neela ja nila?

mitä mieltä olette!

Kaksostytöt tuli, ja heille pitäisi nimet antaa:)
Tytöillä on isoveljet Niilo ja Niklas joten haluamme tytöistäkin N-alkuisia. Itse tykkäämme nimistä Neela ja Nila. (esim Neela Melina ja Nila Annika) Muita N-alkuisia nimiäkin ehdotelkaas, kiitos!

13

2384

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nuoo

minä pidän itse todella paljon Neela nimestä, ihana! ja Nila käy hyvin Neelan kanssa.:)

• Eufrosiina

puun kuoren alla olevaa niljakasta kerrosta, josta syntyy uutta vuosikasvua. En mitenkään miellä sanaa tytön nimeksi. Neela taas on varmaankin seuraava tyttöpuolinen Veeti-ilmiö, niitä syntyy nyt kuin sieniä sateella.

Nilla, Nelli, Natalie... Mutta entäpä, jos tyttöjen nimet alkaisivatkin jollain toisella aakkosella, ja pojat olisivat sitten n-sarjaa?

• tarja 2

jotenkin outo verrattuna veljien nimiin jotka ovat kuitenkin ihan kivoja "tavallisia" nimiä...toisaalta myös Neela,Neela ja Nita...minä laittaisin kuitenkin Niina ja Noora...

• tuuliina

Neela ja Noomi?

• nimiä tytölle

Neelat ja muut on näitä nykyajan muotinimiä. Itse ehdotan nimiä Niina, Noora tai Natalia.

• on suorastaan yököttävä

Tulee joku ällötys mieleen nilasta. Se ei ole pienen nätin tytön nimi! Nilaahan on puun ja kuoren välissä ja se on sellaista limaista ja liukasta ainetta.

• aloittaja.

Kiitoksia arvosteluista ja nimiehdotuksista. Mutta haluamme tytöille hieman erikoisemmat nimet ei siis mitään nooraa ja niinaa.kivoja nekin mutta ei iske. Surffailimme tuossa yhdellä sivulla, jossa paljon nimiehdotuksia ja sieltä silmiimme osui nimi Nette. Tytöistä tulevat Neela ja Nette. Toiset nimet haussa molemmille!

• aimale
        aloittaja. kirjoitti:

Kiitoksia arvosteluista ja nimiehdotuksista. Mutta haluamme tytöille hieman erikoisemmat nimet ei siis mitään nooraa ja niinaa.kivoja nekin mutta ei iske. Surffailimme tuossa yhdellä sivulla, jossa paljon nimiehdotuksia ja sieltä silmiimme osui nimi Nette. Tytöistä tulevat Neela ja Nette. Toiset nimet haussa molemmille!

Minä tykkään nimistä Neela, Ninna, Ninni, Netta, Ninja, Nelli, Nella

toiseksi nimeksi: Olivia, Lydia, Amanda, Amalia, Amelia, Iiris, Ilona, Inari, Juliaana, Kanerva, Kaneli, Linnea, Matilda, Mikaela, Onerva, Sylvia, Tuulia,

• ovatkin
        aloittaja. kirjoitti:

ihan kauniit nimet. Kiva, kun löysit nätit nimet suloisille tytöillesi :)

• erikoisia
        aloittaja. kirjoitti:

kun veljilläkin on tuiki tavalliset? ei kai tytöt sen erikoisempia kuin hekään ole?

ja tuo neela; ei ole mikään erikoinen nimi enää, lisääntyy kovaa kyytiä; tänäkin vuonna sukulais- ja tuttavapiirissäni on kastettu jo 3 neelaa. todellakin tuleva "veeti", eli aikanaan luokallasna väh 2 neelaa...

• neuvonantaja 2331

kamalia nimiä, tai neela vielä jotenkin menettelee. Pistä mielummin vaikka Nea ja Nina.

• Täti

Neela on ihan OK, mutta Netteä parempi olis Netta
      tai Nella.
      Kuulin hiljattain myös Naava -nimestä.
      Onko se jo liian outo?

Toisiksi nimiksi esim.
      Mimosa ja Jasmin
      Melina ja Milana

• Anonyymi

Neea neelia nita

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1964
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1720
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      57
      1360
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      76
      1320
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1028
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      926
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      923
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      882
    9. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      109
      853
    10. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      73