Tänään olin parhaan ystäväni Suvin kanssa saunassa. Olimme siellä kaksistaan. Pesimme toisemme, pussailimme ja istuimme vierekkain saunan lauteilla. Muistelimme vanhoja aikoija, kuten esim. riparia (josta on sekä hyviä että huonoja muistoja) ja muuta sellaista.
Minusta oli ihanaa istua Suvin vieressä saunassa.
Nyt Suvi on meillä yötä. Hän ön nyt vessassa. Olemme kahdestaan kotona, koska vanhempani ovat sairaalassa, koska on sellaisia ilouutisia, että olen saanut pikkusiskon. :) Lopetan pian, sillä Suvi on jo kohta tulossa. Nukumme vanhempieni Hästens-sängyssä. Olemme tänään halailleet ja suudelleet paljon. Lisäksi minä soitin päivällä selloa ja Suvi soitti niihin piano-osuudet. Soitimme esim. Camille Saint-Saënsin Joutsenen (Eläinten karnevaalista). Soitimme myös nelikätisesti pianoa.
Rakastan Suvia, joka on maailman ihanin tyttönen. Marjaana tykkää Suvista. :)
Suvin kanssa saunassa
Marjaana85
3
20288
Vastaukset
- VillePaula
Voi miten kivaa.
- KeijoSaara
Ole varovainen, se Suvi on oikeesti naamioitunut poika! Se käyttää sua hyväksi ja vie sun poikuutes...
- wu tang gang
ai jaa... oikee kunnon lesboilua ei wois wittu vahempaa kiinnostaa!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
6 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta
Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark2898244Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue
Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää1944457Olen väsynyt tähän
En osaa lopettaa ja koen huonoa omaatuntoa tästä. Kaikki on muutenkin turhaa ja tekemisesi sattuvat. Tunteita on vain hy302727Oppiiko vasemmistolaiset valehtelun jo kotonaan?
Sillä vasemmistolaiset/äärivasemmistolaiset valehtelee ja keksii asioita omasta päästään todella paljon. Esim. joku vas1902563Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD
Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 171052153- 511696
- 581648
Maailman laiskin eläin: persu
Persu ei ole eläessään laittanut rikkaa ristiin itsensä elättämiseen. Luonnossa tuollainen ei olisi mahdollista, mutta s191541Minneapolisin tapauksesta hyvä video
Runoilijan auto oli poikittain tiellä ja kun poliisit lähestyivät sitä, runotyttö painoi reippaadti kaasua. Auto syöksäh3431303- 1681288