Moikka. Onko kokemuksia Maanhongasta. Onko heidän myymiä taloja Vaasan lähellä. Olen saanut heiltä mielenkiintoisen tarjouksen. Ei niin laaja kuin muilla. Haluaisin mahdollisimman laajan toimituksen mutta myyntipäällikkö on suostutellut ostamaan itse. Säästää rahaa. Onko näin? Kokemuksia?
Maanhonka Vaasa
46
16417
Vastaukset
- kamaa
niinkun kaikki automaattikoneella tehdyt muutkin.
Mene kattomaan minkä tahansa koneella tekevän tehtaan näyttelyalueelle, niin siellä sitä näet.
Kaikilla on samanmerkkiset koneet, jotka kaikki tekee saman näköistä jälkeä.
Osta siltä tehtaalta minkä myyjän-edustajan naama eniten miellyttää.
Tai hinta on halvin. - Melkein naapuri
talo tekeillä parasta aikaa. Osoitetta en voi sanoa täällä. Talon kanssa on ollut SUUNNATTOMIA ongelmia. Vaikka on koneet ja laitteet niin ne tekevät juuri kuten on suunniteltu. Suunnittelussa on tehty todella suuria virheitä. Jos haluat itse todeta niin soita tehtaalle ja kysy osoite. En tiedä antavatko :( Varo kyseistä yritystä. Itse on kokemuksia enkä voi suositella kenellekkään.
- .-.-.-
tehtaalle koska alueellamme ei ole edustajaa. Meni keskukseen josta pyysin että yhdistäisivät myyntiin. Sanoivat että eivät voi. Pyysin myyntipäällikkön yhteystietoja. Sanoivat että ei ole myyntipäällikön yhteystietoja? Kenelle soitan saadakseni tietoa? Kotisivuilla ei ole yhdenkään tehtaan työntekijän yhteystietoja!? Joko yrityksellä menee liian hyvin tai todella huonosti.
- ; (
myös soitin. Ei vastausta. Eivätkö uskalla vastata? Taitaa mennä todella huonosti. Menee varmaan meijeri-, turkis- ja pankkialalla paljon paremmin.Ostin muuten muualta. 230m2 talo lähtee tehtaalta ensi viikolla : )
- ihan naapuri
soittakaa vaan rakentajan osoite... minä sain, ja juteltuani rakentaja pariskunnan kanssa vakuutuin että voin ostaa oman taloni heiltä. suunnittelu virhe oli talossa ollut, mutta esim. talon myynyt edustaja oli osallistunut korvaukseksi talon rakentamiseen 2vk. ja tehtaan suunnittelu osasto kuulemma johtajaa myöten olivat asentamassa veloituksetta taloon tiili kattoa ja osallistumassa muihin askareisiin. en usko että muut yritykset antaisivat vastaavaa palvelua? yritys on vielä kovin nuori mutta tuntuvat olevan tosissaan.
- . vaan sinulle
ihan naapuri kirjoitti:
soittakaa vaan rakentajan osoite... minä sain, ja juteltuani rakentaja pariskunnan kanssa vakuutuin että voin ostaa oman taloni heiltä. suunnittelu virhe oli talossa ollut, mutta esim. talon myynyt edustaja oli osallistunut korvaukseksi talon rakentamiseen 2vk. ja tehtaan suunnittelu osasto kuulemma johtajaa myöten olivat asentamassa veloituksetta taloon tiili kattoa ja osallistumassa muihin askareisiin. en usko että muut yritykset antaisivat vastaavaa palvelua? yritys on vielä kovin nuori mutta tuntuvat olevan tosissaan.
