TAHDOTKO TIETÄÄ TOTUUDEN?

lUKIHÄIRIÖINEN

Vain Jeesuksen kautta vie tie, taivasten valtakuntaan, valitse oikein.
Kolkuttakaa niin teille avataan.

52

2252

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sunita

      ottakaa jeesus elämänne herraksi.hylätkää kaikki pakana uskonnot sillä ne vievät teidät kadotukseen.jeesuksen tulemus on lähellä

    • ZenDo

      Tyynnytä, kouluta mielesi. Tämä on polku =)

    • Täältä tullaan

      Ai Jeesuksen kautta? Missäs päin se on? Itse olen aina mennyt Riihimäen kautta. Meneekö Jeesuksen kautta juna? Junalla on niin paljon mukavampi matkustaa kuin autolla.

      • Lukihäiriöinen

        Jos aikoo Jeesuksen tielle, Kannattaa tutustua raamatun sanomaan.
        Ihana tavata milenkiintoisia persoonia, huumorin kukka on kaunein kukka.

        Minäkin löysin sen taivas tien, ja huomasin olevani oikealla tiellä.

        Kannattaa poimia kauniita ruusuja taivastieltä, eikä nnitä ohdakkeita,tai ruusun piikejä, vaikka annetan kaikkien kukkien kukkia, kyllä se Jeesus tietää Mikä puu tekee hedelmää, ja mikä karsitaan.


      • Ihan vaan
        Lukihäiriöinen kirjoitti:

        Jos aikoo Jeesuksen tielle, Kannattaa tutustua raamatun sanomaan.
        Ihana tavata milenkiintoisia persoonia, huumorin kukka on kaunein kukka.

        Minäkin löysin sen taivas tien, ja huomasin olevani oikealla tiellä.

        Kannattaa poimia kauniita ruusuja taivastieltä, eikä nnitä ohdakkeita,tai ruusun piikejä, vaikka annetan kaikkien kukkien kukkia, kyllä se Jeesus tietää Mikä puu tekee hedelmää, ja mikä karsitaan.

        uteliaisuuttani kysyn. Eikö tositositosiuskovaisen pitäisi kirjoittaa raamattu isolla R:llä?

        Luulen, että en Jeesuksen kautta lähde kiertämään. Niin monet ovat sinne lähteneet ja joutuneet ihan harhaan. Itsekin olen sen verran asiaan tutustunut, että ei tunnu oikealta. Joten kiitos ei.

        Jatkettaisiinko seuraavaksi tällä palstalla keskustelua palstan aiheen mukaisista asioista ?


    • avannut.

      Missä vika. Vaihdon jo uskoakin.

      • Lukihäiriöinen

        Kolkuttavalle avataan, sinä et saanut vastausta.
        minkähän tähden, tiedän että epä usko tuli sinun ja Jeesuksen väliin.

        Ihmisellä on Henki sielu ja järki, Hengliset asiat ovat sellaisia, että ellei sielua ja henkeä ole eroitettu toisistaan,voi sielullisuus saada vallan, taikka järki tulla esteeksi.

        Jeesus erottaa sielun ja hengen toisistaan lupauksen mukaan, ja silloin sinussa on hengellisyys joka kasvaa, lukemalla raamattua ja pyytämällä anteeksi synnit.

        Eihän voi uutta antaa jos sisältä on jo täysi,
        Herra tyhjentää, kaiken entisen ja antaa tilalle uuden, ja se on rakkaus ja rauha ja voima.


      • tulee tuo
        Lukihäiriöinen kirjoitti:

        Kolkuttavalle avataan, sinä et saanut vastausta.
        minkähän tähden, tiedän että epä usko tuli sinun ja Jeesuksen väliin.

        Ihmisellä on Henki sielu ja järki, Hengliset asiat ovat sellaisia, että ellei sielua ja henkeä ole eroitettu toisistaan,voi sielullisuus saada vallan, taikka järki tulla esteeksi.

        Jeesus erottaa sielun ja hengen toisistaan lupauksen mukaan, ja silloin sinussa on hengellisyys joka kasvaa, lukemalla raamattua ja pyytämällä anteeksi synnit.

        Eihän voi uutta antaa jos sisältä on jo täysi,
        Herra tyhjentää, kaiken entisen ja antaa tilalle uuden, ja se on rakkaus ja rauha ja voima.

        raamatttu pienellä R:llä. Miksi? Eikös se ole niitä uskovaisten perusjuttuja, että raamattu aina isolla?


    • Zendo

      Buddha sanoi:

      Pyörän puolapuut ovat hyvän käytöksen säännöt, oikeudenmukaisuus puolapuiden pituuden yhdenmukaisuus, viisaus pyörän vanne, vaatimattomuus ja harkinta ovat pyörän napa, johon totuuden liikkumaton akseli on kiinnitetty. Se, joka näkee kärsimyksen olemassaolon, sen syyn, sen lakkaamisen ja tien sen lakkaamiseen, on ymmärtänyt neljä jaloa totuutta. Hän kulkee oikeata polkua.

    • Ei haluakkaan

      Taivaaseen koska ei välitä omista ahneista haluistaan ja tuntemuksistaan?

    • Ryokousha

      "Ei ole mitään, mikä yrittäisi suostutella tai johdatella tai pakotaa meitä uskomaan. Usko merkitsee mielenrauhaa, ja täydellisen tyyni mielen rauha on luontomme ja olemassaolomme lähde."
      (Dainin Katagiri Roshi)

      Näin ollen mikään usko ei voi olla oikea, eikä myöskään väärä, koska joku toinen sanoo niin.
      Kristityt eivät kunnioita muita uskontoja ja siksi yrittävät käännyttää niiden edustajat, vaikka väkisin, omaan uskoonsa.

      Antakaa ihmisten löytää oma tiensä. Voitte näyttää suuntaa, mutta älkää yrittäkö työntää ketään väkisin omalle tiellenne.

