Kaksostytöt tuli, ja heille pitäisi nimet antaa:)
Tytöillä on isoveljet Niilo ja Niklas joten haluamme tytöistäkin N-alkuisia. Itse tykkäämme nimistä Neela ja Nila. (esim Neela Melina ja Nila Annika) Muita N-alkuisia nimiäkin ehdotelkaas, kiitos!
neela ja nila?
13
2229
Vastaukset
- nuoo
minä pidän itse todella paljon Neela nimestä, ihana! ja Nila käy hyvin Neelan kanssa.:)
- Eufrosiina
puun kuoren alla olevaa niljakasta kerrosta, josta syntyy uutta vuosikasvua. En mitenkään miellä sanaa tytön nimeksi. Neela taas on varmaankin seuraava tyttöpuolinen Veeti-ilmiö, niitä syntyy nyt kuin sieniä sateella.
Nilla, Nelli, Natalie... Mutta entäpä, jos tyttöjen nimet alkaisivatkin jollain toisella aakkosella, ja pojat olisivat sitten n-sarjaa? - tarja 2
jotenkin outo verrattuna veljien nimiin jotka ovat kuitenkin ihan kivoja "tavallisia" nimiä...toisaalta myös Neela,Neela ja Nita...minä laittaisin kuitenkin Niina ja Noora...
- tuuliina
Neela ja Noomi?
- nimiä tytölle
Neelat ja muut on näitä nykyajan muotinimiä. Itse ehdotan nimiä Niina, Noora tai Natalia.
- on suorastaan yököttävä
Tulee joku ällötys mieleen nilasta. Se ei ole pienen nätin tytön nimi! Nilaahan on puun ja kuoren välissä ja se on sellaista limaista ja liukasta ainetta.
- aloittaja.
Kiitoksia arvosteluista ja nimiehdotuksista. Mutta haluamme tytöille hieman erikoisemmat nimet ei siis mitään nooraa ja niinaa.kivoja nekin mutta ei iske. Surffailimme tuossa yhdellä sivulla, jossa paljon nimiehdotuksia ja sieltä silmiimme osui nimi Nette. Tytöistä tulevat Neela ja Nette. Toiset nimet haussa molemmille!
- aimale
aloittaja. kirjoitti:
Kiitoksia arvosteluista ja nimiehdotuksista. Mutta haluamme tytöille hieman erikoisemmat nimet ei siis mitään nooraa ja niinaa.kivoja nekin mutta ei iske. Surffailimme tuossa yhdellä sivulla, jossa paljon nimiehdotuksia ja sieltä silmiimme osui nimi Nette. Tytöistä tulevat Neela ja Nette. Toiset nimet haussa molemmille!
Minä tykkään nimistä Neela, Ninna, Ninni, Netta, Ninja, Nelli, Nella
toiseksi nimeksi: Olivia, Lydia, Amanda, Amalia, Amelia, Iiris, Ilona, Inari, Juliaana, Kanerva, Kaneli, Linnea, Matilda, Mikaela, Onerva, Sylvia, Tuulia, - ovatkin
aloittaja. kirjoitti:
ihan kauniit nimet. Kiva, kun löysit nätit nimet suloisille tytöillesi :)
- erikoisia
aloittaja. kirjoitti:
kun veljilläkin on tuiki tavalliset? ei kai tytöt sen erikoisempia kuin hekään ole?
ja tuo neela; ei ole mikään erikoinen nimi enää, lisääntyy kovaa kyytiä; tänäkin vuonna sukulais- ja tuttavapiirissäni on kastettu jo 3 neelaa. todellakin tuleva "veeti", eli aikanaan luokallasna väh 2 neelaa...
- neuvonantaja 2331
kamalia nimiä, tai neela vielä jotenkin menettelee. Pistä mielummin vaikka Nea ja Nina.
- Täti
Neela on ihan OK, mutta Netteä parempi olis Netta
tai Nella.
Kuulin hiljattain myös Naava -nimestä.
Onko se jo liian outo?
Toisiksi nimiksi esim.
Mimosa ja Jasmin
Melina ja Milana - Anonyymi
Neea neelia nita
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475106- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131828Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701507Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681457- 811204
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321203- 361046
- 421025
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21974