samat miehet/naiset tulevat varmasti (toivotaan niin) myös sinun työmaalle. Siis edustaja (jos on sama myyjä) ja suunnittelijat (jos olet tehtaan lähellä). Tulevat ja korjaavat virheensä niinkuin KAIKKIEN tulee tehdä. Toivottavasti talosi ei ole etelä tai pohjois suomessa. Tuskin sinne lähtevät ; (
- ainakin pelottaa
ihan naapuri kirjoitti:
jos kerran virheet ovat sellaisia että edustajan tulee tehdä töitä 80 h ja tehtaan johtajienkin pitää sen lisäksi olla työmaalla vielä korjaamassa alaistensa virheitä. Kyllä on ollut suuria virheitä. Toivottavasti asiat tulivat kuntoon. Olisi mielenkiintoista kuulla asiakkaan mielipide yrityksestä näillä sivuilla. Olet aivan oikeassa. Muut eivät anna vastaavaa palvelua. Muut toimittavat heti kunnon tavaraa ja johtajien/ edustajien ei tarvitse mennä korjaamaan virheitä. Ei todellakaan muilla ole vastaavaa palvelua. Suuret kiitokset viestistäsi.
- meru
ihan naapuri kirjoitti:
Tarkoitat varmaan M.V:tä?? Selkärankaisin ihminen mitä olen tavannut, harmi että joutuu siivoamaan toisten sotkuja. Ostin talon kesällä ja kaveri on kyllä tehnyt kaikkensa meidän eteen, olemme tyytyväisiä ja odotamme oman talomme valmistumista toiveikkaasti. Ei mitään moitittavaa toistaiseksi.... =)
- ihan naapuri
meru kirjoitti:
Tarkoitat varmaan M.V:tä?? Selkärankaisin ihminen mitä olen tavannut, harmi että joutuu siivoamaan toisten sotkuja. Ostin talon kesällä ja kaveri on kyllä tehnyt kaikkensa meidän eteen, olemme tyytyväisiä ja odotamme oman talomme valmistumista toiveikkaasti. Ei mitään moitittavaa toistaiseksi.... =)
edustaja hoiti kyllä sivullisen silmin todella mallikkaasti työnsä, oli virheitä tai ei. tuli tunne että pariskunta on turvallisissa käsissä vaikka vähäsen vastustikin. aion tilata herralta talon kevään mittaan jos saan rakennusluvan, tontilla raivaus vielä kesken......
- kuuluu taloon
ihan naapuri kirjoitti:
Kaveri ei ole talon palkkalistoilla tietääkseni. Yleensä "edustajat" ovat yrittäjiä, jotka eivät ole sidoksissa mihinkään talotehtaaseen vaan toimivat itsenäisesti omalla alueellaan, jos toimivat. On toki erittäin harvinaista että edustajat viitsivät välittää asiasta enään sen jälkeen kun ovat kaupan saaneet, sillä sen jälkeen talotehdas on täysin vastuussa toimituksesta ja suunnittelun laadusta. Nostan kyllä hattua tyypille jos on hillunut 2vk. Asiakkaan rakennuksella pyyteettömästi, sillä kivitalopuolella mitä itse edustan ei moisesta ole kuultukkaan, ehkä tämänkaltainen asiakaspalvelu kriisitilanteissa on psitä parasta palvelua mitä asiakas voi yleensä saada?
- ahti
ihan naapuri kirjoitti:
edustaja hoiti kyllä sivullisen silmin todella mallikkaasti työnsä, oli virheitä tai ei. tuli tunne että pariskunta on turvallisissa käsissä vaikka vähäsen vastustikin. aion tilata herralta talon kevään mittaan jos saan rakennusluvan, tontilla raivaus vielä kesken......
joo tyyppi tuttu kalustepuolelta, onhan se nuan niinkus perkulehen viisasta ryvettyneeltä tehtahalta ottaa töihi vähä viksumpiakin miähiä jokka seisoo sanojensa takana. mutta kauankohan jätkän selekä kestää ku teheras vaa tahkuaa takkua? siinä saattaa jossaan vaihees erustajankin silimät aueta notta kärmehien kans seurusteloo. vaihtaas puulaakia nii mäki ostaasin siltä ittelleni torpan, ny ei tohori. vaikkakin voisihan mä sen köökin uusia?
- Saa nähdä
meru kirjoitti:
Kuinka kauan hyvä edustaja pysyy heidän leivissä. Ei kuulemma tehdas kanna vastuuta mistään virheistä. Kyllä kilpailijat hyvät edustajan hoksaa. Sama juttu melkein kaikissa kyseisen yrityksen myymissä taloissa. Olihan tälläkin palstalla juttu jossa tehdas toimitti jopa eri hirttä mitä asiakas oli tilannut! Olkaa hyvät ihmiset varovaisia.
- samaa mieltä
meru kirjoitti:
mutta en uskaltanut tilata maanhongalta mitään. Ostin muualta. Edustaja vaikutti kyllä tosi asialliselta ja asiansa osaavalta. En vaan usko että edustaja joka kuitenkin toimii yrityksensä kautta voi hoitaa/korjata/korvata tehtaan kaikkia virheitä. Homma kyllä toimi hienosti siinä tehtaassa josta tilasin.Onneksi ; )
- Kovanen
.-.-.- kirjoitti:
tehtaalle koska alueellamme ei ole edustajaa. Meni keskukseen josta pyysin että yhdistäisivät myyntiin. Sanoivat että eivät voi. Pyysin myyntipäällikkön yhteystietoja. Sanoivat että ei ole myyntipäällikön yhteystietoja? Kenelle soitan saadakseni tietoa? Kotisivuilla ei ole yhdenkään tehtaan työntekijän yhteystietoja!? Joko yrityksellä menee liian hyvin tai todella huonosti.
Olen rakentamassa M-H taloa ja soitellut tehtaalle useasti.AINA olen saanut yhteyden haluamalleni henkilölle,myöskin asiat hoituneet eteenpäin. EI kannata uskoa kuulopuheita ja juoruja, vaan ottaa asioista ITSE selvää.Rohkeutta rakentamiseen,mistä materiaalista hyvänsä. Kaikissa on hyvät ja huonot puolensa AINA.
- Hengitän aina välillä
.-.-.- kirjoitti:
Maanhongan kotisivuilta näyttää löytyvän hieno lista edustajien nimiä ja numeroita. Näin tavallisena tallaajana en jaksa ymmärtää tämän keskustelupalstan ihmisten valitusta, katsokaa peiliin.
Olemme rakentamassa vaimon kanssa
hirsitaloa emmekä mekäään ole ongelmitta siinä onnistuneet. Emme myöskään ole kuulleet kenenkään rakentaneen/ rakennuttaneen taloa ilman ongelmia, pieniä tai suurempia sellaisia.
Ennen tätä kaikkea kilpailutimme lähestulkoon kaikki hirsitalojen valmistajat ja hintaerot ja asiakaspalvelun taso olivat kirjavat. Kaikista hirsivalmistajista ja talopakettien tarjoajista on jokainen varmasti kuullut pahansuopia/ hyviä asioita. Me emme kuulu siihen koulukuntaan, joka muodostaa kuulopuheiden perusteella mielipiteen asiasta tai asenteen joitain tahoja vastaan, jos emme ole asiaa itse tutkineet ja todenneet. Ensin tutkitaan ja sitten hutkitaan! Näin ainakin meillä päin.
Jokaisella rakentamaan aikovalla on valinnan vapaus ihan itse todeta mikä yritys pystyy tarjoamaan parhaan vastineen omille tarpeilleen, unelmilleen ja rahalle. Halvin ei ole välttämättä aina se paras ja helpoin vaihtoehto, rakentaminen maksaa ja jos rahkeet ei tunnu riittävän niin ehkä
ei ole oikea aika rakentaa, vuokralla olo on ihan mukava ja turvallinen vaihtoehto.
Etelä- Pohjanmaalla on sellainen asenne, että mikään ei saisi maksaa mitään ja useilta palvelun tarjoajilta pitäisi saada mielellään rahaakin mukaan. Ajatelkaa, jokaisella palvelun tarjoajallakin saattaa olla perheitä ruokittavana ja työstä pitäisi jotain korvaustakin saada, jotta
tämä asia tulisi hoidettua, ihmeellistä.
Miksi eri hirsi- tai mitä tahansa talopakettien toimittajia täytyy julkisesti mollata? Tämä palsta tuntuu olevan eri edustajien taistelukenttä eikä rakentamaan aikoville asiallinen vinkki- ja keskustelupalsta.