    • djaa

      tällaiset saarnat saa mut aina vaan lähemmäs kirkon ovea, tosin eroilmoituslappu mukana.
      :)

      • Lukihäiriöinen

        Ei ole tarkoitus pakoittaa eikä liioin käännyttääkkään, vaan kertoa omasta näkemyksestä.
        En usko että tämä ketään loukaa, on myös muita mahdollisuuksia, pakoittamalla ei saavuteta mitäään, mutta kertomalla, totuuden voi olla, että joku palaa ja tahtoo, tulla Jeesuksen omaksi.
        Menetettävää ei ole vaan, kaikki voitto, Kristukselle, valita voi joko, kadotuksen tai taivaan.

        Yksikin ihminen jos, pelastuu on juhlat taivaassa, kannattaa valita Jeesus ja lukemiseksi raamattu.


      • emilio
        Lukihäiriöinen kirjoitti:

        Ei ole tarkoitus pakoittaa eikä liioin käännyttääkkään, vaan kertoa omasta näkemyksestä.
        En usko että tämä ketään loukaa, on myös muita mahdollisuuksia, pakoittamalla ei saavuteta mitäään, mutta kertomalla, totuuden voi olla, että joku palaa ja tahtoo, tulla Jeesuksen omaksi.
        Menetettävää ei ole vaan, kaikki voitto, Kristukselle, valita voi joko, kadotuksen tai taivaan.

        Yksikin ihminen jos, pelastuu on juhlat taivaassa, kannattaa valita Jeesus ja lukemiseksi raamattu.

        Helvetin loi


      • ....
        Lukihäiriöinen kirjoitti:

        Ei ole tarkoitus pakoittaa eikä liioin käännyttääkkään, vaan kertoa omasta näkemyksestä.
        En usko että tämä ketään loukaa, on myös muita mahdollisuuksia, pakoittamalla ei saavuteta mitäään, mutta kertomalla, totuuden voi olla, että joku palaa ja tahtoo, tulla Jeesuksen omaksi.
        Menetettävää ei ole vaan, kaikki voitto, Kristukselle, valita voi joko, kadotuksen tai taivaan.

        Yksikin ihminen jos, pelastuu on juhlat taivaassa, kannattaa valita Jeesus ja lukemiseksi raamattu.

        Et sää mikään uskis oo. Raamattu isolla!


      • ._.
        emilio kirjoitti:

        Helvetin loi

        Jeesus meille pelastuksen toi.

        Helvetti Saatanalle ja kaikelle pahalle,
        EI ihmis paralle.

        Orjana ihminen tallustaa, synnin vallassa vaeltaa.
        Ei taivaan iloon päästä voi, puhtaana Taivaan karkeloon.

        Kuoleman vallan mursi Hän, antoi vapauden, elämän.
        Ei synnillä valtaa Häneen lie, Hänestä löytyy elämän tie.

        Nyt Hänessä jokainen puhdistumaan, vapauden, rauhan Hältä hakemaan!

        Ei helppoa aina, vaik suora on tie.
        Ei synnitön uskovakaan lie.

        Jokainen käy taistoon, taisto lihaansa vastaan.
        Jokainen kamppailkoon vaik maailma kuin kuohuaa!

        Lihasi sanoo 'et sinä kelpaa' mut ilmaiseksi armon sait, et ole mitään velkaa!!
        Rakkaudesta sinuun Hän ristillä kärsi, joten eihän siinä mikään järki jos täydellinen olla täytyy.

        Omantunnon laki, siinä se. Pyhän Hengen opastuksella käy jokaisen uskovan tie.

        Hurraa siis Jeesukselle joka pelastuksen toi,armon rakkaudesta jokaiselle loi.

        Ota vastaan lahja tää, ettei lahja kallis hukkaan jää.

        Siunausta


    • Häiriötön
      • lukihäiriöinen

        Minä olen tullut palstalle, koska en kuulu muuhun, kuin Jeesuksen ruumiin jäseniin.

        Minä teen työtä Hänelle kunniaksi, en itselleni kunniaa hae.


      • emilio
        lukihäiriöinen kirjoitti:

        Minä olen tullut palstalle, koska en kuulu muuhun, kuin Jeesuksen ruumiin jäseniin.

        Minä teen työtä Hänelle kunniaksi, en itselleni kunniaa hae.

        Jeesus ajattelee jotain?
        Ja sinä tiedät mitä hän ajattelee?


      • puolet
        emilio kirjoitti:

        Jeesus ajattelee jotain?
        Ja sinä tiedät mitä hän ajattelee?

        äärettömän maailmankaikkeuden miehistä tajuaa
        todellisuuden naisellisella tavalla (sielunlaki),
        ei jeesusta eikä jumalaa edes ole!


      • Hm...
        lukihäiriöinen kirjoitti:

        Minä olen tullut palstalle, koska en kuulu muuhun, kuin Jeesuksen ruumiin jäseniin.

        Minä teen työtä Hänelle kunniaksi, en itselleni kunniaa hae.

        ...kuulet ääniä päässäsi, ja ne kehottavat sinua menemään riekkumaan monille eri palstoille jotta saat rehvastella omalla uskollasi ja omalla gurullasi. Eli egollasi.

        Nuo tuollaiset "minä olen vaan sitä ja tätä" ovat juuri ensimmäisiä oireita megalomaniassa. Ihminen kompensoi suuruudenhullut tunteensa esiintymällä hyvin vaatimattomana ja mitättömänä, tässä tapauksessa sitten näemmä jonkinlaisena ruumiinpalasena. Tulee kyllä vähän zombit mieleen.


      • sunita
        lukihäiriöinen kirjoitti:

        Minä olen tullut palstalle, koska en kuulu muuhun, kuin Jeesuksen ruumiin jäseniin.

