Voisiko joku auttaa?

Apua

En osaa itse valmistaa vaatteita ja mittatilaustyönä valmistetut vaatteet ovat minulle aivan liian kalliita ja siksi pyydänkin:
olisiko täällä ketään, joka osaisi valmistaa (edullisesti) kuvassa olevan asusteen tyylisen mekon tai edes paidan??

http://img142.imageshack.us/img142/1806/funkytaka76img465x600113605624.jpg

Tämä saattaa kuulostaa hieman typerältä pyynnöltä, mutta olisin todella kiitollinen, jos joku viitsisi auttaa.. :(

Kiitos joka tapauksessa kaikille niille, jotka luitte viestini. Hyvää loppusyksyä kaikille!

PS.Sähköpostiosoitteeni on joka tapauksessa:

[email protected]

8

1040

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lupiini

Mikä olikaan pyrkimyksesi?

• ei mainitsemasi

Ikävä kyllä ei mainitsemasi asu ollut jäljellä tällä viitaamallasi sivulla. ehditkö monistaa sen jolain tavalla. Ehkä olisin voinutkin kaavoittaa ja ommella sen sinulle. Yritä uudestaan.

• Apua

• Apua

Ymmärrän kyllä täysin, jos kyseisen asun valmistaminen osoittautuu liian hankalaksi..

• Apua

sen verran, että sillä ei ole mitään merkitystä, minkälaatuisesta/millaisesta kankaasta kyseinen puku valmistettaisiin, eikä sekään haittaisi, vaikkei puvusta aivan samanlaista tulisi kuin kuvassa.. Kunhan saisin puvun, joka hiukan muistuttaisi kuvan luomusta.. Olen näet hulluna kaikenlaisiin pukuihin, mutten ole koskaan saanut itse valmistettua yhtään.. Taidot eivät vain yksinkertaisesti riitä ja kadehdin kaikkia, jotka osaavat itse valmistaa itselleen pukuja/rooliasuja.

• varpu -70

Kannattaa otta yhteyttä oppilaitoksiin (esim. ammattikoulut). Siellä voisi joku valmistaa asun oikein mielellään pientä korvausta vastaan...

• minä olen

kyllä käynyt artesaanin pukuompelija linjan. valmistuin nyt viime keväänä..

• olet puhunut

No, sehän olisi sitten mittatilaustyö. Luuletko, että työ ei maksa? Jos haluat jotain hienoa, siitä pitää kyllä maksaakin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1325
    2. En tiedä..

Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1227
    3. Suhde asiaa

Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1155
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1080
    5. Paras olisi vain unohtaa

Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      60
      898
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      76
      762
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      692
    8. Voisitko laittaa

Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      691
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      362
      669
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      656
    Aihe