Olen 17v poika enkä ole eläissäni seurustellut ns. "oikeasti". Olenko ainoa laatuani? :
Olenko ainoa?
8
862
Vastaukset
- JJK90
.....aikaisemmat keskustelut
Et todellakaan ole ainoa.Minäkin olen seurustellut vain kerran jos sitä nyt seurusteluksi voi edes sanoa.
Vaikka toisaalta näyttää siltä että tosi moni seurustelee.Olen lukiossa huomannut että tosi monet tytöt on varattu joka tarkoittaa sitä että tod.näk en onnistu löytämään muijaa lukiostakaan - jooo...
Itse en poika siis ole, mutta tiedän paljon ikäisiäsi, ja vanhempiakin, jotka eivät ole seurustelleet koskaan eivätkä edes suudelleet!
en oo myöskään koskaan seurustellu, tai ollu treffeillä tai mitää. pisin on ollu et oon puhunu koulussa ryhmätyön oheella jonku kaa. siihen se on jääny. oon jo 18 ei hätää :D
- chibikitsune
samaten 18 vuotta ja pisimmälle olen mennyt pojan kanssa on kättely :p
- rakastunut nainen
et todellakaan ole ainoa ihminen!
- JH87
Olen pian 19v poika enkä ole ikinä seurustellut... Ja alkaa tuntua siltä etten taida saada ketään ihastumaan itseeni... kyllä sinä jonkun löydät ihan varmasti... pää pystyyn ja hymy huulille niin kyllä se siitä... :)
- sir lokki
ota itseäsi niskasta kiinni ja rupea vaikka koulussa juttelemaan tytön kanssa vaikka ryhmätyön ohella. saat runsaasti itseluottamusta ja tyttö huomaa, ettet ehkä olekaan mikään hassumpi kaveri. tämän teet muutaman tytön kanssa, niin susta alkaa jo keirtämään myönteistä kommenttia ja ties vaikka joku ihastuisi luonteeseesi. :)
- po1ka89
ikävä kyllä et ole :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191682
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991498Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy37953Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29889Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?38831Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50796Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s43758Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56748Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37740Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37720