neela ja nila?

mitä mieltä olette!

Kaksostytöt tuli, ja heille pitäisi nimet antaa:)
Tytöillä on isoveljet Niilo ja Niklas joten haluamme tytöistäkin N-alkuisia. Itse tykkäämme nimistä Neela ja Nila. (esim Neela Melina ja Nila Annika) Muita N-alkuisia nimiäkin ehdotelkaas, kiitos!

13

2048

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nuoo

      minä pidän itse todella paljon Neela nimestä, ihana! ja Nila käy hyvin Neelan kanssa.:)

    • Eufrosiina

      puun kuoren alla olevaa niljakasta kerrosta, josta syntyy uutta vuosikasvua. En mitenkään miellä sanaa tytön nimeksi. Neela taas on varmaankin seuraava tyttöpuolinen Veeti-ilmiö, niitä syntyy nyt kuin sieniä sateella.

      Nilla, Nelli, Natalie... Mutta entäpä, jos tyttöjen nimet alkaisivatkin jollain toisella aakkosella, ja pojat olisivat sitten n-sarjaa?

    • tarja 2

      jotenkin outo verrattuna veljien nimiin jotka ovat kuitenkin ihan kivoja "tavallisia" nimiä...toisaalta myös Neela,Neela ja Nita...minä laittaisin kuitenkin Niina ja Noora...

    • tuuliina

      Neela ja Noomi?

    • nimiä tytölle

      Neelat ja muut on näitä nykyajan muotinimiä. Itse ehdotan nimiä Niina, Noora tai Natalia.

    • on suorastaan yököttävä

      Tulee joku ällötys mieleen nilasta. Se ei ole pienen nätin tytön nimi! Nilaahan on puun ja kuoren välissä ja se on sellaista limaista ja liukasta ainetta.

      • aloittaja.

        Kiitoksia arvosteluista ja nimiehdotuksista. Mutta haluamme tytöille hieman erikoisemmat nimet ei siis mitään nooraa ja niinaa.kivoja nekin mutta ei iske. Surffailimme tuossa yhdellä sivulla, jossa paljon nimiehdotuksia ja sieltä silmiimme osui nimi Nette. Tytöistä tulevat Neela ja Nette. Toiset nimet haussa molemmille!


      • aimale
        aloittaja. kirjoitti:

        Kiitoksia arvosteluista ja nimiehdotuksista. Mutta haluamme tytöille hieman erikoisemmat nimet ei siis mitään nooraa ja niinaa.kivoja nekin mutta ei iske. Surffailimme tuossa yhdellä sivulla, jossa paljon nimiehdotuksia ja sieltä silmiimme osui nimi Nette. Tytöistä tulevat Neela ja Nette. Toiset nimet haussa molemmille!

        Minä tykkään nimistä Neela, Ninna, Ninni, Netta, Ninja, Nelli, Nella

        toiseksi nimeksi: Olivia, Lydia, Amanda, Amalia, Amelia, Iiris, Ilona, Inari, Juliaana, Kanerva, Kaneli, Linnea, Matilda, Mikaela, Onerva, Sylvia, Tuulia,


      • ovatkin
        aloittaja. kirjoitti:

        Kiitoksia arvosteluista ja nimiehdotuksista. Mutta haluamme tytöille hieman erikoisemmat nimet ei siis mitään nooraa ja niinaa.kivoja nekin mutta ei iske. Surffailimme tuossa yhdellä sivulla, jossa paljon nimiehdotuksia ja sieltä silmiimme osui nimi Nette. Tytöistä tulevat Neela ja Nette. Toiset nimet haussa molemmille!

        ihan kauniit nimet. Kiva, kun löysit nätit nimet suloisille tytöillesi :)


      • erikoisia
        aloittaja. kirjoitti:

        Kiitoksia arvosteluista ja nimiehdotuksista. Mutta haluamme tytöille hieman erikoisemmat nimet ei siis mitään nooraa ja niinaa.kivoja nekin mutta ei iske. Surffailimme tuossa yhdellä sivulla, jossa paljon nimiehdotuksia ja sieltä silmiimme osui nimi Nette. Tytöistä tulevat Neela ja Nette. Toiset nimet haussa molemmille!

        kun veljilläkin on tuiki tavalliset? ei kai tytöt sen erikoisempia kuin hekään ole?

        ja tuo neela; ei ole mikään erikoinen nimi enää, lisääntyy kovaa kyytiä; tänäkin vuonna sukulais- ja tuttavapiirissäni on kastettu jo 3 neelaa. todellakin tuleva "veeti", eli aikanaan luokallasna väh 2 neelaa...


    • neuvonantaja 2331

      kamalia nimiä, tai neela vielä jotenkin menettelee. Pistä mielummin vaikka Nea ja Nina.

    • Täti

      Neela on ihan OK, mutta Netteä parempi olis Netta
      tai Nella.
      Kuulin hiljattain myös Naava -nimestä.
      Onko se jo liian outo?

      Toisiksi nimiksi esim.
      Mimosa ja Jasmin
      Melina ja Milana

    • Anonyymi

      Neea neelia nita

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1448
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1002
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      751
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      35
      715
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      697
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      670
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      659
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      644
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      64
      608
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      303
      597
    Aihe