.

    • nissu

      ihan väärät ihmiset on nimetty pois äänestettäväks, ennemmin olis voinut olla jenni ja henne

      • No ei Jenniä kyllä pois äänestetä, on se niin...


      • BB!!

        Niin, miettikääs kuin mahtavaa vipinää se Hanne ja Mira saa aikaseks sit kun Hena on äänestetty pois.. Mira tuhertaa itkua peiton alla jokaisesta vastoinkäymisestä ja Hanne kihartelee niitä tupsujaan vessassa. Jenni istuu resuisissa housuissaan hiljaa ja silmät pyöreinä. Siinä meillä on katsomista ja uskomattomia tilanteita...Älkää äänestäkö sitä ääliö-Henaa pois VIELÄ, kyllä te kerkiitte!!


      • pois pois,,,,
        apa66 kirjoitti:

        No ei Jenniä kyllä pois äänestetä, on se niin...

        kertakaikkiaan, hajoaa liittoumat samalla.


      • viestiketjun
        BB!! kirjoitti:

        Niin, miettikääs kuin mahtavaa vipinää se Hanne ja Mira saa aikaseks sit kun Hena on äänestetty pois.. Mira tuhertaa itkua peiton alla jokaisesta vastoinkäymisestä ja Hanne kihartelee niitä tupsujaan vessassa. Jenni istuu resuisissa housuissaan hiljaa ja silmät pyöreinä. Siinä meillä on katsomista ja uskomattomia tilanteita...Älkää äänestäkö sitä ääliö-Henaa pois VIELÄ, kyllä te kerkiitte!!

        aloittajan kirjoituksessa oli ihan pointtia. Hena kannattaa pitää talossa kun se on täysmulkku. Mika joutais kyllä mennä välillä koisaamaan himaan. Ja Mira muualle valittamaan. Jenni edustaa likipitäen normaaliälyistä tossa porukassa. Ehkä ois hyvä pitää se tasaajana talossa. Eikä ole ihan petolinnun perseen näköinenkään.


      • hönöhena
        viestiketjun kirjoitti:

        aloittajan kirjoituksessa oli ihan pointtia. Hena kannattaa pitää talossa kun se on täysmulkku. Mika joutais kyllä mennä välillä koisaamaan himaan. Ja Mira muualle valittamaan. Jenni edustaa likipitäen normaaliälyistä tossa porukassa. Ehkä ois hyvä pitää se tasaajana talossa. Eikä ole ihan petolinnun perseen näköinenkään.

        Huomasitteko miten paljon enemmän menoa pulsupuolella oli, kun muut asukit oli vapautettu Henasta? Heti kun saivat hieman tilaa ja ilmaa ja mahdollisuuden puhua ilman että joku olisi aina kertomassa omasta paremmasta ja suuremmasta tapauksestaan, asukeista alkoi löytyä ihan uudenlaista särmää ja luovuutta. Heitetään nyt sunnuntaina siis Hena ulos talosta muita tukehduttamasta!


      • Asiaa,,,,,,,
        hönöhena kirjoitti:

        Huomasitteko miten paljon enemmän menoa pulsupuolella oli, kun muut asukit oli vapautettu Henasta? Heti kun saivat hieman tilaa ja ilmaa ja mahdollisuuden puhua ilman että joku olisi aina kertomassa omasta paremmasta ja suuremmasta tapauksestaan, asukeista alkoi löytyä ihan uudenlaista särmää ja luovuutta. Heitetään nyt sunnuntaina siis Hena ulos talosta muita tukehduttamasta!

        Hena ulos!


      • paska......
        pois pois,,,, kirjoitti:

        kertakaikkiaan, hajoaa liittoumat samalla.

        akka. ulos,ulos,ulos,ulos!kotio sen poikaystävän luo,tai sit rakastajan.


      • kuin_kuppa_töölöstä
        apa66 kirjoitti:

        No ei Jenniä kyllä pois äänestetä, on se niin...

        Jenni viuhuu ulos kuten iina, jos joutuu äänestykseen. Rikkookohan 90% miinusäänistä?


      • pois pois,,,, kirjoitti:

        kertakaikkiaan, hajoaa liittoumat samalla.

        Jennillä on upea kroppa, katsokaahan vain.


    • Hena ulos!

      Joku jo tässä viestiketjussa ehti tehdä saman havainnon kuin tein itsekin. Heti kun osa porukkaa vapautui Henasta (ensin pulsut ja sitten kroisokset) alkoi elämää löytyä kaikista muistakin.
      Ei tee mieli kertoa juttuja, jos joku päällepäsmäri kertoo saman tien, kuinka hänelle sattui vielä parempi.
      Hena ulos, niin talon ilmapiiri ja mielenkiinto nousee heti potenssiin kymmenen.

    • henasti

      mira ulos.vittu ketä kiinnostaa kattoo telkkarista ku toinen itkee ja hajoaa muutamaan ulkoyöhön hahah.vittu mikä vässykkä..hena on just huippuviihdettä hena jää taloon ja sillä sipuli.mä meen ens vuodeks ja sikailen kahta kauheemmin..hena voittoon..vässykät ja turpakii istujat eli kaikki muut ulos

    • kuin ulos

      vaan se tyyppi sieltä.

    • Hyvä Hena!

      Hena on saanut aikaan melkein kaikki konfliktit talossa ja muutenkin toimintaa. Ei häntä kannata äänestää talosta ulos! Sitä paitsi muut ovat paljon vetelämpää sakkia, aina löhöämässä jossain tai meikkaamassa. Hena vain kokkailee ja siivoilee ja tekee kaikenlaista muuta. Ja yllättäen myös Kaki on aika aktiivinen. Muu porukka on sohvaperunoita. Kuka niitä jaksaa katsoa??

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      703
    4. 50
      587
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe