Minusta on harmi, että tulee enään vaan yksi kirja, joka kertoo Harry Potterista. Minusta olisi tosi mukavaa jos Rowling vaikka kirjottaisi siitä kun Harry on aikuinen ja on vaikka aurori (Jos Harry ei kuole 7 kirjassa) Tai olisi kivaa jos hän kirjoittaisi siitä kun James ja sirius olivat peiniä :D Onko kukaan muu ajatellut samaa asiaa? Ja tietääkö kukaan, että aikooko rowling kirjoittaa enää harry Pottereiden jälkeen kirjoja? :) :D
7 kirja viimeinen
10
831
Vastaukset
- ...
joo
- CarmenitaX
että JKR kirjoittaa vielä jotain muuta sarjaa HP:n jälkeen...
- arvoitukselliset kohdat
Minusta taas on ihan hyvä asia, että hyvä sarja loppuu "ajoissa", kuin että sitä väännettäisiin 50 osan verran.
Rowling on vihjannut jonkinlaisesta Potter-sarjan tietokirjan tekemisestä, jossa selvitettäisiin vähemmän tunnettujen hahmojen historiaa ja muita Potter-maailman mielenkiintoisia ilmiöitä. Ehkäpä sitä kautta saamme tietää hiukan enemmän myös Siriuksesta ja Jamesista. - RonWeasley<3<3
J.K. Rowlinghan on sanonut että seittemännessä kirjassa kirjan 2 päähenkilöä kuolee.. Minulla on pahoja aavistuksia että toinen niistä on Harry, mutta toisesta en ole vielä varma.. :(
- Lehtisyrjän Arska
Minä toivon, että Harry heittää henkesä siinä viimeses kirjassa ja toivon että Hermione kans. Ron vois loukkaantua ja Voldemort nousta valtaan. Kuolonsyöjät vois teurastaa tavallisii typeriä velhoja ja noitia ja rulettaa. SE ois kunnon päätös kirjasarjalle.
- Auringonkukka_92
Lehtisyrjän Arska kirjoitti:
Minä toivon, että Harry heittää henkesä siinä viimeses kirjassa ja toivon että Hermione kans. Ron vois loukkaantua ja Voldemort nousta valtaan. Kuolonsyöjät vois teurastaa tavallisii typeriä velhoja ja noitia ja rulettaa. SE ois kunnon päätös kirjasarjalle.
Kun jaksoitte vastata :) :D
- ajatellen
ne olis Harry ja Voldemort
- sirius <3
ajatellen kirjoitti:
ne olis Harry ja Voldemort
kirjoittaako rowling enää yhtään mitään! sehän on o niin rikas että huhhuh! voihan se tietty muuten vaan kirjotella mut tuskin rahan perässä kuitenkaan...
- kuolonsyöjä Draco
tanzu84 kirjoitti:
Voldemort saa kuolla, mutta Harry ei.
Minun ielestä Harry joutaa kuolla ja Voldemort nousta valtaan. Sillä tavalla vois kirjottaa uuden kirjan uudesta "harryst"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1341198
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34771Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46577- 10560
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä22502Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott29496Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .14452Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver14451- 20436
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad17423