väkivaltaiset portsarit..

nainen mustelmilla

onko ketään omasta mielestään kohdeltu väärin/ruhjottu mustelmille? missä kulkee raja,asiakasko aina väärässä vaiko silmätikku..? sama paikka,,sama kohtelu,samat otteet,puhe ei tehoa..että näin! t:kipeä ex-asiakas

22

5290

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sama kohtelu

      Ihmettelen suuresti, että miksi tällaiselle änkyrälle ei ole annettu jo ensimmäisestä kerrasta porttikieltoa.

      Portsari voi aivan hyvin kertoa, että olit häirikkö, et pääse sisälle.
      Kännissä oleva häirikkö saattaa yrittää väkisin, mutta eiköhän sekin pystytä torjumaan.

    • ei ole kamalampaa

      kuin kännissä toikkaroiva nainen!

      Ollaan kuin parempikin maailman valloittaja, "seksikkäästi" toinen silmä vielä avoimena. Kuulo mennyt ja kävelykykykin heikonlainen. Äänijänteet kyllä toimii!

      Tälläisen asiakkaan saa poistaa ravintolasta ja toivon todella että portsarit niin tekevätkin. Häiritset kaikkia muita asiakkaita, jos et ole sitä itse tajunnut niin tajuaisit edes selvinpäin.

      Jos ei osaa käyttäytyä niin silloin kannattaa pysyä kotona.

      Kaikki minun kohtaamani portsarit ovat olleet kohteliaita ja avuliaita herrasmiehiä. Yksikään heistä ei ole käynyt asiakkaaseen kiinni, ovat kyllä siirtäneet asiakkaan ulos tarvittaessa (jopa sen kiroilevan ja rimpuilevan, henkilökohtaisuuksiin menevän juopon akan) Jälkiä ei asiakkaaseen jää kun kohteliaasti pyydetään useamman kerran poistumaan, mutta mitä tekee akka? Ei suostu poistumaan, joten asiakas siirretään ulos. Jos kävelisit nätisti ulos niin asia toimisi ilman mustelmia, mutta riehuminen ja potkiminen ei todellakaan estä mustelmien syntymistä.

      katso itseäsi peilistä ja mieti, miksi sinä saat aina mustelmia poistettaessa baarista?

    • aina oikeassa

      Toki! Kaikkia ketä on ravintolasta poistettu, on omasta mielestään kohdeltu väärin.

      Menit siis vain ravintolaan, siemailit ehkä drinkkiäsi, ja yht´äkkiä narikasta syöksyi poke ja ruhjoi sinut siihen paikkaan mustelmille?

      Vai olitko kenties poistumassa ravintolasta, ja juuri kävellessäsi ulos kun poke iski takaapäin ja ruhjoi sinut mustelmille?

      Vai etkö kerinnyt edes sisään? Olitko vasta ovella tulossa sisään, kun poke tuli ja ruhjoi sinut ovenedustalla mustelmille?

      Selvennä hieman?

      Onneksi olet nykyään siis ex-asiakas. kaikilla varmasti näin mukavampaa ja helpompaa.

      • ihminen minäkin

        Kiitti vain herjauksista ja kuvauksista,mitkä eivät todellakaan päde minuun..ettehän edes tunne minua.näinhän se elämässä menee;lyötyä potkitaan vaan enemmän.Minua ärsytettiin yl. tahallaan ko raflassa,en aloittanut koskaan riitaa ym.väkivaltaa,lähinnä puolustauduin sanoin,yhden ainoan kerran oli pakko pitää mimmi kiinni;tulin wcstä,mimmi uhosi:nyt sä akka saat kohta niin kovasti turpaan kuin ikinä ennen!vaistomaisesti 2ask ja 1ask,et niinkö?joku kait ymmärtää,piti rauhottaa tilanne,vai olisko pitäny ottaa turpiinsa,no meitä on moneksi.Tapauksen jälkeen olemme tällähetkellä ystäviä tän tuntemattoman uhoajan kans.Tän tapauksen jälkeen olin todellakin silmätikku,mikä lopulta johti mustelmille portsareiden taholta,uskokoon ken tahtoo,no antaa olla:)maailmassa sattuu ja tapahtuu..T:ei juoppohullu,vaan ihan tavallinen pieni.. ihminen minäkin.


      • portsareitten taholta
        ihminen minäkin kirjoitti:

        Kiitti vain herjauksista ja kuvauksista,mitkä eivät todellakaan päde minuun..ettehän edes tunne minua.näinhän se elämässä menee;lyötyä potkitaan vaan enemmän.Minua ärsytettiin yl. tahallaan ko raflassa,en aloittanut koskaan riitaa ym.väkivaltaa,lähinnä puolustauduin sanoin,yhden ainoan kerran oli pakko pitää mimmi kiinni;tulin wcstä,mimmi uhosi:nyt sä akka saat kohta niin kovasti turpaan kuin ikinä ennen!vaistomaisesti 2ask ja 1ask,et niinkö?joku kait ymmärtää,piti rauhottaa tilanne,vai olisko pitäny ottaa turpiinsa,no meitä on moneksi.Tapauksen jälkeen olemme tällähetkellä ystäviä tän tuntemattoman uhoajan kans.Tän tapauksen jälkeen olin todellakin silmätikku,mikä lopulta johti mustelmille portsareiden taholta,uskokoon ken tahtoo,no antaa olla:)maailmassa sattuu ja tapahtuu..T:ei juoppohullu,vaan ihan tavallinen pieni.. ihminen minäkin.

        Tietysti osaksi asiaakin kerrot, mutta omaa syytäkin sinussa näyttää olevan.

        Kyllä asiakkaan pitää uskoa portsarin sanaan, niin ettei portsarin tarvitse niitä mustelmia aiheuttaa, vai väitätkö portsarin pistäneen sinua heti ovella turpaan sinut nähdessään.

        Kyllä ravintolassa pelisännöt sanelevat lait ja niitten mukaan toimivat portsarit, eivät asiakkaat. Siksi järjestysmiehen vastustamisesta on tehty rikos


      • kfgkfgkfg
        ihminen minäkin kirjoitti:

        Kiitti vain herjauksista ja kuvauksista,mitkä eivät todellakaan päde minuun..ettehän edes tunne minua.näinhän se elämässä menee;lyötyä potkitaan vaan enemmän.Minua ärsytettiin yl. tahallaan ko raflassa,en aloittanut koskaan riitaa ym.väkivaltaa,lähinnä puolustauduin sanoin,yhden ainoan kerran oli pakko pitää mimmi kiinni;tulin wcstä,mimmi uhosi:nyt sä akka saat kohta niin kovasti turpaan kuin ikinä ennen!vaistomaisesti 2ask ja 1ask,et niinkö?joku kait ymmärtää,piti rauhottaa tilanne,vai olisko pitäny ottaa turpiinsa,no meitä on moneksi.Tapauksen jälkeen olemme tällähetkellä ystäviä tän tuntemattoman uhoajan kans.Tän tapauksen jälkeen olin todellakin silmätikku,mikä lopulta johti mustelmille portsareiden taholta,uskokoon ken tahtoo,no antaa olla:)maailmassa sattuu ja tapahtuu..T:ei juoppohullu,vaan ihan tavallinen pieni.. ihminen minäkin.

        Portsari kun käskee ulos niin sitten mennään, joko omin jaloin tai avustettuna. Jos rupeaa vastustelemaan ja riehumaan niin sattaahan siinä ruhjeitakin tulla.


    • Rav. työntekijä

      Naiset ovat tänä päivänä ravintoloissa suurimmat ja agressiivisimmat häiriköt. Jos tulee mustelmia, niin syyttäkää itseänne. Ottakaa ne mustelmat vaikka tasa-arvon kannalta vastaan kuin miehet.

      • pettynyt

        Lisään vielä,etten vastustellut ko iltana portsaria enkä koskenut kehenkään!Eikä annettu suunvuoroa,vaikka eräs nainen pöydästä huuteli ja nimitteli,poke tuli vain takaapäin ottaen kiinni ja puristaen kovalla voimalla harteista ja niskasta,pihalle oitis.Oudoksuttaa,että ravhenkilökunta tällaisia puolustaa ja yleensäkin heikompaa vastaan?Totean vain,et maailma ja sen mukana ihmisestä on tullut peto toiselle.No,tänään sitten jouduin tapauksen osalta sairaalaan huimauksen ja kivun takia..olipa vielä onneksi näytillä nuo ruhjeet kahden viikon takaa!5tuntia siellä hurahti ja lääkäri kyseli noita ruhjeita hmm..totesi näiden vaik.oireisiini;niska oli kovin tulehtunut,pari piikkiä ja lääkkeet kotiin,jatko neurologille,saas nähdä ken viulut maksaa? et tämmöstä,ei naurata,itkettää,lähinnä pettynyt ihmisiin...


