Ihan ensinnäkin toivoisin ettei ainakaan toistaiseksi ilmoiteltaisi viesteistä jotka kuuluisivat jollekin toiselle bb-palstalle. Linkki on tarkoitettu vain asiattomille viesteille jotka pitäisi poistaa. Muutenkin viestien siirtely on aikaavievämpi operaatio kuin poisto, niin jatkossakin monesti jos viestissä ei mitään kovin erikoista ole (tyyliin muutama sana asukkaan hehkutusta) niin se herkemmin joutuu poiston kohteeksi kuin siirretyksi asukkaat-palstalle.
Palstojen rajauksia voisi vielä ehkä hieman tarkentaa jotta kaikkien olisi helpomaa hahmottaa mihin viestinsä osoittaa. Itse koitan miettiä noita viikonlopun aikana ja laittaa ehdotuksia.
Tälle palstalle ei enään ole tarkoitus laittaa aloituksina asukkaiden hehkutuksia tai ulos-huutoja, eikä minkään muun maan juttuja eikä aikasempien kausien asioita elleivät ne jotenkin liity juuri meineillään oleviin tapahtumiin.
palstamuutoksesta
5
619
Vastaukset 5
- urakka
nyt liian suureksi? Miksi otat tehtävän jos et jaksa sitä hoitaa? Paljonko saat palkkaa? Musta tämä palstan uusiutuminen vie hetken aikaa ennenkuin sopeutuu. Älä siirrä vastuuta muille, vaan tee se itse mikä kuuluu sinun tehtäviin. Vapaaehtoisesti kai tehtävän otit? Työni minäkin teen itse. Tsemppiä jatkoon, ei oo helppo tehtävä.
- -----------?
kait täällä saa tapahtumista keskustella vaik ei olekaa 24/7? ei muuten voi minnekää purkautua siitä mitä itse vasta tänään näki=(
Tuumaillaan sitä kumpi olisi parempi paikka keskusteluun koosteen tapahtumista.. Tämä vai yleiset-palsta?
- ----------?
Cesar kirjoitti:
Tuumaillaan sitä kumpi olisi parempi paikka keskusteluun koosteen tapahtumista.. Tämä vai yleiset-palsta?
yleiset palstalla lukee ainakin nyt että on tarkoitettu vain ohjelma ilmiöstä keskusteluun jne.palstan nimi toki viittaisi enemmän tapahtumien keskuteluun jälkikäteenkin.
- voutre
Cesar kirjoitti:
olen samaa mieltä, pikku hiljaa, kärsivällisyyttä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 43935
- 95913
Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."
Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i19775- 116721
Anteeksi J-mies
Anteeksi että myötävaikutin siihen että rakastuit minuun, jota et voi koskaan saada. Viimeksi kun näimme ja katselimme t80668- 43621
Olet nainen ollut vaikein rasti
Eniten olet tunteitani myllännyt ja niitä kuluttanut, ja tuottanut. 🤔34614Minä muistan
Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol45600- 19586
- 46568
Kenen viisautta on ollut laittaa tie väärällä murskeella pilalle
Kenen viisautta on ollut kun Siimeksen/Kylmänpurontie pantu pilalle kun on ajettu liian karkeaa mursketta. Rengasliikke20535- 33533
- 36512
Siinä kävi mies nyt niin että tämä ämmä muuttaa ulkomaille
Vuonojen maa kutsuu, joten ei hätää. Et kuule minusta enää. 😂 Lycka till! Ämmä riittää.66509- 25492
Mitä muuta on olemassa kuin lisääntyminen
Jos mies ei pääse lisääntymään niin mikä hänen osansa elämässä on? mitä jää jäljelle? Hän on vain muiden palvelija kok106477Ähtäri on taas TV: n ja radion ykkösuutinen
Uusi podcast on julkaistu ja on nyt kuunneltavissa. Mot on tehnyt hyvää työtä! Mikko Savola ja kepu ei ota mitään vast44476Koska Martina viettää aikaansa lapsiensa kanssa
Äiti vaan juoksee miehen perässä Tallinnassa, Lontoossa, Turussa. Kyllä oli kätilö oikeassa, kun sanoi, että ei olisi ka132460- 44454
Pahkalassa tapahtuu
Mitäs on tapahtunut yöllä pahkalan kerrostaloilla.oli poliisia ja ambulanssia taas vaihteeksi7427