Antennijohdon asennuksen kanssa ongelmia, vaan olenko tehnyt sen väärin, kun otan telkkarin takaa antennijohdon ja laitan sen boxin taakse siihen in-liitäntään, niin tietysti telkkarissa alkaa lumisadetta...pitääkö siihen olla kaksi antennijohtoa...eli telkkari-seinä välille ja telkkari-boxi välille vaan miten?
Olen naisihminen, joten älkää ihmetelkö,,haluaisin vaan oppia, jos joku ystävällinen ihminen viittisi vähän valaiats minua?
samsung
boxi
2
323
Vastaukset
- digi linkki
http://www.digitv.fi/sivu.asp?path=1;2998;3077;3078
Tuo varmaan auttaa.. Jos siis et edes näe digikanavia, niin kytke se boksi scartilla TV:hen. Se signaali ei kulje ajatuksen voimalla. Jos vielä haluat katsoa myös analogikanavia sen aikaa kun se on mahdollista, kytke antennijohto boksista TV:hen. Kumpikaan johto ei korvaa toista vaan niillä on eri funktiot.
Kytke boksi myös sähköverkkoon.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 442829
Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil212333- 222228
- 342203
- 281891
- 291575
- 221453
- 291341
- 161294
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä161246