        Minä teen työtä Hänelle kunniaksi, en itselleni kunniaa hae.

        ja kerran me lukihäiriöisen kanssa ollaan ylöstempauksessa.älkää ystävät hyvät hylätkö herran jeesuksen teille tarjoamaa iankaikkista elämää.kerran on se hetki kun herra tulee takaisin ja jos itsepäisyytes sokaisee sinua niin älä välitä,kyllä kannattaa unohtaa oma kunnia,nöyrtyä jeesuksen edessä ja rukoilla syntisen rukous,katua ja luovuttautua hänelle ja hakeutua uskovien yhteyteen


      • Lukihäiriöinen
        Hm... kirjoitti:

        ...kuulet ääniä päässäsi, ja ne kehottavat sinua menemään riekkumaan monille eri palstoille jotta saat rehvastella omalla uskollasi ja omalla gurullasi. Eli egollasi.

        Nuo tuollaiset "minä olen vaan sitä ja tätä" ovat juuri ensimmäisiä oireita megalomaniassa. Ihminen kompensoi suuruudenhullut tunteensa esiintymällä hyvin vaatimattomana ja mitättömänä, tässä tapauksessa sitten näemmä jonkinlaisena ruumiinpalasena. Tulee kyllä vähän zombit mieleen.

        Jeesus elää ja toimii, minä, annan Hänelle kaiken kunnian, itse en sitä kunniaa tarvitse.

        Jeesus on minun puolestani mennyt ristille, ja on minua puolustava, Pyhän Hengen kautta, ja Hän on antava hyviä asioita minun elämääni.

        Minun tehtäväni on olla rehellinen Hänelle, eikä pimitää omia syntejäni.
        Jeesushan tuntee ajatuksenikin ennen kuin ne syntyvätkään.
        Hän ei anna minulle mitään pahaa, pelkästään Hyvää ja siitä olen kiitollinen, ja annan kunnian Hänelle, ja myös kiitoksen.

        Jos joku tahtoo tulla Hänen hellään huomaansa ja olla, Hänen rakkaudessaan, ja uskoa mitä raamattu sanoo. Hän pelasttuu, ja saa kasvun Jeesuksessa, ja neuvon antajan Pyhässä Hengessä.


      • quizzy
        sunita kirjoitti:

        ja kerran me lukihäiriöisen kanssa ollaan ylöstempauksessa.älkää ystävät hyvät hylätkö herran jeesuksen teille tarjoamaa iankaikkista elämää.kerran on se hetki kun herra tulee takaisin ja jos itsepäisyytes sokaisee sinua niin älä välitä,kyllä kannattaa unohtaa oma kunnia,nöyrtyä jeesuksen edessä ja rukoilla syntisen rukous,katua ja luovuttautua hänelle ja hakeutua uskovien yhteyteen

        Mistä te niin kovasti haluatte meidät pelastaa,motiivinanne oman nahkanne pelastaminen?
        Mitä syntiä minä syntymättömänä tein?


      • Enpä muista enää
        Lukihäiriöinen kirjoitti:

        Jeesus elää ja toimii, minä, annan Hänelle kaiken kunnian, itse en sitä kunniaa tarvitse.

        Jeesus on minun puolestani mennyt ristille, ja on minua puolustava, Pyhän Hengen kautta, ja Hän on antava hyviä asioita minun elämääni.

        Minun tehtäväni on olla rehellinen Hänelle, eikä pimitää omia syntejäni.
        Jeesushan tuntee ajatuksenikin ennen kuin ne syntyvätkään.
        Hän ei anna minulle mitään pahaa, pelkästään Hyvää ja siitä olen kiitollinen, ja annan kunnian Hänelle, ja myös kiitoksen.

        Jos joku tahtoo tulla Hänen hellään huomaansa ja olla, Hänen rakkaudessaan, ja uskoa mitä raamattu sanoo. Hän pelasttuu, ja saa kasvun Jeesuksessa, ja neuvon antajan Pyhässä Hengessä.

        ...koska Jeesus on teletappi ja tietää ajatuksesi ennenkuin ne syntyvätkään, on HÄNEN vikansa jos sinä esim. huomenna menet ja murhaat jonkun, eikä Jeesus ole tullut väliin.

        Lisäksi oletat että Jeesus on teurastettu juuri SINUN syntiesi tähden.

        Mitenkähän tämä nyt kumminkin koko ajan kuulostaa kovin itsekeskeiseltä sinun puoleltasi?


      • Lukihäiriöinen
        quizzy kirjoitti:

        Mistä te niin kovasti haluatte meidät pelastaa,motiivinanne oman nahkanne pelastaminen?
        Mitä syntiä minä syntymättömänä tein?

        Ei kannata possa ajaa tältä palstalta, totuushan ei pala tulessakaan, eiko kuitenin ole lohdullista, että tietoisuudessa, on toinenkin vaihto ehto, Jeesus, joka meni ristille sinunkin tähtesi.
        Jotta sinullakin olisi mahdollista vielä huutaa Herran puoleen, Hän elää ja vaikuttaa, Hän on elävien Jumala ei kuolleiden.

        Valita saa vapaudessa, mutta kannattaa valita Jeesus.


      • emilio
        Lukihäiriöinen kirjoitti:

        Ei kannata possa ajaa tältä palstalta, totuushan ei pala tulessakaan, eiko kuitenin ole lohdullista, että tietoisuudessa, on toinenkin vaihto ehto, Jeesus, joka meni ristille sinunkin tähtesi.
        Jotta sinullakin olisi mahdollista vielä huutaa Herran puoleen, Hän elää ja vaikuttaa, Hän on elävien Jumala ei kuolleiden.

        Valita saa vapaudessa, mutta kannattaa valita Jeesus.

        Voisit vastata kysymyksiin. Hourailu ei ajaa sitä asiaa!


      • Lukihäiriöinen
        emilio kirjoitti:

        Voisit vastata kysymyksiin. Hourailu ei ajaa sitä asiaa!