Me olemme tehneet onnistuneet kaupat Maanhongan kanssa, kaikki on sujunut hyvin ja jos jotain epäkohtia on ollut ne on korjattu joko meidän tai tehtaan taholta.
Asiakkaana meillä on vastuu rakentamisen onnistumisesta eikä pelkästään tehtaalla. Ja ihmeellistä, kaikki nämä lupaukset voi nykyään saada paperille. Meidän papereissamme luki selvästi mitä pakettiin kuuluu ja mitä ei.
Palstalla on useasti tullut esiin positiivisessa mielessä edustaja M.V, eikä turhaan. Kuinka moni edustajista huolehtii kaupanteon jälkeen rakennusvaiheessa asiakkaan asioista, huolehtii rakennuksen edistymisestä, kasausporukan mukana
kasaamassa taloa omasta mielenkiinnostaan, haluna oppia ja saada käytännön tietoa, jonka voi
välittää tuleville asiakkailleen. Ainut tapaamani edustaja, joka suhtautuu kilpailijoihin kunnioittavasti ja ammattimaisesti, eikä alennu mollaamaan heidän tuotteitaan ja palveluitaan.
Tämä kaikki tiivistettynä; suosittelemme lämpimästi Maanhonkaa ja edustajilta saa varmasti
lisätietoa hirsirakentamisesta.
- Ökyisännät
Meijerin isännöitsijä, joukko turkistarhaajia, evp.pankinjohtaja. Kyllä homman pitäisi pelata.
- Ihime logiikka
taidat olla! On sinulla ihmeellinen ajatustapa. Meijeristit, turkistarhurit ja pankinjohtajat osaisivat tehdä hirsitaloja?? Varmaan juuri SEN takia yrityksen toiminta on niin huonoa. Kiitoksia vastauksesta. Vältän kyllä kyseistä yritystä ;)
- jotta on
Ihime logiikka kirjoitti:
taidat olla! On sinulla ihmeellinen ajatustapa. Meijeristit, turkistarhurit ja pankinjohtajat osaisivat tehdä hirsitaloja?? Varmaan juuri SEN takia yrityksen toiminta on niin huonoa. Kiitoksia vastauksesta. Vältän kyllä kyseistä yritystä ;)
On lompsa kunnos jos tuloo vastattavaa, korvattavaa.
- valtak.länsiraja ähtäriin
jotta on kirjoitti:
taas se selvisi; tämä juttu on tosi:
mitä eroa on savolaisissa ja pohjalaisissa?
- molemmat kehuu itseään mutta pohjalainen on
tosissaan. Otan osaa. - xxxxxxx
jotta on kirjoitti:
lokiikka!!! Tehdään ja suunnitellaan huonoa tavaraa ja sitten korvataan!! Ei edes "maailiman keskipistees" eli Kortesjärvellä ole niin rikkaita ökyisäntiä et vois jatkua kauan. Aatelkaa kuinka paljon murhetta asiakkaalle!!!! Varokaa yritystä jos kerran myyjän mielipide on että kyllä omistajat korvaa!
- st1
talo jonka on myynyt meijerin isännöitsijä, suunnitellut turkistarhuri ja pystyttänyt pankinjohtaja. Ja homma pitäisi pelata ; ) On täällä vitsikkäitä ihmisiä. Varmasti toimii ; ) Ei tietenkään kannata ostaa alan ammattilaisilta. Voi sun kanssa.
- Ari
Ota Mellilän hirsityöltä saat kaiken suoraan ei
tarvii etsiä muualta ja saat varmasti kaikista
edullisimman tarjouksen.
Pyydä tarjous teen mielelläni.
[email protected]- vaan
itävallasta vävyksi tullut mies sorvaa ulkolaisilla koneilla aitoa perinteistä suomalaista hirsitaloa.
- paskaa
täyttä paskaa
- minä vaan
paskaa kirjoitti:
täyttä paskaa
Kyllähän tässäkin keskustelussa taas näkee, että
sellaiset suutaan aukovat jotka eivät asiasta mitään tiedä, jonkinlaista asiallisuutta kuvittelisi edes jollakin kirjoittajalla olevan.