      • m0pp3
        pettynyt kirjoitti:

        Lisään vielä,etten vastustellut ko iltana portsaria enkä koskenut kehenkään!Eikä annettu suunvuoroa,vaikka eräs nainen pöydästä huuteli ja nimitteli,poke tuli vain takaapäin ottaen kiinni ja puristaen kovalla voimalla harteista ja niskasta,pihalle oitis.Oudoksuttaa,että ravhenkilökunta tällaisia puolustaa ja yleensäkin heikompaa vastaan?Totean vain,et maailma ja sen mukana ihmisestä on tullut peto toiselle.No,tänään sitten jouduin tapauksen osalta sairaalaan huimauksen ja kivun takia..olipa vielä onneksi näytillä nuo ruhjeet kahden viikon takaa!5tuntia siellä hurahti ja lääkäri kyseli noita ruhjeita hmm..totesi näiden vaik.oireisiini;niska oli kovin tulehtunut,pari piikkiä ja lääkkeet kotiin,jatko neurologille,saas nähdä ken viulut maksaa? et tämmöstä,ei naurata,itkettää,lähinnä pettynyt ihmisiin...

        Kyllä sitä yleensä syystä ulos heitetään ja luulen et tässä ei ihan koko totuus paljastunu. Jos ei osaa käyttäytyä niin ei kannata mennä baariin/ravintolaan.


    • Nimetön

      Se että akat ei tykkää susta ku puhut seksistä miesten kans.Onko muka oikeutettua heittää VÄKIVALTASESTI ulos.
      Kellään ei oo oikeutta aiheetonta liikaa väkivaltaa käyttää,vaan portsarin tehtävä on ainoastaan ohjata tai viedä häirikkö(eli väkivaltainen,riitaa haastava,toisten laseista juova yms.) ulos ravintolasta/juhla alueelta.
      Ei portsarin kuulu hakata tai muuta.
      Mun päätä vedettiin taakse,mikä on hengenvaarallista.Siihen voi kuolla!Tämä on ainaki täysin laitonta vaikka olisin ollut itse syyllinen tähän.

      • nainen vm

        En ymmärrä miksi niin moni täällä puolustelee portsareita. Omasta kokemuksesta voin sanoa, että osa portsareista todella käyttää turhaa väkivaltaa. Jotkut ovat vain sellaisia luuseri punaniskoja, että muuten heillä ei ole elämässä mitään valtaa, mutta kunhan pääsevät portsareiksi halutaan ottaa kaikki ilo irti. Ja lisäksi osa näistä aivottomista hormoonibodareista on myös auttamattomia rasisteja. Yritä sitten mennä baariin jos olet romani tms.


    • DJ Esko

      Perkele, on teitä väärin kohdeltu.. ja itsehän ei olla mitään tehty??

      varmasti ei ole ekaksi kehoitettu ja sitten käsketty, vaan samantien pihalle.. niin justiinsa.

      paskahousut jos ei osata käyttäytyä niin sitten vaihdetaan baaria, menkääpäs takas sinne kotilähiön kanta kuppilaan siellä voi remuta muitten samanlaisten paskahousujen kanssa.

      Rasisteja, jep niihän se on.. ja itse haluat keskustella asiallisesti ja oikeudenmukaisuutta noudattaen, koskas sinua on lyöty puukolla (yl mora) kylkeen viimeksi? tai mahdollisesti ammuttu (studio 51) joo paskoja jätkiä ne portasarit on..

      ihmisille pitää puhua kieltä jota he ymmärtävät, oikeustieteen opiskelijoille lakia ja asetusta kun taas konnille konnien kieltä, kipua ja tuskaa..


      just my 2c worth of..

      • hjp

        vahtimestarin Helsingissä


        Rogues Gallery -jengin "kovaan ytimeen" kuuluu 10-20 jäsentä. ESS/Arkisto

        Kahdeksan Rogues Gallery ja NBK -jengien jäsentä pahoinpiteli lyömällä ja potkimalla helsinkiläisen vahtimestarin varhain maanantaiaamuna Helsingin ydinkeskustassa.
        Poliisin mukaan pahoinpitely tapahtui hieman kello neljän jälkeen aamulla Mannerheimintie 6:n kohdalla. Neljä tekijää saatiin kiinni tapahtumapaikalta, neljä pääsi pakenemaan. Vahtimestari sai vammoja mutta ei poliisin mukaan joutunut sairaalahoitoon. Myös joidenkin karkuun päässeiden jengiläisten henkilöllisyys on poliisin tiedossa.


