halpa lento

toronto

Suunitelmissa olisi lähteä joulukuun alussa kahdeksi viikoksi torontoon... budjetti on kuitenkin tiukka, joten kysyisin tietääkö kukaan halvoista lennoista? tai kannattaako esimerkiksi lentää new yorkiin ja jatkaa sieltä junalla torontoo? kiitos vastauksista!

8

1410

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näin on

      että halvin ja nopein ja mukavin on Finnairin lento Torontoon. Kyllä se junamatkan hinta syö lopunkin edun mitä voisi olla ja hirveä matka aika.

      • kato vaikka ite

        Ihan bs koko toi edelline teksti. finnair ei edes lennä suoraan jouluna torontoon ja toiseksi se maksaa yli 1500 € per nenä. Kun taas esim. Klm maksais noin 600-650 € amsterdamin kautta. Halvin taitaa olla CSA:n kautta joku vajaa 550 € mutta siinä taitaa olla pari pysähdystä joten ehkä ei maksa vaivaa...


      • tänkin juttu
        kato vaikka ite kirjoitti:

        Ihan bs koko toi edelline teksti. finnair ei edes lennä suoraan jouluna torontoon ja toiseksi se maksaa yli 1500 € per nenä. Kun taas esim. Klm maksais noin 600-650 € amsterdamin kautta. Halvin taitaa olla CSA:n kautta joku vajaa 550 € mutta siinä taitaa olla pari pysähdystä joten ehkä ei maksa vaivaa...

        No toi on vähemmän puuta heinää kun edellisen, mutta kyllä sunkin juttusi on hiukan päin honkia :) Finnair ei siis lennä suorana joulun aikaan Torontoon (ainoastaan kesä-elokuussa). SE EI MAKSA 1500€ per nenä. Eli jos kesällä mielii Torontoon Finnairilla niin itse maksoin lipuistani elokuussa kun lensin yhteensä 530€. En 1500 euroa, sehän on lomalento. Ellet sitten tarkoittanut jotain business-luokkaa.

        Itse käytän silloin tällöin (asun aina välillä Kanadassa Toronton välittömässä läheisyydessä) New Yorkin kautta tulevia lentoja. KLM lentää Amsterdamin kautta, halvimmillani olen saanut hintaan 550€ liput. Mutta takaisin New Yorkiin. Juna New York-Toronto maksaa keskimäärin 120CAd (=85euroa) aikuiselta. Itse saan opiskelija-alennusta ISIC-kortillani ja se on vielä edullisempaa. Hyvät tarjoukset New Yorkiin ovat alkaen 400 euron pintaa. Eli laskien 400 85 85 lentokenttä-asema= vajaa 600 euroa. Eli samoihin tai kalliimpiin hintoihin tullaan kuin mitä KLM:n lento. Mutta etunsa on tuossakin tavassa, halvimmillani sain lennon Nykkiin hintaan 365€, jolloin tuli jo edulliseksi samalla näkee maisemia Yhdysvaltojen ja Kanadan rajalla. Rajamuodollisuudet kannattaa selvittää, itselläni se ei ole tuottanut ongelmia Study Permitin takia olen suomalainen. Lisäksi olen silloin tällöin viettänyt pari päivää New Yorkissa shoppaillen tai kierrellen ja kaarrellen nähtävyyksiä. JOS ainoa tarkoituksesi (siis alkuperäiselle) on tulla Torontoon, niin lennä KLM:llä...se on helpointa. Etkä voita New Yorkin kautta lentämisellä mielettömiä määriä rahaa.


      • ihme settii
        tänkin juttu kirjoitti:

        No toi on vähemmän puuta heinää kun edellisen, mutta kyllä sunkin juttusi on hiukan päin honkia :) Finnair ei siis lennä suorana joulun aikaan Torontoon (ainoastaan kesä-elokuussa). SE EI MAKSA 1500€ per nenä. Eli jos kesällä mielii Torontoon Finnairilla niin itse maksoin lipuistani elokuussa kun lensin yhteensä 530€. En 1500 euroa, sehän on lomalento. Ellet sitten tarkoittanut jotain business-luokkaa.

        Itse käytän silloin tällöin (asun aina välillä Kanadassa Toronton välittömässä läheisyydessä) New Yorkin kautta tulevia lentoja. KLM lentää Amsterdamin kautta, halvimmillani olen saanut hintaan 550€ liput. Mutta takaisin New Yorkiin. Juna New York-Toronto maksaa keskimäärin 120CAd (=85euroa) aikuiselta. Itse saan opiskelija-alennusta ISIC-kortillani ja se on vielä edullisempaa. Hyvät tarjoukset New Yorkiin ovat alkaen 400 euron pintaa. Eli laskien 400 85 85 lentokenttä-asema= vajaa 600 euroa. Eli samoihin tai kalliimpiin hintoihin tullaan kuin mitä KLM:n lento. Mutta etunsa on tuossakin tavassa, halvimmillani sain lennon Nykkiin hintaan 365€, jolloin tuli jo edulliseksi samalla näkee maisemia Yhdysvaltojen ja Kanadan rajalla. Rajamuodollisuudet kannattaa selvittää, itselläni se ei ole tuottanut ongelmia Study Permitin takia olen suomalainen. Lisäksi olen silloin tällöin viettänyt pari päivää New Yorkissa shoppaillen tai kierrellen ja kaarrellen nähtävyyksiä. JOS ainoa tarkoituksesi (siis alkuperäiselle) on tulla Torontoon, niin lennä KLM:llä...se on helpointa. Etkä voita New Yorkin kautta lentämisellä mielettömiä määriä rahaa.

        Siis kysyjä KYSYI että mitä maksaisi JOULUKUUSSA lennot kanadaan, EI KESÄLLÄ ja jos viitsit katsoa nyt finnairin sivuilta niin ei todellakaan pääse halvalla menemään..eli jatkossa ei päänaukomisia jos ei lue ensin kysymystä kunnolla. jos on menossa jouluna niin ketä kiinnostaa kesän hinnat..haloo.


      • Reittia
        ihme settii kirjoitti:

        Siis kysyjä KYSYI että mitä maksaisi JOULUKUUSSA lennot kanadaan, EI KESÄLLÄ ja jos viitsit katsoa nyt finnairin sivuilta niin ei todellakaan pääse halvalla menemään..eli jatkossa ei päänaukomisia jos ei lue ensin kysymystä kunnolla. jos on menossa jouluna niin ketä kiinnostaa kesän hinnat..haloo.

        Chicagosta Torontoon, matka ei ole pitka sinne taalta ja voisit katsella mahtavaa maailmankaupunkia pari paivaa. Suomalaisille aina vaan tarjotaan New Yorkia ja Miamia ja Californiaa lomakohteiksi. Ne eivat oikein edusta USAta, silla esimerkiksi Miami on niin latinovaikutteinen (Kuubalainen) etta tava-amerikkalaiselle tulee sellainen tunne etta pitaisi vaihtaa dollarit pesoiksi lentokentalla.

        Olen joutunut lahtemaan marketeista pois koska kukaan ei ymmartanyt englantia.
        Joulukuu ei ole paras aika ilmastollisesti Chicagossa, voi olla ukonilma tai lumisade mutta keskikaupungin valot ovat upeita ja nayteikkunat vertaansa vailla.


      • vastauksessani
        ihme settii kirjoitti:

        Siis kysyjä KYSYI että mitä maksaisi JOULUKUUSSA lennot kanadaan, EI KESÄLLÄ ja jos viitsit katsoa nyt finnairin sivuilta niin ei todellakaan pääse halvalla menemään..eli jatkossa ei päänaukomisia jos ei lue ensin kysymystä kunnolla. jos on menossa jouluna niin ketä kiinnostaa kesän hinnat..haloo.

        Tottakai ymmärsin, että kysyjä kysyi JOULUKUUSSA. Vastasinkin hinnoista KESÄLLÄ sille, joka väitti että KESÄN LOMALENNOT FINNAIRILLA maksaa 1500€ naama. Tottakai ne nyt maksaa 1500€ kun ei ole suoria lentoja, vaan Lontoon kautta lentäviä kalliita reittilentoja. Eli jos olisit viitsinyt lukea KOKO ketjun, niin olisit ymmärtänyt mihin vastasin.

        Vastasin myös mitä maksaa JOULUKUUSSA. Olen 6 vuotisen opiskeluni ajan lentänyt useasti Hki-Toronto-Hki väliä.

        Eli ei jatkossa päänaukomista jos ei lue ensin kunnolla mihin kirjoittaja vastaa. Ei tietenkään kiinnosta kesän hinnat, halusin vain korjata virheen...haloo.


    • pirko232
    • IhmeTTelevä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      140
      10192
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      53
      2944
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      204
      2769
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2097
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1858
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1679
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1577
    8. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1566
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1533
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1358
    Aihe