Aikalailla perusteltelematon on arvostelu "täyttä paskaa" aivan samoin kuin maanhonkaakin koskevissa viesteissä ei kyllä ole yhtään perustelua viestiä. En nyt tuotteen kannalta näe kovinkaan merkittävänä omistaako firmaa entinen tai nykyinen pankinjohtaja esim.
Missä asiallinen ja perusteltu keskustelu? - näillä sivuilla
minä vaan kirjoitti:
Kyllähän tässäkin keskustelussa taas näkee, että
sellaiset suutaan aukovat jotka eivät asiasta mitään tiedä, jonkinlaista asiallisuutta kuvittelisi edes jollakin kirjoittajalla olevan.
Aikalailla perusteltelematon on arvostelu "täyttä paskaa" aivan samoin kuin maanhonkaakin koskevissa viesteissä ei kyllä ole yhtään perustelua viestiä. En nyt tuotteen kannalta näe kovinkaan merkittävänä omistaako firmaa entinen tai nykyinen pankinjohtaja esim.
Missä asiallinen ja perusteltu keskustelu?on todella paljon asiattomia kommentteja eri fir-
moista. Tuollaisilla kielenilmaisulla ei kukaan
voita mitään. Aivan selvästi joukossa kuitenkin
on muutama rakentaja, joka haluaisi saada oikees-
ti selvää asioista. Näillä sivuilla on aivan lii-
kaa näitä "täyttä paskaa"- kirjoituksia, joista
kukaan ei hyödy mitään.
Asiallisuutta ja edelleen asiallisuutta, please! - minä vaan
näillä sivuilla kirjoitti:
on todella paljon asiattomia kommentteja eri fir-
moista. Tuollaisilla kielenilmaisulla ei kukaan
voita mitään. Aivan selvästi joukossa kuitenkin
on muutama rakentaja, joka haluaisi saada oikees-
ti selvää asioista. Näillä sivuilla on aivan lii-
kaa näitä "täyttä paskaa"- kirjoituksia, joista
kukaan ei hyödy mitään.
Asiallisuutta ja edelleen asiallisuutta, please!Oikeastaan pitäisi täälläkin olla samoin kuin
lehtissä, että jos jotain nimeltä nimettyä
henkilöä/firmaa arvostelee, niin pitäisi
esiintyä omalla nimellään. Ainakin minä
olen ymmärtänyt sanomalehtien niin menettelevän.
Puskasta kun on niin kovin helppoa huudella.
Ja hevillä kun ei puheistaan joudu vastaamaan.
Tämä juuri tämän netin varjopuolia, ei tiedä
koskaan kuka on asiallisella mielellä liikkeellä kuka taas selkeästi haluaa jotain vahingoittaa selvillä valheilla ja parjauksilla - ampuja2
voivoi, taas "ari" on päässyt lomalle.
- ole....
vaan kirjoitti:
itävallasta vävyksi tullut mies sorvaa ulkolaisilla koneilla aitoa perinteistä suomalaista hirsitaloa.
maanhongankaan. Puut venäjältä ja työstöt tehdään saksalaisilla koneilla. Niin tekevät muuten kaikki muutkin! Eli älä sinä puhu kotimaisuudesta mitään. Mitä sen on väliä kuka omistaa tai on Tj:nä. Ruottalaiset omistaa Fazerin, turun sinapin, nokiasta vaan murto-osa on suomalaisten omistukses jne. Millä autolla muuten ajat? Missä maassa sun vaatteet on tehty? Entäs kodinkoneet, kodin pinnoitteet jne jne jne
- pohojalaaset
ole.... kirjoitti:
maanhongankaan. Puut venäjältä ja työstöt tehdään saksalaisilla koneilla. Niin tekevät muuten kaikki muutkin! Eli älä sinä puhu kotimaisuudesta mitään. Mitä sen on väliä kuka omistaa tai on Tj:nä. Ruottalaiset omistaa Fazerin, turun sinapin, nokiasta vaan murto-osa on suomalaisten omistukses jne. Millä autolla muuten ajat? Missä maassa sun vaatteet on tehty? Entäs kodinkoneet, kodin pinnoitteet jne jne jne
teköö viälä käsinkin hirsitaloja, jokka osaa.Taatusti kotimaisia.
