Minusta on harmi, että tulee enään vaan yksi kirja, joka kertoo Harry Potterista. Minusta olisi tosi mukavaa jos Rowling vaikka kirjottaisi siitä kun Harry on aikuinen ja on vaikka aurori (Jos Harry ei kuole 7 kirjassa) Tai olisi kivaa jos hän kirjoittaisi siitä kun James ja sirius olivat peiniä :D Onko kukaan muu ajatellut samaa asiaa? Ja tietääkö kukaan, että aikooko rowling kirjoittaa enää harry Pottereiden jälkeen kirjoja? :) :D
7 kirja viimeinen
10
831
Vastaukset
- ...
joo
- CarmenitaX
että JKR kirjoittaa vielä jotain muuta sarjaa HP:n jälkeen...
- arvoitukselliset kohdat
Minusta taas on ihan hyvä asia, että hyvä sarja loppuu "ajoissa", kuin että sitä väännettäisiin 50 osan verran.
Rowling on vihjannut jonkinlaisesta Potter-sarjan tietokirjan tekemisestä, jossa selvitettäisiin vähemmän tunnettujen hahmojen historiaa ja muita Potter-maailman mielenkiintoisia ilmiöitä. Ehkäpä sitä kautta saamme tietää hiukan enemmän myös Siriuksesta ja Jamesista. - RonWeasley<3<3
J.K. Rowlinghan on sanonut että seittemännessä kirjassa kirjan 2 päähenkilöä kuolee.. Minulla on pahoja aavistuksia että toinen niistä on Harry, mutta toisesta en ole vielä varma.. :(
- Lehtisyrjän Arska
Minä toivon, että Harry heittää henkesä siinä viimeses kirjassa ja toivon että Hermione kans. Ron vois loukkaantua ja Voldemort nousta valtaan. Kuolonsyöjät vois teurastaa tavallisii typeriä velhoja ja noitia ja rulettaa. SE ois kunnon päätös kirjasarjalle.
- Auringonkukka_92
Lehtisyrjän Arska kirjoitti:
Minä toivon, että Harry heittää henkesä siinä viimeses kirjassa ja toivon että Hermione kans. Ron vois loukkaantua ja Voldemort nousta valtaan. Kuolonsyöjät vois teurastaa tavallisii typeriä velhoja ja noitia ja rulettaa. SE ois kunnon päätös kirjasarjalle.
Kun jaksoitte vastata :) :D
- ajatellen
ne olis Harry ja Voldemort
- sirius <3
ajatellen kirjoitti:
ne olis Harry ja Voldemort
kirjoittaako rowling enää yhtään mitään! sehän on o niin rikas että huhhuh! voihan se tietty muuten vaan kirjotella mut tuskin rahan perässä kuitenkaan...
- kuolonsyöjä Draco
tanzu84 kirjoitti:
Voldemort saa kuolla, mutta Harry ei.
Minun ielestä Harry joutaa kuolla ja Voldemort nousta valtaan. Sillä tavalla vois kirjottaa uuden kirjan uudesta "harryst"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791756
- 108987
- 94874
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19683- 51655
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann41567Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164523Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä24475Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;193466