        Minä olen Jeesuksen seuraaja, minä tunnustan Hänen nimensä, ja Hänen ristin työnsä.
        Jumalia on monta, eri nimisiä, olen kuitenkin tällä palstalla, sen tähden, että Jeesus johdatti tänne.
        Teidän joukossanne on sellaisia jotka, miettivät asiaa, myös etsivät oikeaa ratkaisua elämälleen.
        Jeesus tie on, etsivälle ratkaisu jota et kadu.

        Ei ole aikaa enään hourailuun, Jeesus tulee pian oletko valmis.


      • Quizzy
        Lukihäiriöinen kirjoitti:

        Minä olen Jeesuksen seuraaja, minä tunnustan Hänen nimensä, ja Hänen ristin työnsä.
        Jumalia on monta, eri nimisiä, olen kuitenkin tällä palstalla, sen tähden, että Jeesus johdatti tänne.
        Teidän joukossanne on sellaisia jotka, miettivät asiaa, myös etsivät oikeaa ratkaisua elämälleen.
        Jeesus tie on, etsivälle ratkaisu jota et kadu.

        Ei ole aikaa enään hourailuun, Jeesus tulee pian oletko valmis.

        Ei sen mun tähteni olisi sinne ristille tarvinnut vaivautua,enhän mä sillon ollu edes vielä syntynyt. Enkä moisen herran perään aio mitään huudella, eikä se varmaan kannattaiskaan, kun se naulattiin siihen ristiin kiinni jo monta tuhatta vuotta sitten.Kaikilla jumalilla on ihan tyhmä nimi, mä keksin itse jonkun paremman.


      • Lukihäiriöinen
        Quizzy kirjoitti:

        Ei sen mun tähteni olisi sinne ristille tarvinnut vaivautua,enhän mä sillon ollu edes vielä syntynyt. Enkä moisen herran perään aio mitään huudella, eikä se varmaan kannattaiskaan, kun se naulattiin siihen ristiin kiinni jo monta tuhatta vuotta sitten.Kaikilla jumalilla on ihan tyhmä nimi, mä keksin itse jonkun paremman.

        Jeesus valitaan täällä maanpäällä, sietä tulesta ei enään pääse armahdukseen.

        Jeesus kutsuu omiaan, oletko sinä Hänen omasi? Jos et ole valintaasi tehnyt, kannattaa aloittaa kokkuttelu, siihen vastataan.

        Voit löytää taivas tien jonka ovena on ainoastaan Jeesus.


      • Quizzy
        Lukihäiriöinen kirjoitti:

        Jeesus valitaan täällä maanpäällä, sietä tulesta ei enään pääse armahdukseen.

        Jeesus kutsuu omiaan, oletko sinä Hänen omasi? Jos et ole valintaasi tehnyt, kannattaa aloittaa kokkuttelu, siihen vastataan.

        Voit löytää taivas tien jonka ovena on ainoastaan Jeesus.

        Missäs taas palaa?

        Ei kuulu mitään, joten ei mua kai sitten kukaan omista.

        Siis pitäiskö mun nyt hakata joku portsari?


      • ollut tulossa
        Lukihäiriöinen kirjoitti:

        Minä olen Jeesuksen seuraaja, minä tunnustan Hänen nimensä, ja Hänen ristin työnsä.
        Jumalia on monta, eri nimisiä, olen kuitenkin tällä palstalla, sen tähden, että Jeesus johdatti tänne.
        Teidän joukossanne on sellaisia jotka, miettivät asiaa, myös etsivät oikeaa ratkaisua elämälleen.
        Jeesus tie on, etsivälle ratkaisu jota et kadu.

        Ei ole aikaa enään hourailuun, Jeesus tulee pian oletko valmis.

        jo 2000 vuotta, eipä ole näkynyt. Taisi eksyä matkalla. Tai kääntyä buddhalaiseksi.

        Jesse oli fiksu heppu.Ei se ikinä käskisi seuraajiensa piinata toisia ihmisiä. Sinä palvelet ihan jotain muuta herraa. Veikkaanpa, että kaveeraat enemmänkin tuon alakerran herran kanssa. Se vaan uskottelee sinulle olevansa Jeesus ja sinä sitten teet kaikkea tyhmää sen nimissä. Jeesuksen nimi tahriintuu. Ihan niinkuin alakerran herra toivookin. Mutta itsepä olet tiesi valinnut. Paha saa kyllä palkkansa. Muista se seuraavan kerran, kun mietit tänne kirjoittamista ja ihmisten piinaamista.

        Kyllä sinunkin täytyisi nyt jotenkin saada tuo elämäsi kondikseen. Et ilmiselvästikään ole kunnossa.


      • Lukihäiriöinen
        ollut tulossa kirjoitti:

        jo 2000 vuotta, eipä ole näkynyt. Taisi eksyä matkalla. Tai kääntyä buddhalaiseksi.

        Jesse oli fiksu heppu.Ei se ikinä käskisi seuraajiensa piinata toisia ihmisiä. Sinä palvelet ihan jotain muuta herraa. Veikkaanpa, että kaveeraat enemmänkin tuon alakerran herran kanssa. Se vaan uskottelee sinulle olevansa Jeesus ja sinä sitten teet kaikkea tyhmää sen nimissä. Jeesuksen nimi tahriintuu. Ihan niinkuin alakerran herra toivookin. Mutta itsepä olet tiesi valinnut. Paha saa kyllä palkkansa. Muista se seuraavan kerran, kun mietit tänne kirjoittamista ja ihmisten piinaamista.

        Kyllä sinunkin täytyisi nyt jotenkin saada tuo elämäsi kondikseen. Et ilmiselvästikään ole kunnossa.

        Toivonpa monikin teistä olisi mukana, taivastiellä, kun Jeesus tulee.
        Tahtoa voi taivuttaa, ja löytää totuuden, etsivä löytää kolkuttavalle avataan.

