Voi Heidi...

...jos jostain kumman syystä jonkun ajan päästä osoittautuukin, että oletkin jälleen sinkku, aloitan täältä käsin aivan vimmaisen vokottelun.

7

1479

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Niinku

Se on niinku sellanen juttu niinku, jos mä niinku olen sinkku niinku kuitenkin niinku silti tavallaan kuitenkin seurustelen mut niinku kuitenkin olisin sinkku.

• Ei niinku

Katsoitteko eilen BB ekstraa siinä Heidi oli tosi söpö eikä kertaakaan sanonut eiku niinku. Sain posetiivisen kuvan hänestä eka kerran.Hän oli varmaan ihan kipsissä koko ajan siellä talossa. Nyt Heidi oli kuin kuka tahansa kaunotar.

• Yks vaa
        Ei niinku kirjoitti:

Katsoitteko eilen BB ekstraa siinä Heidi oli tosi söpö eikä kertaakaan sanonut eiku niinku. Sain posetiivisen kuvan hänestä eka kerran.Hän oli varmaan ihan kipsissä koko ajan siellä talossa. Nyt Heidi oli kuin kuka tahansa kaunotar.

Eikös se eilen ollut sellanen lätsä pääsä BB-ekstrassa? Kyllä mun tv:stä tuli Heidin jutuissa melkein joka toisena sanana NIINKU. Tais tulla välillä jopa kaks kertaa peräkkäin. Mutta ei passa haukkua, jokaisella meillä on täytesanoja "tota" "niinku" jne...

• silleen...

niinku tiiäksää tiedä niinku olenko mää silleen niinku sinkku vai niinku silleen niinku tiiäksä varattu silleen niinku tiiäksää! Mää silleen niinku ehkä tiiksää silleen niinku saatan ehkä silleen niinku seurustella niinku silleen tiiäksää!

• SANOTAAN NÄIN

SANOTAAN NÄIN

• Tietsä

Ihan hyvä kun toi niiku Heidi lähti sillee tai siis tiiäthän sä niiku eihän sitä sillee niiku jaksanut kuunnella tai jakso mut kuitenkiin niiku ei jaksanut mut kuitenkin hyvä vissiin ku lähti tai niiku joutu pois siel talost.Miten toi niiku puhuminen oli sillee niiku hänelle täi emmä tiiä mut niiku vaikeeta tiiätsä tai miten mä sen sanoisin tai sillee.

• elämänlaatua

paransi? Elämäsi on edelleen yhtä tylsää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi yritti murhata mopopojan

Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti
      Maailman menoa
      705
      3089
    2. Käviskö tällainen suhde

Tutustutaan, fyysistä kontaktia, mutta ensijaisesti tarkoituksena ei ole aloittaa mitään virallista tai rikkoa mitään? E
      Ikävä
      72
      983
    3. Raiskausyritys

Eilen laajallakankaalla lenkkipolulla.
      Kajaani
      42
      849
    4. Mihin kiinnitit ensimmäisenä

huomiota kaivatussasi?
      Ikävä
      70
      785
    5. Niin kauan tätä

Onko vuotesi menneet hukkaan
      Ikävä
      88
      637
    6. Olen pahoillani

Olen mokannut pahasti ja pilannut sinun ja monen muun ihmisen maineen. Anteeksi. Muutan toiselle paikkakunnalle. Hyvästi
      Ikävä
      43
      583
    7. Poutalan onnettomuus

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ministeri-mika-poutala-vakavassa-onnettomuudessa/9375980 Kumma kun jutussa ei manit
      Maailman menoa
      51
      560
    8. Missä on Sofia Virta? Loistaa poissaolollaan Erikoisjoukot uudelta kaudelta

Vihreiden puheenjohtaja, kansanedustaja Sofia Virta pääsi otsikoihin, kun tieto hänen osallistumisestaan Erikoisjoukot-k
      Kotimaiset julkkisjuorut
      26
      486
    9. Harvinaisin persoonallisuustyyppi

Vihdoin löytyi selitys sille mitä olen. En olisi uskonut että löytyisi. Signs You Are the Rarest Personality Type o
      Sinkut
      80
      475
    10. Koska olet ihastunut minuun

Kysymys sulle. Oma vastaus, tänä vuonna. ❤️
      Ikävä
      43
      473
    Aihe