Voisiko joku auttaa?

Apua

En osaa itse valmistaa vaatteita ja mittatilaustyönä valmistetut vaatteet ovat minulle aivan liian kalliita ja siksi pyydänkin:
olisiko täällä ketään, joka osaisi valmistaa (edullisesti) kuvassa olevan asusteen tyylisen mekon tai edes paidan??

http://img142.imageshack.us/img142/1806/funkytaka76img465x600113605624.jpg

Tämä saattaa kuulostaa hieman typerältä pyynnöltä, mutta olisin todella kiitollinen, jos joku viitsisi auttaa.. :(

Kiitos joka tapauksessa kaikille niille, jotka luitte viestini. Hyvää loppusyksyä kaikille!

PS.Sähköpostiosoitteeni on joka tapauksessa:

[email protected]

8

1100

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lupiini

Mikä olikaan pyrkimyksesi?

• ei mainitsemasi

Ikävä kyllä ei mainitsemasi asu ollut jäljellä tällä viitaamallasi sivulla. ehditkö monistaa sen jolain tavalla. Ehkä olisin voinutkin kaavoittaa ja ommella sen sinulle. Yritä uudestaan.

• Apua

• Apua

Ymmärrän kyllä täysin, jos kyseisen asun valmistaminen osoittautuu liian hankalaksi..

• Apua

sen verran, että sillä ei ole mitään merkitystä, minkälaatuisesta/millaisesta kankaasta kyseinen puku valmistettaisiin, eikä sekään haittaisi, vaikkei puvusta aivan samanlaista tulisi kuin kuvassa.. Kunhan saisin puvun, joka hiukan muistuttaisi kuvan luomusta.. Olen näet hulluna kaikenlaisiin pukuihin, mutten ole koskaan saanut itse valmistettua yhtään.. Taidot eivät vain yksinkertaisesti riitä ja kadehdin kaikkia, jotka osaavat itse valmistaa itselleen pukuja/rooliasuja.

• varpu -70

Kannattaa otta yhteyttä oppilaitoksiin (esim. ammattikoulut). Siellä voisi joku valmistaa asun oikein mielellään pientä korvausta vastaan...

• minä olen

kyllä käynyt artesaanin pukuompelija linjan. valmistuin nyt viime keväänä..

• olet puhunut

No, sehän olisi sitten mittatilaustyö. Luuletko, että työ ei maksa? Jos haluat jotain hienoa, siitä pitää kyllä maksaakin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kelekkakisat

Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.
      Nivala
      26
      11029
    2. Aivan kauheaa

Veikö koskiuoma taas ihmishengen? Se pitää kieltää!
      Imatra
      42
      8347
    3. Onko kaivattusi

…mielestäsi älykäs, tai kenties tyhmä? Oma mielipide.
      Ikävä
      127
      5290
    4. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      143
      3656
    5. Epäilen ettet edes

Kehtaisi liikkua kanssani.
      Ikävä
      69
      3588
    6. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      35
      3544
    7. Oletko huomannut

Yhden muutoksen?
      Ikävä
      33
      3167
    8. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      55
      2539
    9. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      35
      2041
    10. Miltä mahtaa tuntua

Sitten kun näet hänet pitkästä aikaa?
      Tunteet
      28
      1796
    Aihe