7 kirja viimeinen

Auringonkukka_92

Minusta on harmi, että tulee enään vaan yksi kirja, joka kertoo Harry Potterista. Minusta olisi tosi mukavaa jos Rowling vaikka kirjottaisi siitä kun Harry on aikuinen ja on vaikka aurori (Jos Harry ei kuole 7 kirjassa) Tai olisi kivaa jos hän kirjoittaisi siitä kun James ja sirius olivat peiniä :D Onko kukaan muu ajatellut samaa asiaa? Ja tietääkö kukaan, että aikooko rowling kirjoittaa enää harry Pottereiden jälkeen kirjoja? :) :D

10

831

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

      joo

    • CarmenitaX

      että JKR kirjoittaa vielä jotain muuta sarjaa HP:n jälkeen...

    • arvoitukselliset kohdat

      Minusta taas on ihan hyvä asia, että hyvä sarja loppuu "ajoissa", kuin että sitä väännettäisiin 50 osan verran.

      Rowling on vihjannut jonkinlaisesta Potter-sarjan tietokirjan tekemisestä, jossa selvitettäisiin vähemmän tunnettujen hahmojen historiaa ja muita Potter-maailman mielenkiintoisia ilmiöitä. Ehkäpä sitä kautta saamme tietää hiukan enemmän myös Siriuksesta ja Jamesista.

    • RonWeasley<3<3

      J.K. Rowlinghan on sanonut että seittemännessä kirjassa kirjan 2 päähenkilöä kuolee.. Minulla on pahoja aavistuksia että toinen niistä on Harry, mutta toisesta en ole vielä varma.. :(

      • Lehtisyrjän Arska

        Minä toivon, että Harry heittää henkesä siinä viimeses kirjassa ja toivon että Hermione kans. Ron vois loukkaantua ja Voldemort nousta valtaan. Kuolonsyöjät vois teurastaa tavallisii typeriä velhoja ja noitia ja rulettaa. SE ois kunnon päätös kirjasarjalle.


      • Auringonkukka_92
        Lehtisyrjän Arska kirjoitti:

        Minä toivon, että Harry heittää henkesä siinä viimeses kirjassa ja toivon että Hermione kans. Ron vois loukkaantua ja Voldemort nousta valtaan. Kuolonsyöjät vois teurastaa tavallisii typeriä velhoja ja noitia ja rulettaa. SE ois kunnon päätös kirjasarjalle.

        Kun jaksoitte vastata :) :D


      • ajatellen

        ne olis Harry ja Voldemort


      • sirius <3
        ajatellen kirjoitti:

        ne olis Harry ja Voldemort

        kirjoittaako rowling enää yhtään mitään! sehän on o niin rikas että huhhuh! voihan se tietty muuten vaan kirjotella mut tuskin rahan perässä kuitenkaan...


      • Voldemort saa kuolla, mutta Harry ei.


      • kuolonsyöjä Draco
        tanzu84 kirjoitti:

        Voldemort saa kuolla, mutta Harry ei.

        Minun ielestä Harry joutaa kuolla ja Voldemort nousta valtaan. Sillä tavalla vois kirjottaa uuden kirjan uudesta "harryst"


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1198
    2. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      771
    3. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    4. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      560
    5. Miksi Lapset kiusaa yöllä

      Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      22
      502
    6. Ajatteletko ollenkaan minua

      Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott
      Ikävä
      29
      496
    7. Viimeinen lankafest

      Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      14
      452
    8. Sama ransetti taas!

      Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      14
      451
    9. Hän on tosi

      hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      20
      436
    10. Haluan sinut, kuuletko minua.

      Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      17
      423
    Aihe