        En tulisi teille puhumaan mitään, ellen olisi asiasta varma.

        Jeesus on rakkaus, ja sitä kaipaa jokainen ihminen, Jeesuksen rakkaus on armahtavaa, pitkämielistä, kaiken kestävää, ei se kadehdi ei kerskaa, ei puhu sopimattomasti, ei ole kateellinen, juuri siksi minäkin olen hänessä, kun minulla on Hänen rauhansa.


      • Kypsä
        Lukihäiriöinen kirjoitti:

        Toivonpa monikin teistä olisi mukana, taivastiellä, kun Jeesus tulee.
        Tahtoa voi taivuttaa, ja löytää totuuden, etsivä löytää kolkuttavalle avataan.

        En tulisi teille puhumaan mitään, ellen olisi asiasta varma.

        Jeesus on rakkaus, ja sitä kaipaa jokainen ihminen, Jeesuksen rakkaus on armahtavaa, pitkämielistä, kaiken kestävää, ei se kadehdi ei kerskaa, ei puhu sopimattomasti, ei ole kateellinen, juuri siksi minäkin olen hänessä, kun minulla on Hänen rauhansa.

        Buddha on lautta, sitä on kuultu ja nyt se Jeesus on sit ovi. Oikeesti mikään ei oo yhtään mitään.


      • sahataan linssiin
        Lukihäiriöinen kirjoitti:

        Toivonpa monikin teistä olisi mukana, taivastiellä, kun Jeesus tulee.
        Tahtoa voi taivuttaa, ja löytää totuuden, etsivä löytää kolkuttavalle avataan.

        En tulisi teille puhumaan mitään, ellen olisi asiasta varma.

        Jeesus on rakkaus, ja sitä kaipaa jokainen ihminen, Jeesuksen rakkaus on armahtavaa, pitkämielistä, kaiken kestävää, ei se kadehdi ei kerskaa, ei puhu sopimattomasti, ei ole kateellinen, juuri siksi minäkin olen hänessä, kun minulla on Hänen rauhansa.

        alakerran herra pitää sinua otteessaan. Koita laajentaa maailmankuvaasi, niin ehkä sydämesikin aukeaa totuudelle :)


      • Raamattu
        Lukihäiriöinen kirjoitti:

        Jeesus elää ja toimii, minä, annan Hänelle kaiken kunnian, itse en sitä kunniaa tarvitse.

        Jeesus on minun puolestani mennyt ristille, ja on minua puolustava, Pyhän Hengen kautta, ja Hän on antava hyviä asioita minun elämääni.

        Minun tehtäväni on olla rehellinen Hänelle, eikä pimitää omia syntejäni.
        Jeesushan tuntee ajatuksenikin ennen kuin ne syntyvätkään.
        Hän ei anna minulle mitään pahaa, pelkästään Hyvää ja siitä olen kiitollinen, ja annan kunnian Hänelle, ja myös kiitoksen.

        Jos joku tahtoo tulla Hänen hellään huomaansa ja olla, Hänen rakkaudessaan, ja uskoa mitä raamattu sanoo. Hän pelasttuu, ja saa kasvun Jeesuksessa, ja neuvon antajan Pyhässä Hengessä.

        kirjoitetaan isolla. Kirjoitat sen pienellä, joten rienaat kristinuskoa. Et siis ole 100% sanojesi takana. Ehkä et uskalla puhua Raamatusta isolla, koska oikeasti olet Luciferin kätyri. Näin sen täytyy olla.


      • sinäkin
        Lukihäiriöinen kirjoitti:

        Ei kannata possa ajaa tältä palstalta, totuushan ei pala tulessakaan, eiko kuitenin ole lohdullista, että tietoisuudessa, on toinenkin vaihto ehto, Jeesus, joka meni ristille sinunkin tähtesi.
        Jotta sinullakin olisi mahdollista vielä huutaa Herran puoleen, Hän elää ja vaikuttaa, Hän on elävien Jumala ei kuolleiden.

        Valita saa vapaudessa, mutta kannattaa valita Jeesus.

        et valitsisi Jeesuksen oikeaa sanomaa? Miksi piinaat ihmisiä? Ei Jeesus siitä tykkäisi.

        Koita edes muistaa oikeinkirjoitus, vaikka oletkin lukihäiriöinen. Ilmeisesti olet lukenut Raamattuakin hieman "häiriön vallassa", koska ihmisten piinaaminen ei ole Raamatun mukaista :)

        Oikeasti, nämä saarnaajat on aika hauskoja. Niin ihanan naiiveja ja epäloogisia, jotenkin hellyyttävällä tavalla epäkypsiä ja ymmärtämättömiä ;)


      • Lukihäiriöinen
        sinäkin kirjoitti:

        et valitsisi Jeesuksen oikeaa sanomaa? Miksi piinaat ihmisiä? Ei Jeesus siitä tykkäisi.

        Koita edes muistaa oikeinkirjoitus, vaikka oletkin lukihäiriöinen. Ilmeisesti olet lukenut Raamattuakin hieman "häiriön vallassa", koska ihmisten piinaaminen ei ole Raamatun mukaista :)

        Oikeasti, nämä saarnaajat on aika hauskoja. Niin ihanan naiiveja ja epäloogisia, jotenkin hellyyttävällä tavalla epäkypsiä ja ymmärtämättömiä ;)

        Kiitän teitä mielenkiinnosta, ja toivotan teille hyvää jatoa.
        Menen muille palstoille, toivon että olen voinut tuoda valon, teille vaikka yhdelle, se on tärkeintä.


      • Ryokousha
        Lukihäiriöinen kirjoitti:

        Kiitän teitä mielenkiinnosta, ja toivotan teille hyvää jatoa.
        Menen muille palstoille, toivon että olen voinut tuoda valon, teille vaikka yhdelle, se on tärkeintä.

        Noh etpä oo Jeesus-jutuil pajoo valoo tuonu... Luotan edelleen enemmän Buddhan näyttämään tiehen.


