Onko työpaikan outlook eri versio kuin tavallinen office pro (joka on kotikoneellani). Siinä kun on sähköposti (työpaikan outlookissa) serverillä, enkä löydä sähköpostin asetuksia, kuten kotikoneella. Vai onko se muutettu asennuksen aikana tai jälkeen toimimaan serverillä.
Voisiko kotona tehdä samanlaisen serverin ja onnistuuko se tavallisella Office pro ohjelmalla vai tarvitaanko jokin server versio.
En kysy miten linuxissa homma tehdään. Voi siitäkin kertoa jos siltä tuntuu.
työpaikan
2
268
Vastaukset
- Teppo Tuki
Se on aivan sama ohjelma. Asetukset on tarkoituksella estetty näkymästä. Postit ovat palvelimella, jossa on esim. Exchange server tai muu ohjelma. (Office ei ole palvelinohjelma, eikä siitä ole server-versiota).
Kotikoneelle voi laittaa sähköpostipalvelimen, jos siltä tuntuu. Moni on tehnyt tuollaisen vanhasta pc:stä linux-pohjaisena :)))) (tuohon löytyy valmis jakeluversio). Joo, on niitä windows-pohjaisiakin ilmaisohjelmia.- vastauksesta..
Voisi linuxiakin kokeilla palvelimena. Hyvillä ohjeilla nykyisillä jakeluilla taitaa olla melko suoraviivaista puuhaa.
Ihan mielenkiinnosta voisi jotain rakennellakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606394- 1003302
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252636- 212238
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3561806- 271781
- 251540
- 491432
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261423- 321398