Näyttäisi siltä että tuo asukkaiden kahtiajako mikä oli viikkotehtävän lopussa on jäänyt päälle. Tälläkin hetkellä ruokapöydän ääressä ryhmä Kaarlo, Mika, Tatu, Jenni, Hanne eli "rikkaat" ja sohvalla ryhmä Henri, Kaki, Mira ja Sari (oli ainakin hetki sitten Kakin kainalossa) eli slummilaiset.
asukkaiden ryhmittyminen
3
976
Vastaukset
- miettiä
Kumman ryhmän valitsen. Sohvalla on mukavampaa..
Jenni ja Hanne pelistä pois! - naista
Talossa pätee se sama, kuin muuallakin.Kolme naista ei tule toimeen keskenään, yksi aina jätetään ulkopuoliseksi.Työelämässäkin se on aina tiedetty,siksi kolmea naista ei laiteta samaan ryhmään.Neljä voidaan laittaa,silloin tulee kaksi paria.Miehillä tällaista ei esiinny.
Mistähän tällaiset johtuu?- saman havainnut
Tosi elämän lait pätee talossakin, Mira oli "kolmas pyörä" joten hanne ja jenni eivät alkaneet häntä.
havaitsin ihan saman. kokemusta vastaavasta tosi elämässä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 983413
- 623107
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342614- 802403
- 802343
- 962076
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402056Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan211679- 121676
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil401634