Hki-Lissabon-Hki

Lentohinnat

Löytyykö halpoja tai edes alle 250 euron lentoja välillä Hki-Lissabon-Hki tai Tre-Lissabon-Tre jos olen lähdössä pidennetylle viikonloppureissulle (parin kuukauden sisällä)? Vinkkejä, kiitos :)

13

1915

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kale

      Olemme lentäneet viime vuosina kaksi kertaa Helsingistä Lissaboniin. Kummallakin kerralla edullisin lento oli KLM:llä. Piletti maksoi kuitenkin 315 €, eli tuskin löydät alle 250 €:n lentoja. Toki maailma on muuttunut parissa vuodessa.

    • Lentohinta...

      Sehän on onnesta kiinni ja koska menee ja kuinka aikaisin voi varata ja alkaa kyttäillä hintoja sekä millä yhtiöllä menee.

      Itse lähden Lissaboniin ekaa kertaa nyt 18.9. ja palaan 21.9. ja lennän SN,TAP,AY eli HEL-BRU-LIS-BRU-HEL ja koneen vaihdot saman tien.Hinta tietty tuli noin 400 euroa ja KLM olisi tarjonnut noin 380 euroa mutta en pidä KLM:n palvelusta ja niiden ikiaikaisista B-737 koneistaan.

      Mutta siis sehän on suhteellista mitä kukakin voi maksaa.Yleensäkin Lissaboniin on euroopassa kalleimmat lennot....en tiedä miksi.Siis kuitenkin ihanaa lähteä kun on luvattu aurinkoa ja 26-30 astetta ja maa tunnetusti iloinen,edullinen ja kaunis.Hotellina on Dom Manuel I joka ei ihan keskustan keskimmäisellä kivellä sijaitse mutta Lissabonissahan on tunnetusti helppo liikkua ja jos mitä niin kävelen,kävelen ja kävelen.Hotelli on **** ja sain netistä tosi edullisen hinnan 39.00€/vrk sisältää aamiaiset verot ja huone on superior Delux.

      Hyvää Lissabonin matkaa kaikille jotka sinne suuntaavat.

      • tuon hinnan

        Olen itsekin lähdössä Lissaboniin ja minua jäi kiinnostamaan tuon Dom Manuelin hinta. Mistä löysit noin halvan hinnan? Selasin aika monta nettivarauspaikkaa ja hinnat vaihtelivat välillä 68 - 105 euroa per yö. Kai tarkoitit kahden hengen huonetta?


    • KariK

      Helsingistä Lisboaan ei taida päästä alle 300 euron. Itse maksoin kesällä 360 € hankalasta matkasta Frankfurtin kautta. Lufthansa hoiti tyylikkäästi ensimmäisen osuuden, mutta jälkimmäistä pätkää lensi Portugalin Finnair eli TAP, jolle ei Helsingin päässä pystytty antamaan boarding passia. Kun miehitetty transferdesk lopulta löytyi pitkän tunnelikiertelyn ja harhailun päälle, oli siellä sata jenkkituristia vaatimassa pikaista pääsyä Roomaan tai jonnekin. Takaisin tullessa Lufthansa heitti molemmat legit ja lippuasiat hoituivat kerralla. Finnairhan on aikeissa aloittaa suorat lennot Lissaboniin keväällä 2007 ja hyvä niin, mutta siihen asti on mentävä vaihtaen. Välttäisin kuitenkin Frankfurtin kenttää, mistä on paisunut nykyaikainen Baabelin torni, joka ei enää ole kenenkään hallinnassa eli monitorit näyttivät mitä sattuu ja punatakkiset oppaat puhuivat läpiä päähänsä ja tekivät parhaansa ohjatakseen matkakansaa vääriin paikkoihin.

      • lentohinnat

        ..viimeksi Lissaboniin lentäessäni Frankfurtin kentällä paikasta A paikkaan X :)


    • maaliskuulle!

      Finnair alkaa lentää maaliskuussa suoraan Lissaboniin. Ostin juuri maaliskuun lopulle n. 250 eur/henki menopaluut suoraan Helsingistä, ilman vaihtoja. Mutta se on vasta sitten, nyt on vielä pakko matkustaa jonkun euroopan kentän kautta ja matka KESTÄÄ.
      Surffaa esim supersaverilla hintoja, löytyy halvimmasta päästä - tarjokkaat.