      • peppana ollut
        hjp kirjoitti:

        vahtimestarin Helsingissä


        Rogues Gallery -jengin "kovaan ytimeen" kuuluu 10-20 jäsentä. ESS/Arkisto

        Kahdeksan Rogues Gallery ja NBK -jengien jäsentä pahoinpiteli lyömällä ja potkimalla helsinkiläisen vahtimestarin varhain maanantaiaamuna Helsingin ydinkeskustassa.
        Poliisin mukaan pahoinpitely tapahtui hieman kello neljän jälkeen aamulla Mannerheimintie 6:n kohdalla. Neljä tekijää saatiin kiinni tapahtumapaikalta, neljä pääsi pakenemaan. Vahtimestari sai vammoja mutta ei poliisin mukaan joutunut sairaalahoitoon. Myös joidenkin karkuun päässeiden jengiläisten henkilöllisyys on poliisin tiedossa.

        tuosta tekstistä huutaa läpi, että noin monta "miestä! yhden poken kimpussa... Kukaohan siinä oli se reppana?! Kysyn vain.

        Tuuletetaan kyllä portsarin puolesta!


      • reppana
        hjp kirjoitti:

        vahtimestarin Helsingissä


        Rogues Gallery -jengin "kovaan ytimeen" kuuluu 10-20 jäsentä. ESS/Arkisto

        Kahdeksan Rogues Gallery ja NBK -jengien jäsentä pahoinpiteli lyömällä ja potkimalla helsinkiläisen vahtimestarin varhain maanantaiaamuna Helsingin ydinkeskustassa.
        Poliisin mukaan pahoinpitely tapahtui hieman kello neljän jälkeen aamulla Mannerheimintie 6:n kohdalla. Neljä tekijää saatiin kiinni tapahtumapaikalta, neljä pääsi pakenemaan. Vahtimestari sai vammoja mutta ei poliisin mukaan joutunut sairaalahoitoon. Myös joidenkin karkuun päässeiden jengiläisten henkilöllisyys on poliisin tiedossa.

        "Rogues Gallery ja NBK -jengien " reppanoita ja koulukiusattuja neitejä.


      • Vaihteeksi
        reppana kirjoitti:

        "Rogues Gallery ja NBK -jengien " reppanoita ja koulukiusattuja neitejä.

        Kyllä se nyt vaan niin on, että huomattavasti useammin sen väkivaltaisen tilanteen aiheuttaa asiakas, eikä portsari.Järjestyksenvalvojan neuvoja, kehotuksia ja käskyjä on noudatettava. Järjestystä ylläpitävän henkilön vastustaminen, ennen kaikkea väkivaltainen sellainen, on rikos josta voi saada enimmillään puoli vuotta ehdotonta vankeutta. Niin, ja "ainahan" asiakas on "oikeassa" juuh. Ei minussa mitään vikaa ollut niih.....


    • ei muuten ole näin

      Mutta tähänhän nämä portsarit aina vetoavat " ei varmaan ollut juu itsessään mitään vikaa, humasallakin olit ". Suomen rikoslain mukaan henkilöön ei ole silti oikeutta kajota väkivaltaa käyttäen vaikka tämä olisikin humalassa. Tässä huomaa mikä on tieto taito taso näillä parin viikon "koulun" käyneillä järjestyksevalvojilla. On tapauksia joissa asiakasta ei ole esim. päästetty sisään tämän humalatilan takia, ja kun asiakas on kysynyt tai jäänyt vähäksi aikaa asiaa tiedustelemaan niin järjestyksenvalvojat ovat kaataneet maahan ja pahoinpidelleet tämän. Olen itse omilla silmillä nähnyt tälläisiä tilanteita. Ei paljoakaan tarvitse kun nämä väkivaltaa rakastavat karpaasit ovat kimpussasi, se ei tarvitse pahimmassa tapauksessa kuin "tietynlaisen olemuksen " josta nämä vähänkoulutetut tekevät omia johtopäätöksiä jotka eivät useinkaan pidä edes paikkaansa. On täysin sairasta, että tälläiset tapaukset jakavat tuolla ylipäätään minkäänlaista oikeutta. Vähäista on heidän oikeudenjakonsa, mutta kyllä tietyt viranomaiset voisi vähän tarkastaa näiden karpaasien toimintatapoja. Ei se asiakas aina väärässä ole, todellaakaan ei ole. Ko alalla on monenlaista väkivallasta nauttivaa tapausta joiden tarkoitus on vain saada ongelmia aikaan. Yksikin tälläinen poke on liikaa, ja epäilen ettei taida jäädä ihan yhteen tapaukseen, mitä olen tilannetta seurannut. Vaikea on asiaa todistaa, että joku rakastaa väkivaltaa ja nauttii sen käytöstä, mutta totta se on silti. Kannustan kaikki ihmisiä ilmoittamaan nämä tapaukset viranomaisille, ensialkuun kannattaa tehdä rikosilmoitus jos joutuu näiden vähäjärkisten kaltoinkohtelemaksi! Muuten he pääsevät kuin koiraveräjästä joka kerta!