- AINOASTAAN
TODELLA HUONOJA KOKEMUKSIA. EN TODELLAKAAN VOI SUOSITELLA. VALITETTAVASTI EN VOI KERTOA TÄLLÄ PALSTALLA MISTÄ JOHTUU. PELKÄÄN PERHEENI PUOLESTA. ET SÄÄSTÄ VAAN TULET MENETTÄMÄÄN.
- vii-katemies
Joopa joo....... on äärimmäisen huvittavaa kun samat ihmiset kirjoittaa eri nimimerkeillä aivan ihme juttuja jotka eivät todellakaan pidä paikkansa. Huomatkaa örvelöt että vastauksista jää kellonajat näkyviin, ja hiukan naurattaa jos firmaa haukutaan suotta n.5min välein eri nimim. EI KOVIN USKOTTAVAA. ehkäpä kyseessä on kilpailevan talotehtaan vellihousu edustaja jolla ei todellakaan ole tällä hetkellä mitään myytävää! Pankaa hakusanaksi vaikka Mammutti, Honkarakenne tai Finnlamelli. Uskoisin että NOUSEE HIUKSET PYSTYYN. Maanhonka ei sentään kulje asiakkaiden luona uhkaamassa polttaa talot alta niinkuin eräissä yrityksissä on tapana. olen ainakin omalta osaltani täysin tyytyväinen tekemääni ratkaisuun ja talossani ei ole mitään moittimista.
- TAPAUKSEN!!!!
http://koti.phnet.fi/markolau/paivakirja4.htm
TSEKATKAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! TÄÄ ON SIKA HAUSKAA - vii-katemies
TAPAUKSEN!!!! kirjoitti:
http://koti.phnet.fi/markolau/paivakirja4.htm
TSEKATKAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! TÄÄ ON SIKA HAUSKAAloan heitto jatkuu..... olisko aika lopettaa? tuos jutus ei oo mitään hauskaa.
- jäi
vii-katemies kirjoitti:
loan heitto jatkuu..... olisko aika lopettaa? tuos jutus ei oo mitään hauskaa.
myös kellonaika!! Kuten myös sinun viestistä :0
- vii-katemies
jäi kirjoitti:
myös kellonaika!! Kuten myös sinun viestistä :0
nii tais jäädä
- tervetuloa tutustumaan
Rakennamme parhaillaan Maanhongan hirsitaloa Vaasaan ja olemme olleet tyytyväisiä tehtaan toimintaan. Hirsipaketti tuli täsmälleen silloin kun oli pyydetty ja laatu oli hyvää. Ja ongelmiin - joita aina rakentamisessa on, enemmän tai vähemmän - tehdas on vastannut johtotasoa myöten. Jos hirsitalon rakentaminen kiinnostaa niin tervetuloa tutustumaan milloin tahansa. Tehtaalta voi pyytää tarkemman osoitteen. Maanhongan nettisivuilta löytyvät tehtaan yhteystiedot. Ostimme tehtaalta hirsipaketin joka sisälsi kaiken puutavaran (hirret, kattotuotlit, väliseinät, paneelit, ym. ym.) ikkunoineen ja ovineen. Rakentaminen on teetetty osaurakoina ja muu tavara hankitaan tarjousten perusteella mistä milloinkin... Säästää rahaa - mutta ei työtä ;-). Kaksi hyvää timpuria on vakituisesti töissä. Esittelykin on tulossa kunhan saadaan talo aikanaan valmiiksi.
- kutsusta
olemme kiinnostuneet... tulemme katsomaan. tv gerbyyhyn rakentavat.
- hölmöt
Meillä on Maanhongalta talo. Minulla ei ole valittamista heidän toimituksestaan, hirren laadusta,hinnasta eikä toiminnasta.Muista hirsitalo firmoista (nimeltä mainitsematta, ketään loukkaamatta!!!!)kyllä löytyy valittamista silloin kun pyydimme tarjouksia niitä ei tullut tai käytös oli todella töykeää jne. Maanhonkalta saimme edullisimman tarjouksen ja toimitukset tulivat sopimusten mukaisesti.