      • kampanja

        Olen lähdössä Lissaboniin lokakuun puolivälissä. Sain liput Air Francelta Pariisin kautta hintaan 271 euroa. Taisi vain olla kampanjahinta, joka on jo ohi, ostin noin kuukausi sitten. Kannattaa varmaan kuitenkin tarkistaa tämäkin, nimittäin hinnat vaihtelivat tosi paljon riippuen meno- ja tulopäivistä. Kun valitsin halvimmat, sain tuolla. Ja tosiaankin, sujuvimmat vaihtoyhteydetkin olivat vähän kalliimpia. Menomatkalla ei ole odottelua, mutta tullessa ollaan Pariisisa yli neljä tuntia.


      • edellinen kirjoittaja
        kampanja kirjoitti:

        Olen lähdössä Lissaboniin lokakuun puolivälissä. Sain liput Air Francelta Pariisin kautta hintaan 271 euroa. Taisi vain olla kampanjahinta, joka on jo ohi, ostin noin kuukausi sitten. Kannattaa varmaan kuitenkin tarkistaa tämäkin, nimittäin hinnat vaihtelivat tosi paljon riippuen meno- ja tulopäivistä. Kun valitsin halvimmat, sain tuolla. Ja tosiaankin, sujuvimmat vaihtoyhteydetkin olivat vähän kalliimpia. Menomatkalla ei ole odottelua, mutta tullessa ollaan Pariisisa yli neljä tuntia.

        Kävinpä äsken katsomassa, millä hinnalla Air France nyt myy lippuja. Samat liput, jotka itse ostin syyskuun alussa kampanjahintaan 542 euroa kahdelle hengelle (eli 271/henkilö) maksaisivat nyt samoilla lennoilla yli 2200 euroa. Jotkut muut ajat olisivat vähän halvempia.

        Enpä tajunnut, miten paljon näissä voi olla eroja! Eli oikeasti kannattaa kytätä ajoissa tarjouksia, jos on jonnekin menossa.


    • Kale

      Tänään tuli sähköpostiin KLM:n viesti syyskampanjasta. Edestakainen piletti Helsingistä Lissaboniin maksaa veroineen 323,62 €. Matkan ajankohdan rajat ovat erittäin laajat. Kampanjan kestoaikaa en ole tutkinut, aiempina vuosina se on ollut n. kuukauden. Välilasku Amsterdamisssa, jossa vaihtoaika on kohtuullinen ja lentoasemarakennus erittäin selkeä.

      • maksoi 90€

        Jos tuohon vielä lisätään lentokenttäkyydit Helsingistä Tampereelle, Portosta Lissaboniin ja takasin hintaa tulee lisää toiset 90€ eli 180€.

        Olis tarkoitus kuukauden päästä lähteä ja käydä myös Lissabonista.

        Tietäiskö kukaan Portugalista edullisia yöpymismahdollisuuksia esim hostelleita tms, mitä ne maksavat?


      • lissaboniin
        maksoi 90€ kirjoitti:

        Jos tuohon vielä lisätään lentokenttäkyydit Helsingistä Tampereelle, Portosta Lissaboniin ja takasin hintaa tulee lisää toiset 90€ eli 180€.

        Olis tarkoitus kuukauden päästä lähteä ja käydä myös Lissabonista.

        Tietäiskö kukaan Portugalista edullisia yöpymismahdollisuuksia esim hostelleita tms, mitä ne maksavat?

        pääsee junalla noin 25 eurolla..


      • pensao
        maksoi 90€ kirjoitti:

        Jos tuohon vielä lisätään lentokenttäkyydit Helsingistä Tampereelle, Portosta Lissaboniin ja takasin hintaa tulee lisää toiset 90€ eli 180€.

        Olis tarkoitus kuukauden päästä lähteä ja käydä myös Lissabonista.

        Tietäiskö kukaan Portugalista edullisia yöpymismahdollisuuksia esim hostelleita tms, mitä ne maksavat?

        Vastaus tulee vähän viiveellä mutta jokatapauksessa, ns. pensaot ovat edullisia, esim Lissabonissa noin 20-25 euroa yö. Hostellit tietty vieläkin edullisempia mutta pensaossa saat ainakin oman kylppärillä varustetun huoneen :-)


    • menossa

      tsekkaa supersaver.fi ... meille löytyi edulliset ainaski!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1488
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1032
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      761
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      35
      755
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      707
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      690
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      669
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      664
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      71
      634
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      304
      609
    Aihe