kolmistaan saunassa

punastunut mies

vaimoni kaveri oli eilen meillä kylässä,illan tullen menimme saunomaan kaikki kolme yhtäaikaa. olemme usein saunoneet kolmistaan. eilen tapahtui jotain noloa. olimme saunassa ja sivusilmällä katselin vaimoni kaveria niinkuin ennenkin,ajattelin mielessäni että on se vaa sexypakkaus. taisin vilkuilla liikaa, munani alkoi seisomaan yhtäkkiä, sain onneksi peiteltyä seisokkini. naiset lähtivät ulos jäähylle, oma vaimoni tuli takaisin ja sanoi menevänsä pesulle, vaimoni kaveri tuli hetken päästä mutta tulikin saunaan takaisin. sit vaimoni sanoi menevänsä laittamaan kahvia, että päästään saunan päälle juomaan kahvit. no jäimme saunaan istumaan, munani seisoi edelleen. ykskaks vaimoni kaveri sanoi et mikäs sua vaivaa, istut siin ihan ku ois jotain hävettävää,oonhan mä sun munan nähny joka kerta ku on saunottu. sanoin et tällee on ihan hyvä istua. vaimoni kaveri sano et seisooks sulla,punastuin ja änkytin et ei seiso. hän sanoi et annasku mä katon ja kiskaisi jalkani erilleen toisistaan,munani pomppas pystyyn, samantien hän sanoi en ookkaan sitä ennen tollasena nähny, sanoin et no nyt näit. sit hän tokaisi vain, no eihän se yhtää hassumpi oo, hyvissä mitoissa oleva vehe. sanoin et kiitos kehuista ja punastuin varmaa ku mikäkin pikkupoika:) sitten vaimoni kaveri sanoi että meeppäs pesemään se, kysyin et mitä varten, hän sanoi et no siks tietenkin et päästään sinne kahville. sit hän sanoi, normaaliahan se on et muna seisoo välillä ja naureskeli että ei parane vaimollesi kertoa mitä näin,voi pian alkaa epäilee et olen tehnyt jotain rivoa siellä saunassa hänen ollessa pois. no se jäi sitten siihen tuo asia, kyllä minua hävetti että pitikin noin käydä. ei sen nyt sentään olisi tuossa tilanteessa tarvinut alkaa seisomaan, mutta minkäs teet ku hormonit alkaa hyrräämään:) onko muille käynny vastaavanlaisia noloja juttuja?

9

97135

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kun kysytään

      Äidinkielen taitosi on uskomattoman ala-arvoista.

      • Kielipollarit

        Kieli pollarien elämäntehtävä on kytätä muiden tekemisiä ja kirjoiteluja. Ovat ilmesesti niin saakelin rumia ja vittumasia luoteeltaan eteivät seuraa saa!


      • kielipoliisi

        että mua ärsyttää ku joku tulee aina lässyttämään noista kielivirheistä. Se on aivan sama jos siellä ny on muutama virhe. Ketään ei kiinnosta, vaikka sieltä tekstistä puuttuisi piste. Noitahan rittää joka pasltalla...


    • mutta

      se oli anoppi joka oli kanssani saunassa.Hän on runsasmuotoinen seksikäs nainen, joten en pystynyt hillitsemään itseäni. Aika lailla samankaltainen keskustelu käytiin paitsi että anoppi myös kokeili kädellä kaluani.

      • ujovävy

        Heh heh, vai että kokeili

        olen minäkin anoppini kanssa ollut yhtä aikaa saunassa. Ensimmäinen kerta oli järkytys. Mentiin nelisin tyttöystävän ja appivanhempien kanssa. Tuntui kuin olisi joutunut jonkinlaiseen lihantarkastukseen. Meidän suvussa semmoinen ei ole tapana.

        Mutta siinä perheessä on, ja vähitellen aloin siitä jopa nauttia. Anoppi tykkää, kun sitä halaa ja rutistelee, on sitten vaatteet päällä tai ei. Monesti olen työntänyt kaluni anopin pyllynvakoa vasten, tai ainakin jonkun kerran.

        Itse asiassa on tapahtunut vähän enemmänkin, ja siitä olen pitkään aikonut kirjoittaa novellin. Nimi on jo valmiina, ”Suvunjatkaminen kuuluu suvulle”, mutta saa nähdä valmistuuko se koskaan.

        Ja koko ajan karttuu uutta aineistoa.


    • masturbaticman

      MÄ olin aikaoinani saunassa mun 42v naisystävän, ja sen kahden aikuisen tyttären kanssa toinen oli 19v ja toinen 23v. Saatana kun alkoi tekee mieli kumpaakin tytärtä kun niillä niin kiinteät C-kupin rinnat. Naisellani oli isot riippuvat E-kupin tissit..

    • ju

      pankaa siellä saunassa ,elkääkä lässyttäkö joutavia,otsikko on seksiä saunassa

    • giiididty

      mitä jos tyttö haluaa ratsastaa mukava iso muna, asun yksin ja täällä on kosketuksissa [email protected]
      what if any girl want to ride a nice cock , i live alone and here is the contact [email protected]

    • ei toi oo nolo juttu vaan cool

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      59
      1937
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1682
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1604
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1537
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1515
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1435
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1291
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1173
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1158
    Aihe