    • Hannu huttula

      Lukihäiriöinen, olet aivan oikeassa

    • Entajua

      Miten tie kulkee Jeesuksen kautta?

      en tajua

      • Lukihäiriöinen

        Raamattuun tutustumalla saat tietää totuuden, Jeesus on taivaan portti, tarkoitaa sitä että vain Jeesuksen uskomisen kautta, voi mennä taivaaseen.
        Muuta tietä ei ole, koska Hän kuoli syntiemme tähden, Hän on vapauttanut, Nousemalla kuoleista ja hallitsee, Kuninkaana Taivaassa.


      • Niinhän se on...
        Lukihäiriöinen kirjoitti:

        Raamattuun tutustumalla saat tietää totuuden, Jeesus on taivaan portti, tarkoitaa sitä että vain Jeesuksen uskomisen kautta, voi mennä taivaaseen.
        Muuta tietä ei ole, koska Hän kuoli syntiemme tähden, Hän on vapauttanut, Nousemalla kuoleista ja hallitsee, Kuninkaana Taivaassa.

        Joo luin Raamatun ja siellä tästä sanottiin vain Johanneksen Evankeliumissa, josta tietääkseni väännettiin aikoinaan kättä aika lailla, että otetaanko se mukaan Kaanoniin.

        Se kun poikkeaa niin paljon synoptisista evankeliumeista.

        Siellä tosiaan luki, että jos uskoo Jeesukseen niin pelastuu.

        Ok. Mitä Jeesukseen uskominen tarkoittaa?

        Sitä syntien sovittamista vai Jeesuksen olemassaoloa?

        Koska jos on käynyt tosiaan niin, että ristinkuolemalla Jumala uhrasi itsensä pojan hahmossaan, kuten niin usein kuulee väitettävän, niin miten se siihen uskominen asiaan liittyy?

        Koska jos se on tapahtunut, niin se on jo tapahtunut eikä kai ole mitään väliä mitä minä asiasta ajattelen.

        Ihan kuin ihmiskunnan pelastuminen olisi kiinni ihmisten asiaan uskomisesta.

        Toisekseen, jos tämä on Raamatun pointti, miksei siitä kerrota mitään Vanhassa Testamentissa? Tai miksei asiaa ilmaista muualla kuin Johanneksessa.

        En tajua


      • lukihäiriöinen
        Niinhän se on... kirjoitti:

        Joo luin Raamatun ja siellä tästä sanottiin vain Johanneksen Evankeliumissa, josta tietääkseni väännettiin aikoinaan kättä aika lailla, että otetaanko se mukaan Kaanoniin.

        Se kun poikkeaa niin paljon synoptisista evankeliumeista.

        Siellä tosiaan luki, että jos uskoo Jeesukseen niin pelastuu.

        Ok. Mitä Jeesukseen uskominen tarkoittaa?

        Sitä syntien sovittamista vai Jeesuksen olemassaoloa?

        Koska jos on käynyt tosiaan niin, että ristinkuolemalla Jumala uhrasi itsensä pojan hahmossaan, kuten niin usein kuulee väitettävän, niin miten se siihen uskominen asiaan liittyy?

        Koska jos se on tapahtunut, niin se on jo tapahtunut eikä kai ole mitään väliä mitä minä asiasta ajattelen.

        Ihan kuin ihmiskunnan pelastuminen olisi kiinni ihmisten asiaan uskomisesta.

        Toisekseen, jos tämä on Raamatun pointti, miksei siitä kerrota mitään Vanhassa Testamentissa? Tai miksei asiaa ilmaista muualla kuin Johanneksessa.

        En tajua

        Ei riitä etää puhuu Herra Herra, eikä tee Hänen tahtonsa mukaisesti.
        Johannes oli Jeesuksen rakkain opetus lapsi, ja Hän kuunteli Jeesusta syämmen äänellä.
        Mitä tarkottaa sydämmen ääni, sitä että kuulee kaiken.
        Jeesus opetti maanpäällä, tehkää parannus synneistänne, ei riitä että sanoo paranna minut synneistä, jos ei tiedosta mistä synnistä.
        Jos olet katkea, kaunainen pitkävihainen, katellinen, itsekeskeinen, itse hyväinen.
        Mini muukin synti on syntiä ajattelukin jos ajattelee, tehden syntiä Jumalaa vastaan.
        On paljon uskovaisi, jotka puhuvat toista ja tekevat toista, siksi kun tekee parannuksen jostakin synnistä, ei tule syntiä tehdä armon päälle, samaa syntä heti kun on tehnyt parannuksen.
        Kaikesta Jeesuksen opetuksista ei kirjotettu, raamatuun mutta olellellinen sielä on.
        Kokosydäminen uskovainen on sanan tekijä, eikä vain kuulija.
        Kun on sanan tekijä, sillon noudattaa Jumalan käskyjä, Minä olen Herra sinun jumalasi, älä pidä muita Jumalia. Älä turhaan lausu Herran Jumalasi nimeä, sillä Herra ei jätä rakaisematta sitä, joka turhaan sitä lausuu.
        Muista pyhitää lepopäiväsi.
        Kunnioita isääsi ja äitiäsi.
        Älä tapa.
        Älä tee huorin.
        Älä varasta.
        Äläsano väärää todisusta lähimäisestäsi.
        Älä himotse lähimäisesi huonetta.
        Älä himotse lähimmäisesi aviopuolisoa, palvelijoita karjaa, äläkä mitään mikä on hänen omaansa.

        Tärkeintä on että pyrkii, noudattamaan käskyjä ja Jumalan tahtoa, täydellistä ihmistä ei olekkan, kaiki ihmiset ovat vajavaisia.
        Jeesus on täydellinen ja esimerkki.

