Ei tarvii koko ajan käännellä kernulia, eikä muutenkaan säätää,kuulostaako linux-pelleistä oudolta? Joo, puhe olikin genuine windows tuotteista jotka on tehty käyttämistä varten. Säätäjä-ässille on sitten linuxit joissa voi turata ja säätää ihan vapaasti, valmistahan ei tule koskaan.
Genuine windows - se vain toimii!
Genuine windows
8
552
Vastaukset
- netissä surffaa
ja kirjoittelee jotain... jos aikoo ihan töitä tehdä oikeilla ohjelmilla niin sitten Windows.Surkee toi linux, edes näyttöön ei saa ku 60 hz virkistystaajuuden, kato siinä sitten silmät vettä valuen värisevää ruutua....
Surkee toi linux, edes näyttöön ei saa ku 60 hz virkistystaajuuden
Kun Radeon 9800Pro:n (Mag DJ920) kaa windowsilla 1600x1200 oli 60Hz ja SuSE:lla vastaavasti 85Hz... Juu, todella kivaa oli tihrustaa 60Hz "välkyntää", mut ei haitannut kun 99% ajasta SuSE päällä!
;-)- Starship Trooper
On se hienoa lukea tollaisten vanhojen ukkojen uudenopettelu pelon ajamia couppauskirjoituksia.
Jos et osaa, se on sinun asiasi. Ei vika ole järjestelmässä vaan vika on siinä että osaamistasosi on puutteellinen. Tiedän että kaiken tietävän, absoluuttisia totuuksia puhuvan narsistin on ikävä kuulla että vika onkin HÄNESSÄ.
- minä vaan
Arvaa mihin voit sen windowsisi työntää?
Ja voisitko olla levittelemättä tota valhetta kernelin kääntelystä. Kernelin kääntäminen nykyään hyvin harvoin tarpeen linuxissa, koska kernelimodulitkin on keksitty. - hermanni
Kuulostako Windows-Pellestä oudolta, kun ei ole tarvinnut kolmeen vuoteen käännellä mitään kernuleita?
Äänestä minua - se vaan kannattaa. - MacMulkero
Eipä tarvii rassailla virustorjunnan, palomuurien tai roskanpoistajien kanssa. Konekin on hiljainen ja sitä kehtaa pitää pöydällä. Mullonki Mac ;)
"Säätäjä-ässille on sitten linuxit joissa voi turata ja säätää ihan vapaasti, valmistahan ei tule koskaan."
HEHHEH!!! Näytäpäs valmis Windows! :DD
Service Packia pukkaa niihinkin aika-ajoin. Keskeneräisenä kun laittavat myyntiin.
Windows on ainoa käyttöjärjestelmä jonka beta-testaus jatkuu aina virallisen julkaisun jälkeen seuraavat viisi vuotta ;)- mutta
"...Service Packia pukkaa niihinkin aika-ajoin...." mitä sitten ? automaattiset päivitykset käytössä joten eipä haittaa koneen käyttöä
- !!!!!!!!!!!!!½!
mutta kirjoitti:
"...Service Packia pukkaa niihinkin aika-ajoin...." mitä sitten ? automaattiset päivitykset käytössä joten eipä haittaa koneen käyttöä
"automaattiset päivitykset käytössä joten eipä haittaa koneen käyttöä"
Entäpä se ärsyttävä pop uppi joka pyytää koko ajan restarttaamaan, että saa päivityksen loppuun? Ei ne service packit asennu ilman reboottia.
Ei häiritse käyttöä, just, haha.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101084
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264596Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93531
- 26512
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437