Olenko ainoa?

PooiGGGaaa89

Olen 17v poika enkä ole eläissäni seurustellut ns. "oikeasti". Olenko ainoa laatuani? :

8

879

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JJK90

.....aikaisemmat keskustelut

Et todellakaan ole ainoa.Minäkin olen seurustellut vain kerran jos sitä nyt seurusteluksi voi edes sanoa.

Vaikka toisaalta näyttää siltä että tosi moni seurustelee.Olen lukiossa huomannut että tosi monet tytöt on varattu joka tarkoittaa sitä että tod.näk en onnistu löytämään muijaa lukiostakaan

• jooo...

Itse en poika siis ole, mutta tiedän paljon ikäisiäsi, ja vanhempiakin, jotka eivät ole seurustelleet koskaan eivätkä edes suudelleet!

• en oo myöskään koskaan seurustellu, tai ollu treffeillä tai mitää. pisin on ollu et oon puhunu koulussa ryhmätyön oheella jonku kaa. siihen se on jääny. oon jo 18 ei hätää :D

• chibikitsune

samaten 18 vuotta ja pisimmälle olen mennyt pojan kanssa on kättely :p

• rakastunut nainen

et todellakaan ole ainoa ihminen!

• JH87

Olen pian 19v poika enkä ole ikinä seurustellut... Ja alkaa tuntua siltä etten taida saada ketään ihastumaan itseeni... kyllä sinä jonkun löydät ihan varmasti... pää pystyyn ja hymy huulille niin kyllä se siitä... :)

• sir lokki

ota itseäsi niskasta kiinni ja rupea vaikka koulussa juttelemaan tytön kanssa vaikka ryhmätyön ohella. saat runsaasti itseluottamusta ja tyttö huomaa, ettet ehkä olekaan mikään hassumpi kaveri. tämän teet muutaman tytön kanssa, niin susta alkaa jo keirtämään myönteistä kommenttia ja ties vaikka joku ihastuisi luonteeseesi. :)

• po1ka89

ikävä kyllä et ole :(

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Puoluebarometri: Marinin hallituksella 7 parasta mittaustulosta

Orpon hallitusta pitää huonona 2/3 kansalaisista, joka on aika hyvin linjassa hallituspuolueiden yhteenlasketun kannatuk
      Maailman menoa
      85
      4111
    2. Pride-rautu korvaamaan kirjolohi

Kekkosen saatanan tunari meni muuttamaan aikoinaan sateenkaariväen kalan nimen. Unkarin vallankumouksen innoittamana n
      Maailman menoa
      26
      2230
    3. Purran aikaisemmat kannattajat siirtyneet Lindtmanin leiriin

Melkoinen muutos on käynnissä Suomen politiikan kentällä. Tulevista häviäjistä on hirmuinen kiire päästä ajoissa voittaj
      Maailman menoa
      40
      2010
    4. Olen parasta a-luokkaa

Kerron nyt teille, että olen äärimmäisen utelias, ja iitserakas ihminen. Teen paljon aloituksia itseäni koskien ja tunge
      Sinkut
      36
      1364
    5. 28
      1243
    6. Se mua jotenkin harmittaa

Et ko sulla ollu näin paljon selvästi mielenpäällä ollut kaikkea, kysymyksiä, neuvoteltavia asioita ja huolenaiheita, et
      Suhteet
      11
      1093
    7. Shakki ja matti

Toivoisin, että olisit läsnä ja tukena arjessani. Et edes tietäisi, että se olen minä tässä ja täällä vain. Olisi asioit
      Ikävä
      73
      901
    8. Oot tosi epätavallinen

ja erikoinen nainen. Tykästyä ikihyviksi sun kaltaiseen naiseen, mitä tästä pitäis edes ajatella.
      Ikävä
      43
      899
    9. Tuntuu että sulla on uusi ihastus

Toivottavasti vain harhailen.
      Ikävä
      40
      771
    10. Peuran liikenne ajovaloissa

Haittaako se jos bussit on romuja ja käyttökiellossa? https://www.ilkkapohjalainen.fi/avi-loysi-kahdeksan-puutetta-kaup
      Ähtäri
      30
      764
    Aihe