7 kirja viimeinen

Auringonkukka_92

Minusta on harmi, että tulee enään vaan yksi kirja, joka kertoo Harry Potterista. Minusta olisi tosi mukavaa jos Rowling vaikka kirjottaisi siitä kun Harry on aikuinen ja on vaikka aurori (Jos Harry ei kuole 7 kirjassa) Tai olisi kivaa jos hän kirjoittaisi siitä kun James ja sirius olivat peiniä :D Onko kukaan muu ajatellut samaa asiaa? Ja tietääkö kukaan, että aikooko rowling kirjoittaa enää harry Pottereiden jälkeen kirjoja? :) :D

10

831

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

      joo

    • CarmenitaX

      että JKR kirjoittaa vielä jotain muuta sarjaa HP:n jälkeen...

    • arvoitukselliset kohdat

      Minusta taas on ihan hyvä asia, että hyvä sarja loppuu "ajoissa", kuin että sitä väännettäisiin 50 osan verran.

      Rowling on vihjannut jonkinlaisesta Potter-sarjan tietokirjan tekemisestä, jossa selvitettäisiin vähemmän tunnettujen hahmojen historiaa ja muita Potter-maailman mielenkiintoisia ilmiöitä. Ehkäpä sitä kautta saamme tietää hiukan enemmän myös Siriuksesta ja Jamesista.

    • RonWeasley<3<3

      J.K. Rowlinghan on sanonut että seittemännessä kirjassa kirjan 2 päähenkilöä kuolee.. Minulla on pahoja aavistuksia että toinen niistä on Harry, mutta toisesta en ole vielä varma.. :(

      • Lehtisyrjän Arska

        Minä toivon, että Harry heittää henkesä siinä viimeses kirjassa ja toivon että Hermione kans. Ron vois loukkaantua ja Voldemort nousta valtaan. Kuolonsyöjät vois teurastaa tavallisii typeriä velhoja ja noitia ja rulettaa. SE ois kunnon päätös kirjasarjalle.


      • Auringonkukka_92
        Lehtisyrjän Arska kirjoitti:

        Minä toivon, että Harry heittää henkesä siinä viimeses kirjassa ja toivon että Hermione kans. Ron vois loukkaantua ja Voldemort nousta valtaan. Kuolonsyöjät vois teurastaa tavallisii typeriä velhoja ja noitia ja rulettaa. SE ois kunnon päätös kirjasarjalle.

        Kun jaksoitte vastata :) :D


      • ajatellen

        ne olis Harry ja Voldemort


      • sirius <3
        ajatellen kirjoitti:

        ne olis Harry ja Voldemort

        kirjoittaako rowling enää yhtään mitään! sehän on o niin rikas että huhhuh! voihan se tietty muuten vaan kirjotella mut tuskin rahan perässä kuitenkaan...


      • Voldemort saa kuolla, mutta Harry ei.


      • kuolonsyöjä Draco
        tanzu84 kirjoitti:

        Voldemort saa kuolla, mutta Harry ei.

        Minun ielestä Harry joutaa kuolla ja Voldemort nousta valtaan. Sillä tavalla vois kirjottaa uuden kirjan uudesta "harryst"


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      179
      1756
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      987
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      874
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      683
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      567
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      523
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      24
      475
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe