Oletteko te koskaan käynyt haita kalastamassa tai muuten nähnyt niitä muualla kuin akvaariossa ?
Minä olen käynyt haikalastus retkellä kanariansaarella se oli Las palmasin joulunmatkan yhteydessä ei saatu haita.rausku saatiin.
hait
reissulassie
5
1094
Vastaukset
- ArjatarOriginal
snorklatessa tormäsin keskikok...niin, no pienehköön riuttahaihin.
- merkki
thaikuissa jne maissa saatte uida rauhassa.haita ei ole.
- rampo
valkohai tuli uidessa vastaan.. siinä hetken painittuamme se katsoi viisaammaksi vaihtaa vesiä.
- bora boralla
bora boralla järjestettiin hain ruokinta retkiä. oli jännää! eka vähän lihaa ja verta mereen ja sit ootellaan et hait tulee, ja kun ovat paikalla niin hypättiin ite sekaan. pikkasen kyllä pelotti mutta mahtava kokemus!
- loma7
luulen jotta ihan HAIHIN ette törmää kuin brasilian rannoilla ja sille puolen manteretta....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 172453
- 441271
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70917Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää137872- 45851
- 59817
- 42796
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44765Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe164742Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis130704