Tänään olin parhaan ystäväni Suvin kanssa saunassa. Olimme siellä kaksistaan. Pesimme toisemme, pussailimme ja istuimme vierekkain saunan lauteilla. Muistelimme vanhoja aikoija, kuten esim. riparia (josta on sekä hyviä että huonoja muistoja) ja muuta sellaista.
Minusta oli ihanaa istua Suvin vieressä saunassa.
Nyt Suvi on meillä yötä. Hän ön nyt vessassa. Olemme kahdestaan kotona, koska vanhempani ovat sairaalassa, koska on sellaisia ilouutisia, että olen saanut pikkusiskon. :) Lopetan pian, sillä Suvi on jo kohta tulossa. Nukumme vanhempieni Hästens-sängyssä. Olemme tänään halailleet ja suudelleet paljon. Lisäksi minä soitin päivällä selloa ja Suvi soitti niihin piano-osuudet. Soitimme esim. Camille Saint-Saënsin Joutsenen (Eläinten karnevaalista). Soitimme myös nelikätisesti pianoa.
Rakastan Suvia, joka on maailman ihanin tyttönen. Marjaana tykkää Suvista. :)
Suvin kanssa saunassa
Marjaana85
3
19929
Vastaukset
- VillePaula
Voi miten kivaa.
- KeijoSaara
Ole varovainen, se Suvi on oikeesti naamioitunut poika! Se käyttää sua hyväksi ja vie sun poikuutes...
- wu tang gang
ai jaa... oikee kunnon lesboilua ei wois wittu vahempaa kiinnostaa!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1306292Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/745782271Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk401532Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1121308Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna881175- 661038
Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.481035Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll641000Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain
muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.27958- 63946