Olen 17v poika enkä ole eläissäni seurustellut ns. "oikeasti". Olenko ainoa laatuani? :
Olenko ainoa?
8
850
Vastaukset
- JJK90
.....aikaisemmat keskustelut
Et todellakaan ole ainoa.Minäkin olen seurustellut vain kerran jos sitä nyt seurusteluksi voi edes sanoa.
Vaikka toisaalta näyttää siltä että tosi moni seurustelee.Olen lukiossa huomannut että tosi monet tytöt on varattu joka tarkoittaa sitä että tod.näk en onnistu löytämään muijaa lukiostakaan - jooo...
Itse en poika siis ole, mutta tiedän paljon ikäisiäsi, ja vanhempiakin, jotka eivät ole seurustelleet koskaan eivätkä edes suudelleet!
en oo myöskään koskaan seurustellu, tai ollu treffeillä tai mitää. pisin on ollu et oon puhunu koulussa ryhmätyön oheella jonku kaa. siihen se on jääny. oon jo 18 ei hätää :D
- chibikitsune
samaten 18 vuotta ja pisimmälle olen mennyt pojan kanssa on kättely :p
- rakastunut nainen
et todellakaan ole ainoa ihminen!
- JH87
Olen pian 19v poika enkä ole ikinä seurustellut... Ja alkaa tuntua siltä etten taida saada ketään ihastumaan itseeni... kyllä sinä jonkun löydät ihan varmasti... pää pystyyn ja hymy huulille niin kyllä se siitä... :)
- sir lokki
ota itseäsi niskasta kiinni ja rupea vaikka koulussa juttelemaan tytön kanssa vaikka ryhmätyön ohella. saat runsaasti itseluottamusta ja tyttö huomaa, ettet ehkä olekaan mikään hassumpi kaveri. tämän teet muutaman tytön kanssa, niin susta alkaa jo keirtämään myönteistä kommenttia ja ties vaikka joku ihastuisi luonteeseesi. :)
- po1ka89
ikävä kyllä et ole :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .975248Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453553Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503205Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4382467Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2481513Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito121281- 831275
- 761227
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321213Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1361125