tiedottaja oona 3 w

pikkusuwi

oltiin sovittu et oona saa kertoa papalle tulevasta vauvasta ja papan ilme oli aika söpö kun oona kuiskasi että äitillä on vauva mahassa :)

3

1425

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Elvia

Tuohan oli suloinen idea. Mutta silloin, kun erään ystäväni pikkutyttö kuiskasi saman uutisen toisen, vuosia lapsettomuudesta kärsineen, ystävämme korvaan, en voinut kuin ihmetellä, mitä tytön äidin mielessä liikkui. Tarpeetonta kai kertoa, että lapsettoman ystävän ilme ei ollut lainkaan söpö.

• lapsettomallekin

voi perheenlisäyksestä kertoa? Jos asia on oikeasti niin arka, ettei osaa suhtautua normaalisti muiden perhe-elämään, niin ne solmut olisi selviteltävä ammatti-ihmisten kanssa, ennen ulkomaailmassa liikkumista.

Vrt. tilanteeseen: mieheni on orpo. Pitäisikö minun vaieta vanhemmistani sen vuoksi?

Ystäväni on työtön, joten toisten työpaikat ovat tabuja? Enkö saisi kertoa hänelle, että olen saanut ylennyksen...

• voi asian
        lapsettomallekin kirjoitti:

voi perheenlisäyksestä kertoa? Jos asia on oikeasti niin arka, ettei osaa suhtautua normaalisti muiden perhe-elämään, niin ne solmut olisi selviteltävä ammatti-ihmisten kanssa, ennen ulkomaailmassa liikkumista.

Vrt. tilanteeseen: mieheni on orpo. Pitäisikö minun vaieta vanhemmistani sen vuoksi?

Ystäväni on työtön, joten toisten työpaikat ovat tabuja? Enkö saisi kertoa hänelle, että olen saanut ylennyksen...

ilmaista. Lapsettomuudesta kärsivälle ei todellakaan laiteta viatonta, suloista lasta kuiskaamaan asiaa, jolloin se tuntuu vieläkin pahemmalta. Tällaisessa tilanteessa voisi aikuinen itse mitenkään erityisesti hehkuttamatta kertoa asiansa eikä käyttää lasta välikappaleena.

Eihän työttömällekään hehkuttamalla hehkuteta omaa uutta työtä tai orvon kuullen ihailla ja ihannoida omaa lapsuutta rakastavien vanhempien keskellä, jos asia on arka. Aikuisten ihmisten pitäisi tietää, kuinka toiset otetaan huomioon.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      61
      1725
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1344
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      127
      1270
    4. Uskaltaisitko vielä

Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      907
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      339
      849
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      734
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      664
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      653
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      65
      625
    Aihe