Voi Heidi...

...jos jostain kumman syystä jonkun ajan päästä osoittautuukin, että oletkin jälleen sinkku, aloitan täältä käsin aivan vimmaisen vokottelun.

7

1464

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Niinku

Se on niinku sellanen juttu niinku, jos mä niinku olen sinkku niinku kuitenkin niinku silti tavallaan kuitenkin seurustelen mut niinku kuitenkin olisin sinkku.

• Ei niinku

Katsoitteko eilen BB ekstraa siinä Heidi oli tosi söpö eikä kertaakaan sanonut eiku niinku. Sain posetiivisen kuvan hänestä eka kerran.Hän oli varmaan ihan kipsissä koko ajan siellä talossa. Nyt Heidi oli kuin kuka tahansa kaunotar.

• Yks vaa
        Ei niinku kirjoitti:

Katsoitteko eilen BB ekstraa siinä Heidi oli tosi söpö eikä kertaakaan sanonut eiku niinku. Sain posetiivisen kuvan hänestä eka kerran.Hän oli varmaan ihan kipsissä koko ajan siellä talossa. Nyt Heidi oli kuin kuka tahansa kaunotar.

Eikös se eilen ollut sellanen lätsä pääsä BB-ekstrassa? Kyllä mun tv:stä tuli Heidin jutuissa melkein joka toisena sanana NIINKU. Tais tulla välillä jopa kaks kertaa peräkkäin. Mutta ei passa haukkua, jokaisella meillä on täytesanoja "tota" "niinku" jne...

• silleen...

niinku tiiäksää tiedä niinku olenko mää silleen niinku sinkku vai niinku silleen niinku tiiäksä varattu silleen niinku tiiäksää! Mää silleen niinku ehkä tiiksää silleen niinku saatan ehkä silleen niinku seurustella niinku silleen tiiäksää!

• SANOTAAN NÄIN

SANOTAAN NÄIN

• Tietsä

Ihan hyvä kun toi niiku Heidi lähti sillee tai siis tiiäthän sä niiku eihän sitä sillee niiku jaksanut kuunnella tai jakso mut kuitenkiin niiku ei jaksanut mut kuitenkin hyvä vissiin ku lähti tai niiku joutu pois siel talost.Miten toi niiku puhuminen oli sillee niiku hänelle täi emmä tiiä mut niiku vaikeeta tiiätsä tai miten mä sen sanoisin tai sillee.

• elämänlaatua

paransi? Elämäsi on edelleen yhtä tylsää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?

Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä
      Arvot ja etiikka
      18
      11364
    2. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      46
      3924
    3. Unisex-vessat

Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu
      Tunteet
      113
      3100
    4. Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman

nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie
      Maailman menoa
      130
      2431
    5. Miksi Seta ja Sofia Virta ei vaadi muslimeita kunnioittamaan priden-arvoja?

Kuten tiedetään niin islam ei hyväksy sitä mitä pride edustaa. Seta-pomo Mikkonen nosti hirveän äläkän kun yksi tepsin
      Maailman menoa
      88
      2112
    6. Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista

Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh
      Henkinen hyvinvointi ja mielenterveys
      196
      1781
    7. Sofia Virralle täydet 12 pistettä!

Kun ei jäänyt mukaan vähemmistöjen sortamista epäsuorasti tukevaan joukkueeseen. Urheilijoiden pitäisi olla esikuvia.
      Maailman menoa
      305
      1049
    8. Miksi Hotelli Kainuuta dissataan?

Ihmetyttää tämä jatkuva yhden yrityksen arvosteleminen. Ikäänkuin mikään ei olisi hyvin. Kuitenkin yritys työllistää, ta
      Kuhmo
      18
      835
    9. Toisten elämän moralisointi

Eikö kukin voisi keskittyä lähinnä omaan elämäänsä? Jos jollakulla muulla on tunteita, ajatuksia, tai tekoja oman suhte
      Tunteet
      143
      775
    10. Missä milloin

Missä milloin nähdään?
      Ikävä
      53
      709
    Aihe