        Jumala on kolmi yhteinen, Isä Poika ja Pyhähenki ja Hän on kuitenkin yksi.
        Jeesus kävi ristin kuoleman että, kaikki jotka uskovat häneen ja täytävät hänen tahtonsa, pelastuisivat.
        Raamatu antaa neuvot miten on Jeesuksen tahto kohdallamme.


      • .............
        lukihäiriöinen kirjoitti:

        Ei riitä etää puhuu Herra Herra, eikä tee Hänen tahtonsa mukaisesti.
        Johannes oli Jeesuksen rakkain opetus lapsi, ja Hän kuunteli Jeesusta syämmen äänellä.
        Mitä tarkottaa sydämmen ääni, sitä että kuulee kaiken.
        Jeesus opetti maanpäällä, tehkää parannus synneistänne, ei riitä että sanoo paranna minut synneistä, jos ei tiedosta mistä synnistä.
        Jos olet katkea, kaunainen pitkävihainen, katellinen, itsekeskeinen, itse hyväinen.
        Mini muukin synti on syntiä ajattelukin jos ajattelee, tehden syntiä Jumalaa vastaan.
        On paljon uskovaisi, jotka puhuvat toista ja tekevat toista, siksi kun tekee parannuksen jostakin synnistä, ei tule syntiä tehdä armon päälle, samaa syntä heti kun on tehnyt parannuksen.
        Kaikesta Jeesuksen opetuksista ei kirjotettu, raamatuun mutta olellellinen sielä on.
        Kokosydäminen uskovainen on sanan tekijä, eikä vain kuulija.
        Kun on sanan tekijä, sillon noudattaa Jumalan käskyjä, Minä olen Herra sinun jumalasi, älä pidä muita Jumalia. Älä turhaan lausu Herran Jumalasi nimeä, sillä Herra ei jätä rakaisematta sitä, joka turhaan sitä lausuu.
        Muista pyhitää lepopäiväsi.
        Kunnioita isääsi ja äitiäsi.
        Älä tapa.
        Älä tee huorin.
        Älä varasta.
        Äläsano väärää todisusta lähimäisestäsi.
        Älä himotse lähimäisesi huonetta.
        Älä himotse lähimmäisesi aviopuolisoa, palvelijoita karjaa, äläkä mitään mikä on hänen omaansa.

        Tärkeintä on että pyrkii, noudattamaan käskyjä ja Jumalan tahtoa, täydellistä ihmistä ei olekkan, kaiki ihmiset ovat vajavaisia.
        Jeesus on täydellinen ja esimerkki.

        Jumala on kolmi yhteinen, Isä Poika ja Pyhähenki ja Hän on kuitenkin yksi.
        Jeesus kävi ristin kuoleman että, kaikki jotka uskovat häneen ja täytävät hänen tahtonsa, pelastuisivat.
        Raamatu antaa neuvot miten on Jeesuksen tahto kohdallamme.

        Sanoit tuossa yhdessä aiemmasssa viestissä näin:

        "Kiitän teitä mielenkiinnosta, ja toivotan teille hyvää jatoa.
        Menen muille palstoille, toivon että olen voinut tuoda valon, teille vaikka yhdelle, se on tärkeintä."

        Joten miksi olet yhä täällä? Eikö sanaasi voi ollenkaan luottaa? Ei näköjään.


      • Lukihäiriöinen
        ............. kirjoitti:

        Sanoit tuossa yhdessä aiemmasssa viestissä näin:

        "Kiitän teitä mielenkiinnosta, ja toivotan teille hyvää jatoa.
        Menen muille palstoille, toivon että olen voinut tuoda valon, teille vaikka yhdelle, se on tärkeintä."

        Joten miksi olet yhä täällä? Eikö sanaasi voi ollenkaan luottaa? Ei näköjään.

        Miksikö tulin takaisin sen tähden että, minulle tehtiin kysymyksiä, tulin vastaamaan jos yksikin pelastuu on se rimu voitto Jeesukselle.
        Minuun voi toki luottaa luota pos vaan.
        Mielenkiintoa näytää olevan, ja minä mielelläni vastaan kysymyksiin.


    • Neiti Karmaiseva

      epäilisin että vain Kristuksen kautta voi löytää..

      Kristus tulee kreikan kielisestä sanasta Christos, joka puolestaan tulee sanskriitin kielisestä sanasta Krista, joka on synonyymi Krsnalle, joka on sanskriitin kielinen Korkeimman Herran nimi.

      Jeesus on suomenkielinen versio Kristuksen etunimestä,jonka alkuperäisestä etunimestä ei taida olla kukaan yhtä mieltä.

      Kristus on henkinen arvonimi, kun taas Jeesus, Jesse, Yeshua, Isha sun muut ovat Kristuksen maallisia nimiä.

      • Lukihäiriöinen

        Jeesus Kristu Jumalan ainokainen poika, Hän kävi ristin kuoleman ja nuosi kuoleista kaikkien tähden.
        Hän on ainoa jonka kautta on pelastus, Hän on se kapea tie joka vie taivaaseen.
        Raamattu on sana jota tulisi luke paljon, jota totuus tulisi uskon kautta teoiksi, teostaan puu tunnetaan. Joka täytää Jumalan tahdon, lötää Jumalan salaisuuden.
        Jumalan salaisuus on pelstus Jeesuksessa Kristuksessa.
        Etsivä löytää kolkuttavalle avataan.


      • olen samaa mieltä
        Lukihäiriöinen kirjoitti:

        Jeesus Kristu Jumalan ainokainen poika, Hän kävi ristin kuoleman ja nuosi kuoleista kaikkien tähden.
        Hän on ainoa jonka kautta on pelastus, Hän on se kapea tie joka vie taivaaseen.
        Raamattu on sana jota tulisi luke paljon, jota totuus tulisi uskon kautta teoiksi, teostaan puu tunnetaan. Joka täytää Jumalan tahdon, lötää Jumalan salaisuuden.
        Jumalan salaisuus on pelstus Jeesuksessa Kristuksessa.
        Etsivä löytää kolkuttavalle avataan.