Kirjoituksia lukiessani herää kysymys onko kaikilla ns. "puhtaat jauhot pussissa"?! Kaikille sattuu virheitä jopa teille töissä ja varmasti myös rakentamisessa.Oletteko te ammattilaisia? ainakin osalla näyttäis olevan taustana rakennusala. - Tarj. pyytänyt
Kiitoksia palautteesta. Kaupat tehtiin tänään.Yritys oli pohjoisesta. Toivottavasti teimme oikean valinnan
- utelias
mammutin edustaja?
- kannattanut
valita maanhonka.......... olisit säästänyt ainakin sen 20te. niin mekin säästimme. tv: onnelliset =)
- kaikki OK
kun ensin lähtee pääsuunnittelija ja sitten myyntipäällikkö. "Molemmat yhtiön hallituksen jäseniä" joten varmasti tietävät missä "kunnossa" yritys on. Varovaisuutta,
- sitä olemme
tehneet!!! Mutta kun kukaan ei kanna vastuuta. Talon suunnitellut ei ole enää töissä ja myyntipäällikkö ei vastaa soittopyyntöihin. Nyt viemme asiaa eteenpäin. Tj:stä puhumattakaan! En suosittele!!!!!
- ...
sitä olemme kirjoitti:
tehneet!!! Mutta kun kukaan ei kanna vastuuta. Talon suunnitellut ei ole enää töissä ja myyntipäällikkö ei vastaa soittopyyntöihin. Nyt viemme asiaa eteenpäin. Tj:stä puhumattakaan! En suosittele!!!!!
asia puidaan varmaan oikeudessa. Asiaa on lähdetty viemään eteenpäin.
- vii-kate mies
... kirjoitti:
asia puidaan varmaan oikeudessa. Asiaa on lähdetty viemään eteenpäin.
No tampio........ Oletko vienyt asiaa eteenpäin??
Ääliö kirjoituksestasi on nyt pian vuosi! tuskin olet tehnyt asialle mitään.... Sillä sinullahan ei oikeasti ole edes Maanhongan taloa. Mutta kun oma talo merkkisi hautautuu historian havinaan niin voit kysyä yllä vaikka tuolta M.V:ltä josko sivu edustusta...=) Eihän sinun talokauppiaan taitojasi kannata hukkaan heittää.. hahaa Mammutin luita paljastuu aina vain.Hanki elämä!!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minja Koskela: Ei se väärin ole jos ei halua tehdä töitä
kyllä tukien varassa saa elää vaikka koko ikänsä. Tää on tätä äärivasemmistolaista ajattelua.1365531HS - SDP valmistatuu MILJARDILEIKKAUKSIIN seuraavalla vaalikaudella!
"Sdp:n uusi talousääni lupaa miljardien edestä leikkauksia HS-haastattelu|Kansanedustaja Joona Räsänen on Sdp:n puheen2164815Persu ei ole koskaan päässyt Valkoiseen Taloon
Eikä pääse. Jopa demareita siellä on käynyt, vaikka jenkkien vasemmistolaisin suuri puolue vastaa lähinnä Suomen kokoomu864000Sovitteko ulkonäöllisesti
Oletteko kaivattunne kanssa sopivan näköinen pari? Semmoinen, suurinpiirtein yhtä hyvän näköisiä? Samanlainen olemus, ty863437Kysymyksiä paIstavasemmistoIaisiIIe
Mistä johtuu teidän kroonisesti negatiivinen, synkkä, katkera ja kateellinen mentaliteetti? Milloin olette viimeksi aido683151Anteeksi mies
Mun vaan pakko sanoa että en pääse ajatuksesta koskettaa sinua🙈tää on niin noloo. Olet vaan niin namu. En voi edes kert351892- 471815
Ähtärin eläinpuisto oy ja Hotelli Mesikämmen oy hakeutuvat konkurssiin
Ähtärin eläinpuisto oy ja Hotelli Mesikämmen oy hakeutuvat konkurssiin, Ähtärin eläinpuisto tiedottaa. Yritykset ovat t801547- 141438
- 191374