    • pok pok

      Itse toimin pokena kymmenen vuotta, lähinnä yksin eri baareissa. Saldona yksi paini asiakkaan kanssa, mikä sekin sovittiin jälkeenpäin. Valitettavasti alalla on liikaa asennevammaisia henkilöitä, jotka on pätemässä ovella pönkittääkseen huonoa itsetuntoaan. Aivan liikaa olen saanut todistaa pahoinpitelyjä järkkäreiden toimesta, lähinnä isoissa baareissa, missä monta pokea.
      Lähtökohtana pitäisi olla asiakaspalvelu, sitä kait ravintolakin toivoo, tervetuloa uudestaaan:)

    • derpaderp

      Baareissa olen koko elämäni ravannut ja ei ole ollut ikinä mitään ongelmia kenenkään kanssa. Johtuen ihan siitä, että edes humalassa ei kuulu tapoihini soittaa suuta milloin kenellekkin ja venkuilla kaikkea auktoriteettia vastaan minkä ehtii.
      Mitä olen muiden toimintaa täälä nähnyt, niin voin ihan hyvällä itsetunnolla sanoa, että VÄHINTÄÄN 99,9999% kaikista "nyyh portsari sitä ja tätä" oli ihan sen juopon aikaansaannosta. Aina pitää alkaa kiljumaan portsarille/baariemännille ties mistäkin tyhjänpäiväisestä, kun ollaan lopetettu tarjoilu ihan syystä.

      En ole vuosien aikana nähnyt kertaakaan tilannetta, jossa portsari olis heivannut sievoisesti käyttäytyneen reppanan pihalle ihan portsarin omaa pahuuttaan.

      • jepjep23

        No siellä Hervannassa ei varmaan olekaan kun se tasan yksi baari ja lempeä portsari, joten sulla on käynyt hyvä tuuri. Tai sitten olet joku portsari joka yrittää pestä kasvojaan.

        Portsareihin mahtuu muihin ammattikuntiin verrattuna valitettavan paljon näitä steroidilla varustettuja raivohulluja, jotka etsivät pienintäkin tekosyytä satuttaa muita ja käyttää väkivaltaa. Kyllähän niitä salilla hankittuja lihaksia pitää jotenkin saada konkreettisesti käyttää, hukkaan muuten menevät.


    • natsit

      Ja onhan se siistii pullistella siinä baarin ovella ja kattella 20 v nuorempii muijii. kuola oikeen valuun ku toinen toistaa alastomammat mimmit kulkee siit ohi. kai nyt kun on muna pystyssä seissyt useemman tunnin nii loppuillast on päästävä purkaa agressioo!

    • en ymmärrä mitä ne

      naiset ylipäätään kukaan nainen näkee noissa hormoni idiooteissa. Eihän niillä kyrpäkään tuskin toimii kun käyttää kaikkia mömmöjä. Ja jos toimiikin niin aivot niillä ei toimi ainakaan. Hyi helvet*i. Tuollaisia väkivaltaisia aivottomia sikoja tuolla sitten jakelee oikeutta baareissa, toivottavasti viranomaisetkin joskus herää todellisuuteen, jos ei muuten niin vaikka oman kokemuksensa kautta vapaa ajalla ollessaan!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      141
      2072
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1928
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1878
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1680
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1478
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1170
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1168
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1147
    Aihe