        Jeesuksen kautta on tiemme taivaaseen.Ei ole muuta nimeä maan päällä annettu,joka meidät taivaaseen veisi yksin uskosta,yksin armosta,yksin Kristuksen tähden.
        Ja vielä sille joka valittaa Raamatun pienellä kirjoittamisesta: Jumala ei katso,kirjoitammeko raamattu vai Raamattu,Hän katsoo sydämeemme,sinunkin sydämeesi,mikä on sydämesi tila!
        Etsitkö sydämestäsi Jumlaa,Jeesusta,vai yritätkö vain olla oikeassa ja tehdä mahdollisimman paljon vastatodisteita .??
        Enpä uskaltaisi asettaa itseäni Kaikkivaltiaan Jumalan yläpuolelle,vaan polvistua sydämmestäni-sisimmästäni Jumalan eteen ja pyytää johdatusta ja auttaa epäuskossani.
        Tosin minun ei enää tarvitse asettaa itseäni Jumalan yläpuolelle ja tehdä omia arvioitani,mikä tai kuka on oikea uskonto?!
        Sillä Totuus asuu sydämessäni,sielussani ja hengessäni.Kun sanon ääneen:Jeesus Kristus on Herrani ja Jumalani,niin jokainen tajuaa,joka minut ennen tunsi,että vain Jeesus saa minut sanomaan noin!


      • Lukihäiriöinen
        olen samaa mieltä kirjoitti:

        Jeesuksen kautta on tiemme taivaaseen.Ei ole muuta nimeä maan päällä annettu,joka meidät taivaaseen veisi yksin uskosta,yksin armosta,yksin Kristuksen tähden.
        Ja vielä sille joka valittaa Raamatun pienellä kirjoittamisesta: Jumala ei katso,kirjoitammeko raamattu vai Raamattu,Hän katsoo sydämeemme,sinunkin sydämeesi,mikä on sydämesi tila!
        Etsitkö sydämestäsi Jumlaa,Jeesusta,vai yritätkö vain olla oikeassa ja tehdä mahdollisimman paljon vastatodisteita .??
        Enpä uskaltaisi asettaa itseäni Kaikkivaltiaan Jumalan yläpuolelle,vaan polvistua sydämmestäni-sisimmästäni Jumalan eteen ja pyytää johdatusta ja auttaa epäuskossani.
        Tosin minun ei enää tarvitse asettaa itseäni Jumalan yläpuolelle ja tehdä omia arvioitani,mikä tai kuka on oikea uskonto?!
        Sillä Totuus asuu sydämessäni,sielussani ja hengessäni.Kun sanon ääneen:Jeesus Kristus on Herrani ja Jumalani,niin jokainen tajuaa,joka minut ennen tunsi,että vain Jeesus saa minut sanomaan noin!

        Henki on sama, jossa puhumme.
        Jeesuksen nimen kautta voidaan vain päästä taivaaseen.
        Raamatun sanassa on oikeita ohjeita, ja ei tosiaankaan riitä, että on vain sanan kuulia vaan, että pyrkii elämään raamatun mukaisesti.
        Että sana olisi elävä ja pystyisi muistuttamaan,
        niisä tilanteissa joloin mietit mikä on oikein ja mikä väärin.
        Ihminen voi kasvaa sanan mukaisesti ja puhdistua
        Synneistä, näkemällä ne itsessään.
        Jeesus antaa rakkautta , jotta olisimme valmiit jakamaan sitä.
        Työmiehiä on Jeesuksen kentillä vähän, jotka tuovat elävää Jeesusta, sydämmestään ja tahtovat myös opettaa oppimastaan.
        Siunauksin rukoilen kaikkien puolesta.


      • suorastaan
        Lukihäiriöinen kirjoitti:

        Henki on sama, jossa puhumme.
        Jeesuksen nimen kautta voidaan vain päästä taivaaseen.
        Raamatun sanassa on oikeita ohjeita, ja ei tosiaankaan riitä, että on vain sanan kuulia vaan, että pyrkii elämään raamatun mukaisesti.
        Että sana olisi elävä ja pystyisi muistuttamaan,
        niisä tilanteissa joloin mietit mikä on oikein ja mikä väärin.
        Ihminen voi kasvaa sanan mukaisesti ja puhdistua
        Synneistä, näkemällä ne itsessään.
        Jeesus antaa rakkautta , jotta olisimme valmiit jakamaan sitä.
        Työmiehiä on Jeesuksen kentillä vähän, jotka tuovat elävää Jeesusta, sydämmestään ja tahtovat myös opettaa oppimastaan.
        Siunauksin rukoilen kaikkien puolesta.

        koomista :). Hihhulikristityt keskustelee keskenään itämaisten uskontojen palstalla. No, onneksi meillä muilla on muita keskustelupaltoja käytettävissä. Niille ei kristityt löydäkään. Hähhähää ;)


      • Lukihäiriöinen
        suorastaan kirjoitti:

        koomista :). Hihhulikristityt keskustelee keskenään itämaisten uskontojen palstalla. No, onneksi meillä muilla on muita keskustelupaltoja käytettävissä. Niille ei kristityt löydäkään. Hähhähää ;)

        Siksi että teillekin tulisi totuus esille.
        Jeesuksen kautta me Kristityt olemme sisarija ja veljiä.
        Meillä on yhteinen päämäärä, taivas koti.
        Jeesus kutsuu teidänkin yhteydestä omansa, näin on vaikka kuka mitä sanoisi, on teidän yheydessä monta Jeesukselle rakasta.
        Tervetuloa Jeesuksen seurakuntaan, rakentamaan Jeesuksen ruumiin jäseniä.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14871
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3069
    3. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3065
    4. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3064
    5. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3056
    6. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    7. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3055
    8. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3054
    9. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3054
    10. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3050
    Aihe