ongelma on, ettei nauhottaminen kasetille digikanavilta onnistu. miten piuhat pitäs kytkee, että homma onnistus? tai mättääkä jossain muualla?
digikanavien tallennus vhs:sälle
7
953
Vastaukset
Kytke videonauhuri boksin VCR-scartiin ja TV TV scartiin ja sitten tallenna AV1:stä (tms.)
- mru
ongelma on lähinnä se, että kun haen videoilla kanavia ei löydy digikanavia ollenkaan. kaikki muut kanavat kaapeliverkosta löytyvät, muttei digikanavat.
jos joku pystyy vääntämään tämän rautalangasta yksinkertaselle kaverille niin olen kiitollinen. - mju7
mru kirjoitti:
ongelma on lähinnä se, että kun haen videoilla kanavia ei löydy digikanavia ollenkaan. kaikki muut kanavat kaapeliverkosta löytyvät, muttei digikanavat.
jos joku pystyy vääntämään tämän rautalangasta yksinkertaselle kaverille niin olen kiitollinen.Älä etsi digikanavia,etsi scart liittimeen tuleva lähetys.Yksi keino on selata kanavia alaspäin 3-2-1-0-,ja sieltä voi löytyä.Ohjekirjassa myös sanotaan miten menetellä.
- mru
mru kirjoitti:
jos joku pystyy vääntämään tämän rautalangasta yksinkertaselle kaverille niin olen kiitollinen.ja vielä lisään, että pystyn nauhottamaan sitä kanavaa mitä katson myös digipuolelta. mutta sen kanavan on pakko olla päällä silloin kun sitä katsoo.
mru kirjoitti:
ja vielä lisään, että pystyn nauhottamaan sitä kanavaa mitä katson myös digipuolelta. mutta sen kanavan on pakko olla päällä silloin kun sitä katsoo.
Tuo on ihan normaalia. Sinulla on yksi digitaaliviritin, joten et voi seurata kerrallaan kuin yhtä digitaalilähetystä. Voit toki seurata tai tallentaa samaan aikaan analogilähetystä television tai videonauhurin analogivirittimellä.
Jos haluat tallentaa eri digikanavaa kuin katsoa, joudut hankkimaan toisen (erimerkkisen) digiboksin.- mru
okaro kirjoitti:
Tuo on ihan normaalia. Sinulla on yksi digitaaliviritin, joten et voi seurata kerrallaan kuin yhtä digitaalilähetystä. Voit toki seurata tai tallentaa samaan aikaan analogilähetystä television tai videonauhurin analogivirittimellä.
Jos haluat tallentaa eri digikanavaa kuin katsoa, joudut hankkimaan toisen (erimerkkisen) digiboksin.ja vielä tarkennukseks. digiboksissa on 2 viritintä.
eli nyt olen saanut toimimaan sen nauhotuksen sillai, että ensin tallennan boksin kovalevylle ja sitten nauhotan vhs:lle.
onko viel muita vaihtoehtoja? mru kirjoitti:
ja vielä tarkennukseks. digiboksissa on 2 viritintä.
eli nyt olen saanut toimimaan sen nauhotuksen sillai, että ensin tallennan boksin kovalevylle ja sitten nauhotan vhs:lle.
onko viel muita vaihtoehtoja?Juuri noin pitää tehdä, jos haluaa ulkoiselle tallentimelle ohjelman, joka tulee samaan aikaan kun joku toinen, jota katsoo. Ongelma tuossa on, ettei kopioinnin aikana voi katsoa muuta, joten se kannattaa tehdä esim. yöllä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau697454Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens435094- 973452
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat462319- 442289
- 222168
- 342113
Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil171887- 281781
Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,141683